Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viime aikoina on puhuttu paljon, että miten pyjama-Bojan voi olla sama tyyppi kuin rock-Bojan, joka vetää ties mitä seksieleitä lavalla. Ja tuo tyyppi viisuvideollakin vaikuttaa jotenkin 10 vuotta nuoremmalta kuin rock-Bojan, melkein eri ihmiseltä kun ero on niin suuri.

Jotenkin tulee mieleen se, kun siellä Skopjen paneelin lopuksi, jonka Bojan veti tosi aikuisroolissa villapaitoineen, kuvasin lavalla seissyttä Bojania ja hän poseerasi minulle näyttämällä kieltä. Voi ajatella, että kuvaajalle kielen näyttäminen on sekin vain yksi rooli, mutta hauskempi kuin leikkiä asiallista aikuista. En nyt osaa sanoittaa tätä ajatusta fiksusti, mutta ei voi mitään. Se miten siellä oli tunnin aikuis-Bojan ja tunnin rock-Bojan ja 5 sekuntia joku muu.

- Joymuffin
👍mä sain kyllä kiinni tästä 😊
 
vierailija
Mulla on tähän biisiin vaikea suhde. Tykkään biisistä, se oli voimabiisini eron aikaan 13v sitten. Ajattelin silloin että uusi rakkaus tulee vielä vastaan. Nyt on kulunut se 13v. eikä ketään ole tullut vastaan, ei kauniina, eikä sateisenakaan päivänä. Varmaan siksikin roikun tässä saagassa, että saan kuitenkin kokea näiden kahden kokemusten kautta rakkautta.
Voi ei. Mulla taas on niin, että mulle oli tapahtunut toi, mitä biisin sanoissa lauletaan, kun kuulin tuon ekan kerran. Mutta se juttu ei silti johtanut suhteeseen. Se oli aavemaista, miten mun kokemuksesta oltiin voitu tehdä biisi, koska mun elämä oikeasti meni ihan sekaisin siitä tapaamisesta. "Sydän tekee miten sydän haluaa".
Mä annoin silloin elämässäni ekan kerran luvan itselleni toimia sydämeni tuntemusten mukaan. Se oli erikoinen kokemus.
Ja siis se juttu on mulla kans se, miksi varmaan näitä shippaan.
t. AASI
 
vierailija
Korvessan Tumppu on kyllä ehkä Internetin paras sivusto. Tätä nimenomaista en ollut tainnut nähdäkään. Bojan näyttää niin pieneltä ja nuorelta, mutta niin häkellyttävän onnelliselta. https://www.tumblr.com/korvessa/740189666930769920/hey-remember-this-cause-i-fucking-didnt
Voi, mun täytyy paljastaa, että mun K&B Kirjaston ensimmäinen linkki ikinä on tämä, jossa tuo toinen video on isosti esillä, joten se ei ole päässyt milloinkaan unohtumaan!


Voi miten tätä tuli repeatilla katsottua toukokuussa 🩷 Siitä se kaninkoloon eksyminen alkoi! Voi miten viaton mä silloin olinkaan.
Vähän pelottaa jo valmiiksi tuo sama vuodenaika tänä vuonna, että pysynkö housuissani tai järjissäni, kun vuoden takaiset muistot TULVIVAT mieleeni, mutta ne ovat muisto vain, eikä tarina ole edennyt ihan niin kukkeasti kuin silloin kuvittelin 🥲 (Kuvittelin PALJON)
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Voi, mun täytyy paljastaa, että mun K&B Kirjaston ensimmäinen linkki ikinä on tämä, jossa tuo toinen video on isosti esillä, joten se ei ole päässyt milloinkaan unohtumaan!


Voi miten tätä tuli repeatilla katsottua toukokuussa 🩷 Siitä se kaninkoloon eksyminen alkoi! Voi miten viaton mä silloin olinkaan.
Vähän pelottaa jo valmiiksi tuo sama vuodenaika tänä vuonna, että pysynkö housuissani tai järjissäni, kun vuoden takaiset muistot TULVIVAT mieleeni, mutta ne ovat muisto vain, eikä tarina ole edennyt ihan niin kukkeasti kuin silloin kuvittelin 🥲 (Kuvittelin PALJON)
Omasta näkökulmastani asiat ovat edenneet erittäin hyvin. :)
 
vierailija
Onkohan tästä soveliasta kirjoittaa täällä? En ole siis bromance-parittamassa Kärtsyä kenellekään, vaan ihmettelen ääneen siihen liittyvää keskustelua ja sen rajoitusta. Jos tällainen yleinen keskustelu ei ole sopivaa täällä, pahoittelut. Täällä on yleensä ollut tilaa keskustella pidemmin, enemmän ja laajemminkin aiheista.

Viime päivien keskustelua vauvalla seuranneena mulla herättää pientä ihmetystä, miten jyrkästi Bn tai Kn miesläheisyyshetkiin muiden kanssa on suhtauduttu keskustelussa esiintymisessä (Tommy tai Pekka). Muista en muista oikein. Tätä aihetta on kai täälläkin välillä sivuttu, ja ymmärrän kyllä, että nämä on KB-parille tarkoitettuja shippipaikkoja, ja muiden paitsi heidän sivushipit on sallittuja, ja että osa kokee jotenkin harmillisena tai uhkana muiden heidän miesläheisyysfiilisten maininnan.

Itse olen yllättynyt, miten ilman keikkojakin miesläheisyys pompahtaa esille Kärtsyn somessa ja tekemisissä edelleen, OF:n lisäksi tietenkin. Vaikkei kukaan varmasti tiedä, miten asiat menee, niin on tuo musta yllättävää ja hämmentävää, miten teema nousee esille ja sen perusteella vaikuttaisi Kärtsällä kiinnostavan. Ehkä sitä kautta käsittelee mahdollisia uusia tai aiemmin vieraita tunteita, vaikka se ihan kaveriläppäbromance-läheisyyttä onkin.
 
vierailija
Ihmetyttää se että K läheisyys jonkun toisen mieshenkilön kanssa aiheuttaa niin vahvoja reaktioita joihinkin vauvalla ja poistelu alkaa. Itse en kykene ymmärtämään tätä. Aion kyllä jatkossa kirjoitella kaikesta mitä K tekee välittämättä näistä. Todella kummallista yritystä rajoittaa keskustelua. Jos ei olsii tuota vänkäystä niin koko aihe olisi pian ohi.
 
vierailija
Ihmetyttää se että K läheisyys jonkun toisen mieshenkilön kanssa aiheuttaa niin vahvoja reaktioita joihinkin vauvalla ja poistelu alkaa. Itse en kykene ymmärtämään tätä. Aion kyllä jatkossa kirjoitella kaikesta mitä K tekee välittämättä näistä. Todella kummallista yritystä rajoittaa keskustelua. Jos ei olsii tuota vänkäystä niin koko aihe olisi pian ohi.
Sama täällä<3 minustakin se on päinvastoin mielenkiintoista, että jostain syystä K tai J tai KJ päätyy vitsillä bromance-tunnelmiin niin usein ja monen kanssa. Boitsua en niihin millään lailla vertaa, se tunne mikä välittyy heistä on jotain aivan eri luokkaa. Mutta onhan se nyt jännää ja kiinnostavaa, että jokin motivaatio Kärtsällä on aihetta lähestyä. Tällä kertaahan ekat kuvat eivät edes olleet hänen somessa. Minun mielessä vitsiläheisyydet ja muut bromancet ei mitenkään vähennä Bn kanssa välejä, vaan päinvastoin. Jos, ja tosi isolla oletuksella, yksi jarraava tekijä liittyisi tunteisiin miehiä kohtaan Kn puolelta, niin siitä vaan Kärtsy, se vitsillä aiheen tutkailuhan voi vähentää estoja ja normeista muodostuneita käsityksiä. Mikä taas voisi avata hieman lisää tilaa ajatuksissa, Blle tai yleensä. Siksi mun on vaikeaa ymmärtää keskustelun tiukkaa rajoittamista.
 
vierailija
Voi, mun täytyy paljastaa, että mun K&B Kirjaston ensimmäinen linkki ikinä on tämä, jossa tuo toinen video on isosti esillä, joten se ei ole päässyt milloinkaan unohtumaan!


Voi miten tätä tuli repeatilla katsottua toukokuussa 🩷 Siitä se kaninkoloon eksyminen alkoi! Voi miten viaton mä silloin olinkaan.
Vähän pelottaa jo valmiiksi tuo sama vuodenaika tänä vuonna, että pysynkö housuissani tai järjissäni, kun vuoden takaiset muistot TULVIVAT mieleeni, mutta ne ovat muisto vain, eikä tarina ole edennyt ihan niin kukkeasti kuin silloin kuvittelin 🥲 (Kuvittelin PALJON)
Ihana 💚❤🔥
 
vierailija
Ja voin melkein vannoa että somesisältöä Pekan kanssa ei tule koko vuoden aikana ollenkaan (tai juurikaan). Ei sitä voi edes verrata K ja B. Mutta jonkun muun kanssa voi taas tulla jotain läheisyyskuvia ja sama rumba alkaa. No se on vaan kestettävä.
 
vierailija
Onkohan tästä soveliasta kirjoittaa täällä? En ole siis bromance-parittamassa Kärtsyä kenellekään, vaan ihmettelen ääneen siihen liittyvää keskustelua ja sen rajoitusta. Jos tällainen yleinen keskustelu ei ole sopivaa täällä, pahoittelut. Täällä on yleensä ollut tilaa keskustella pidemmin, enemmän ja laajemminkin aiheista.

Viime päivien keskustelua vauvalla seuranneena mulla herättää pientä ihmetystä, miten jyrkästi Bn tai Kn miesläheisyyshetkiin muiden kanssa on suhtauduttu keskustelussa esiintymisessä (Tommy tai Pekka). Muista en muista oikein. Tätä aihetta on kai täälläkin välillä sivuttu, ja ymmärrän kyllä, että nämä on KB-parille tarkoitettuja shippipaikkoja, ja muiden paitsi heidän sivushipit on sallittuja, ja että osa kokee jotenkin harmillisena tai uhkana muiden heidän miesläheisyysfiilisten maininnan.

Itse olen yllättynyt, miten ilman keikkojakin miesläheisyys pompahtaa esille Kärtsyn somessa ja tekemisissä edelleen, OF:n lisäksi tietenkin. Vaikkei kukaan varmasti tiedä, miten asiat menee, niin on tuo musta yllättävää ja hämmentävää, miten teema nousee esille ja sen perusteella vaikuttaisi Kärtsällä kiinnostavan. Ehkä sitä kautta käsittelee mahdollisia uusia tai aiemmin vieraita tunteita, vaikka se ihan kaveriläppäbromance-läheisyyttä onkin.
Otan kantaa shippauksen näkökulmasta. Fandomeissa yleisesti on jaoteltu keskusteluja tiettyjen shippiparien perusteella siten, että jokaisella shipillä olisi oma keskustelunsa, eikä niitä sekoiteta keskenään. Tämä johtuu otp-ajatuksesta, eli siitä että jotkut haluavat shipata henkilöitä vain toistensa kanssa, ja kokevat että muunlainen paritus vie tilaa siltä omalta otp:ltä. Otp:den parittaminen muiden kuin toistensa kanssa voi tuntua yksinkertaisesti pahalta ja väärältä. Jakamalla keskustelua eri paritusten mukaan fandomissa pyritään säilyttämään rauha.
 
vierailija
Voi, mun täytyy paljastaa, että mun K&B Kirjaston ensimmäinen linkki ikinä on tämä, jossa tuo toinen video on isosti esillä, joten se ei ole päässyt milloinkaan unohtumaan!


Voi miten tätä tuli repeatilla katsottua toukokuussa 🩷 Siitä se kaninkoloon eksyminen alkoi! Voi miten viaton mä silloin olinkaan.
Vähän pelottaa jo valmiiksi tuo sama vuodenaika tänä vuonna, että pysynkö housuissani tai järjissäni, kun vuoden takaiset muistot TULVIVAT mieleeni, mutta ne ovat muisto vain, eikä tarina ole edennyt ihan niin kukkeasti kuin silloin kuvittelin 🥲 (Kuvittelin PALJON)
Apuaaaah, tuo video! Se oli myös mun suosikki silloin, katoin sitä paljon, mutta nyt en ollut nähnyt tota pitkään pitkään aikaan, ja nyt meni sitten rankasti tunteisiin! Itku tuli. Siis kun muistaa mitä silloin tunsi tota videota katsoessa.
 
vierailija
Otan kantaa shippauksen näkökulmasta. Fandomeissa yleisesti on jaoteltu keskusteluja tiettyjen shippiparien perusteella siten, että jokaisella shipillä olisi oma keskustelunsa, eikä niitä sekoiteta keskenään. Tämä johtuu otp-ajatuksesta, eli siitä että jotkut haluavat shipata henkilöitä vain toistensa kanssa, ja kokevat että muunlainen paritus vie tilaa siltä omalta otp:ltä. Otp:den parittaminen muiden kuin toistensa kanssa voi tuntua yksinkertaisesti pahalta ja väärältä. Jakamalla keskustelua eri paritusten mukaan fandomissa pyritään säilyttämään rauha.
Mutta ei se ole vielä shippausta, jos Jere on söpö Pekan kanssa haliessaan tms. Samalla lailla kuin eilen ihasteltiin, että Nace ja Bojan olivat yhdessä söpöjä jossain stoorissa.
 
vierailija
Ja voin melkein vannoa että somesisältöä Pekan kanssa ei tule koko vuoden aikana ollenkaan (tai juurikaan). Ei sitä voi edes verrata K ja B. Mutta jonkun muun kanssa voi taas tulla jotain läheisyyskuvia ja sama rumba alkaa. No se on vaan kestettävä.
Sen takia itsekin sitä ihmettelen! Muutama kuva sinne tänne, ja kyllähän K näytti niissä viihtyvän, hyvä vaan musta, jos pääsee kokemaan vähän bro-läheisyyttä ja halauksia, jos se totuttaa ajatukseen ja houkuttaa;)

- Ymmärrän OTP-ajatuksen ja keskustelun säännöt joihin se sisältyy, mutta ilmeisesti täällä on moni tullut shippipiirien ulkopuolelta, ja siksi useampikin "fandom-periaate" on kai ollut välillä löysempi, esim shipataanko shippauksen ilosta vai toivotaan muutoksia todellisuuteen.
 
vierailija
LadySlo, mielenkiinnosta kysyn, millaista kahvia Sloveniassa tyypillisesti juodaan? Kahvi ei taida olla suodatinkahvia kuten Suomessa yleisesti. Näissä Jokereiden videoklipeissä näyttäisi kahvia olevan tummaa ja vahvaa laatua, espressotyypistä (?).
 
vierailija
Mutta ei se ole vielä shippausta, jos Jere on söpö Pekan kanssa haliessaan tms. Samalla lailla kuin eilen ihasteltiin, että Nace ja Bojan olivat yhdessä söpöjä jossain stoorissa.
Tämä!!! Kertaa niin monta!!! Tähän tiivistyy mun ajatukset, mutta en oo osannut muotoilla niitä näin! Kiitos sulle ja kaikille rakentavasta keskustelusta!

Tuntuu, että pelkkä tällä viikolla Pekan tai aiemmin jonkun muun nimen maininta muuttuu nopeasti punaiseksi vaatteeksi. Mulle kyseessä olisi enemmän väliaikainen tai hetkellinen heidän väleistään eli yksittäisistä some-sisällöistä iloitseminen. Eihän B&K väleihin vertaannu mitkään heidän välit, niin on vaikea ymmärtää, miten se jonkun mielessä uhkaa sitä, mutta kaikki tavallaan:)
 
vierailija
Tämä!!! Kertaa niin monta!!! Tähän tiivistyy mun ajatukset, mutta en oo osannut muotoilla niitä näin! Kiitos sulle ja kaikille rakentavasta keskustelusta!

Tuntuu, että pelkkä tällä viikolla Pekan tai aiemmin jonkun muun nimen maininta muuttuu nopeasti punaiseksi vaatteeksi. Mulle kyseessä olisi enemmän väliaikainen tai hetkellinen heidän väleistään eli yksittäisistä some-sisällöistä iloitseminen. Eihän B&K väleihin vertaannu mitkään heidän välit, niin on vaikea ymmärtää, miten se jonkun mielessä uhkaa sitä, mutta kaikki tavallaan
Olen ollut vain vähäisiä aikoja Vauvalla viime aikoina, joten mielikuvani saattaa olla hajanainen, mutta eilen siellä käydessäni näin mini-ficcejä K:sta ja Pekasta. Ymmärrän hyvin miksi jotkut harmistuvat ficeistä, sillä ne vievät tilaa siltä omalta parilta. K ja B on muodostunut monelle tärkeäksi, ja kun nähdään keskustelun menevän niille leveleille, jossa kirjoitetaan ficcejä, monet kokevat sen K:n shippauksena toiselle, vaikka alkuperäinen tekijä olisikin tehnyt ne vain huumorimielessä.

Tämä otp-aihe on itseasiassa aika mielenkiintoinen ja suhtautuminen siihen kertoo varmaan aika paljon myös ihmisestä itsestään. Itsellenikin tuntuu täysin väärältä ajatukselta shipata K:ta ja B:tä kenenkään muun kuin toistensa kanssa, mutta ymmärrän, että joku muu ajattelee eri tavalla. Keskustelu esimerkiksi nyt siitä, kuinka luontevalta K näyttää kulloin minkäkin miesten sylissä on silti mielestäni aivan ok! Jollekin muulle tuollainen keskustelu saattaa näyttäytyä shippauksena :) Me olemme niin erilaisia ja asetamme rajat eri kohtiin. Voihan myös olla, että viestittelyyn ja poisteluun liittyy silkkaa provokaatiota, jolla ei ole mitään tekemistä shippauksen kanssa.
 
vierailija
Apuaaaah, tuo video! Se oli myös mun suosikki silloin, katoin sitä paljon, mutta nyt en ollut nähnyt tota pitkään pitkään aikaan, ja nyt meni sitten rankasti tunteisiin! Itku tuli. Siis kun muistaa mitä silloin tunsi tota videota katsoessa.
Niinpä. Mietin oikeasti olenko järjissäni toukokuussa kun sama vuodenaika ja ympäristö muistuttavat näiden videoiden ohella ihan liikaa silloisista ajatuksistani. Mutta, oh well… Poiskaan en vaihtaisi, missään nimessä!
 
vierailija
Huh toi meno Vauvalla on muuttunut aivan hirveäksi. Pelkkää riitaa ja puhumista henkilöistä, jotka eivät liity Käärijään ja Bojaniin millään tavalla. Tuntuu, että tämään siellä oli pelkästään ikäviä tyyppejä paikalla. Katsoin reilun tunnin Yle Areenaa ja kun tulin takaisin, ajattelin, että siellä ois kivasti vilkuiltu Jokereiden uusin musiikkipostaus ja keskusteltu siitä, niin vielä mitä.
Yksi kiva kommentti, johon nolla reagointia! Sen sijaan paskanjauhantaa jostain Peksistä.
Mä itse mietin, että jos toi sävel, jota Bojan lauloi, on siitä itkuhanat aukaisseesta kappaleesta, niin ou boi! Se kuulosti nimittäin hy väl tä.
Itse oon pelännyt, etten välttämättä tykkää uusista kappaleista, koska olen tosi hidas pääsemään biiseihin sisään, jos ne eivät ole varsinaisesti musamakuani. Enkä pidä melankoliasta. Mutta kun tuohan kuulosti lähes duurilta. Se, jos biisissä ois edes duuri-osia olisi iloinen yllätys!
Söpöjä Joksut tälleen promotessaan biisiään, nyt en kyllä malta odottaa lisää promoa!
Mutta kyllä harmittaa toi Vauvan meno, siellä ei ilmeisesti ole enää Joksu- eikä Bojanfaneja.
 
vierailija
Näkee, että kun ei ole enää oikein mitään odotettavaa, niin porukka ei pysty enää pysymään aiheessa. Siis sellaista odotettavaa, josta riittäisi puhumista.
Ei jokin asia, jota odotetaan, mutta josta ei riitä mitään puhumista, ole sama juttu.
Kesällä oli oikeasti koko ajan jotain odotettavaa ja puhe pysyi aiheessa koko ajan.
 

Yhteistyössä