Mie oon ainakin ihan paskana jos ei voitetaAika hauska sattuma, että Slovenian edustaja on Sara ja meidänkin saattaisi olla Sara, jos Paskana voittaa UMK:n
Mie oon ainakin ihan paskana jos ei voitetaAika hauska sattuma, että Slovenian edustaja on Sara ja meidänkin saattaisi olla Sara, jos Paskana voittaa UMK:n
Mie kysyin jo aikasemmin että mikä juttu ,mutta vit.. jotakin vain tuli. Mikä on tämä ketju? Kertokaa eksyneelle hyvänen aikaJoo, sydämemme
Ei tänä vuonna oo mahkuja vaikka lähetettäis mikä biisi, ei taso riitä tällä kertaa. Joten ei tarvi jännittää, voi vaan pitää hauskaa, jos siis haluaa viisuja seurata.Mie oon ainakin ihan paskana jos ei voiteta
Tämä on salaisen puutarhan kaninkolo, johon olemme pudonneet, emmekä pääse pois.Mie kysyin jo aikasemmin että mikä juttu ,mutta vit.. jotakin vain tuli. Mikä on tämä ketju? Kertokaa eksyneelle hyvänen aika
Ei ole tarkoitus veetuilla, mutta tätä on vähän vaikea selittää. Tähän liittyy niin paljon insidejuttua. Todennäköisesti et ymmärtäisi. Ollaan jouduttu Niuvaan kaikki.Asiallisia vastauksia pyytäisin, nöyränä ja kiitollisena
Yritä, älä aliarvioi minuaEi ole tarkoitus veetuilla, mutta tätä on vähän vaikea selittää. Tähän liittyy niin paljon insidejuttua. Todennäköisesti et ymmärtäisi. Ollaan jouduttu Niuvaan kaikki.
Noh, ei tää sen kummempaa ole kuin täällä vaan fiilistellään ja fanitetaan yhtä slovenialaista bändiä ja Käärijää.Yritä, älä aliarvioi minua
Aikamoista, mikä se bändi on?Noh, ei tää sen kummempaa ole kuin täällä vaan fiilistellään ja fanitetaan yhtä slovenialaista bändiä ja Käärijää.
Bob Marley?"Full but hungry" kuka sitä joksujen twitteriä nyt käyttää
Ei pääse sisälle kun en ole esim "X" tai instassa, facessa, siinä kiinalaisessa vakoilusovelluksessa jne."Full but hungry" kuka sitä joksujen twitteriä nyt käyttää
No kato vaikka tuo:Ei pääse sisälle kun en ole esim "X" tai instassa, facessa, siinä kiinalaisessa vakoilusovelluksessa jne.
Laita ihan video tänne niin mieki pääsen kuuntelemaan
Kiitos. Niin nättejä poikia että ei tiijä pitäskö lyyvä turpaan vai pussataNo kato vaikka tuo:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Päätynet pussaamaan, jos nuo on ne vaihtoehdot.Kiitos. Niin nättejä poikia että ei tiijä pitäskö lyyvä turpaan vai pussata
Ei voi tietääPäätynet pussaamaan, jos nuo on ne vaihtoehdot.
Ainakin katselee.Eihän tuo nyt mitään Burzumia tai Mayhemia ole mutta kuunteleehan tuotakin
Tai Emperoria jne
Tai puolalaista Behemoth tai sitten Hannu Merkku Sompiolaista vertaAinakin katselee.
Se on ihan ok, jos haluat pussata. Miehetkin voi ihailla miehiä ihan vapaasti. Varsinkin noin kauniita miehiä.Ei voi tietää
Ethän sie ole ees nähäny miuta ja ihan yksin olen tääläSe on ihan ok, jos haluan pussata. Varsinkin noin kauniita miehiä.
Taidat olla Lapin miehiä?- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be