Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toinen random kysymys: miksi siitä väännettiin aikoinaan niin paljon, ettei B olisi myöhästynyt silloin lennoltaan, vaan muka jäänyt britteihin sukuloimaan tjs, kun hän itse postasi stooriinsa tuon "Guess who forgot their baggage at the hotel and missed their flight back home?" ja sitten seuraavana päivänä sen, missä nukkumaan menossa, ja totesi jotain, että operaatio löydä takaisin kotiin onnistui vihdoin...
 
vierailija
On kyllä erikoinen kourimiskuva 😁 Ei tuota oikein voi selittää silläkään että B työntäisi muita taaksepäin. Ja Jan näyttää olevan ihan jossain toisessa todellisuudessa itsekseen.
 
vierailija
Toinen random kysymys: miksi siitä väännettiin aikoinaan niin paljon, ettei B olisi myöhästynyt silloin lennoltaan, vaan muka jäänyt britteihin sukuloimaan tjs, kun hän itse postasi stooriinsa tuon "Guess who forgot their baggage at the hotel and missed their flight back home?" ja sitten seuraavana päivänä sen, missä nukkumaan menossa, ja totesi jotain, että operaatio löydä takaisin kotiin onnistui vihdoin...
Varmaan ihan jotain perustrollaamista...Eikai tuossa mitään muuta epäselvää ollut kuin se, mikä (tai kuka pottatukka) johti siihen, että matkatavarat jäi ja puheli katosi ja mitä näitä nyt oli.
 
vierailija
On kyllä erikoinen kourimiskuva Ei tuota oikein voi selittää silläkään että B työntäisi muita taaksepäin. Ja Jan näyttää olevan ihan jossain toisessa todellisuudessa itsekseen.
Ei edes koske oikeasti, Juren kohdalla varsinkaan ei edes kunnolla näe missä käsi on, mutta minun silmään näyttäisi olevan ylempänä, voitte toki kaikkea kuvitella
 
vierailija
Muistaakseni joku joskus arvaili, että ehkä B on horjahtamassa ja ottaa muista tukea, mutta aika jännästä paikasta siinä tapauksessa sitä tukea hakee
B seisoo kyllä tossa ihan reunalla, että horjahtaminen voisi olla kyseessä, mutta se ei ainakaan tuossa hetkessä vaikuta siltä. Mitä enemmän katson tota kuvaa, sitä hämmeentyneempi olen 😂
 
vierailija
Ei vaan sormenpäät näkyy takin helman alapuolella ja ne ovat aivan selkeästi kohteessa kiinni, nyt joko laitat lasit päähän tai sitten zoomaat kuvaa, niin näet.
Niinpä tosiaan näkyy. Olen kyllä eri, mutta minäkin katsoin ensin, ettei näy muita sormia kuin peukalo siinä reidellä, mutta suurentamalla kyllä näkyy. Ja kohteessa ovat. Hassua, ettei B kehdannut sanoa haastattelussa harrastaneensa s e ksiä, kun mummo voi nähdä, mutta kavereita voi kyllä kouria varsin häpeilemättä lehtijutussa 🤭
 
vierailija
Niinpä tosiaan näkyy. Olen kyllä eri, mutta minäkin katsoin ensin, ettei näy muita sormia kuin peukalo siinä reidellä, mutta suurentamalla kyllä näkyy. Ja kohteessa ovat. Hassua, ettei B kehdannut sanoa haastattelussa harrastaneensa s e ksiä, kun mummo voi nähdä, mutta kavereita voi kyllä kouria varsin häpeilemättä lehtijutussa
No ehkä boitsun mummo tuntee kaverit hyvin varsinkin muut joksut 😅
 
No niin, ystäväni mukaan se akustinen keikka Groningenissa oli paras ikinään näkemänsä. Hän on ollut yhteensä 8 keikalla. Oli päässyt kuulemma halailleen Boitsua. Raportoi myöhemmin lisää.
Hyvä tosiaan, etten aamulla hypännyt junaan.
 

Yhteistyössä