Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laitoin tämän toisaallekin, mutta paremminhan tämä sopii tänne, kun täällä tuntuu pääsevän pohtimaan asioita yleensä paremmin.


Mulla on vähän ristiriitaiset ajatukset. Toisaalta ostan sen, että NT:llä on puhuttu ns. välit selväksi ja nyt ollaan syvän ystävyyden linjalla, jossa on hyvä ja turvallista olla, mikä näkyy helppoudesta puhua toisesta julkisesti.

Sitten tulee se mutta. Mun mielestä ainakin Boitsu näytti NT:llä, ja etenkin Turusta lähtien, tosi ihastuneelta. Kaikki muistamme legendaarisen ljubavin ja paljon muitakin klippejä. Vaikka lava on lava, niin jotkut B:n ilmeet ja eleet oli musta tosi paljastavia (miksi kävi omistavasti laittamassa käden K:n harteille kun K lähestyi Tavalla Krisiä, millainen täydellisen onnen täyttämä ilme Tampereella kaulapusussa, Tavalla istuen kun K sipaisi kaksi kertaa poskea jne jne).

Jos (ja mun mielestä siis kun) B oli NT:llä tosi ihastunut ja jos Tampereen Ihkussa olisi käyty syvä keskustelu siitä, että tässä ollaan ihan ystävyysmeiningillä, niin miten ihmeessä B olisi voinut siellä vaikuttaa koko ajan tyytyväiseltä ja kertoa vielä paljon myöhemminkin, että ne olivat täydelliset treffit. Eikö siinä itse kukin olisi pettynyt, surullinen tms?

Siis jäin tätä Tampereen Ihqu-keskuselua pohtimaan, kun sehän taisi olla kosteaakin kosteampi ilta. IG-päivitysten perusteella Bojan oli vielä aamulla lentokentälläkin päissään, Kärtsästä baaritiskillä tukka pystyssä ja törkeässä krapulassa otettu kuva kertoi paljon.
Sen jälkeenhän kumpikin teki "parannuksen", ja aloitti raittiin elämän. Kärtsä pääsi suoraan Häärijän kuntokuurille ja Bojankin totesi lähes samoin sanoin K:n kanssa, miten elämään tulee uusi järjestys ja taisi aloittaa salikuurin hänkin.

Toki voi ajatella niinkin, että kun ovat olleet humalassa, on puhuminen ja omista tunteista avautuminen ollut helpompaa, kun kontrolli sille, mitä sanoo, ei ole niin kova. Ja ehkä siellä on sitten pari yötä etukäteen mietitty ja hieman testattukin (samassa sängyssä?), missä meidän rajat tulee vastaan. Kun rajat on piirretty, on se avannut aiemmin ehkä olleet lukot ja selkeyttänyt tilannetta.

Ajattelisin, että ei heidän välilleen mitään (s ek si)suhdetta synny, mutta kuten täälläkin on todisteltu, rakkaussuhde voi olla ilman fyysistä kontaktiakin. Tärkeintä on, että he itse tietävät, missä menevät ja mikä heidän suhteensa on.

Joo - äitiä pukkaa varmistussanaksi. Äiti-ajatuksiahan nämä ehkä ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kiitos, kun avasit sun kokemusta. Auttoi ymmärtämään sun edellistä viestiä paremmin. Siitä ei tietenkään voida tietää, onko B:llä sua enemmän ollut toiveita tai odotuksia oman tilanteensa kehittymiseen, mutta ihan hyvin on B:llä voinut myös olla samat fiilikset kuin sulla.

Kirjoitin pidemmän viestin, mutta se katosi. No, pääpointti oli se, että itsekin olen energinen ja peruspositiivinen mutta myös hyvin tunteellinen, ja sellainen on B sanonut myös olevansa. Ja ainakin itselläni olisi ensireaktio ollut varmasti pettymys ja suru, jos ihastukseni kertoisi, ettei välillämme ole ystävyyttä enempää. Myöhemmin voisi olla helpottanutkin olo tilanteen selkiydyttyä, mutta ei heti. Enkä kutsuisi sellaista iltaa täydellisiksi treffeiksi.

Mutta nämä ovat meidän kokemuksia, ja B on voinut ajatella kummalla tavalla vaan tai vielä todennäköisemmin jollain ihan omalla tavallaan.
Siis en usko itse, että Tampereella on käyty tuollaista keskustelua, mutta toki aiheesta on käyty varmaan erinäisiä keskusteluita sitä ennen ja jälkeen, ja onhan siellä Tampereella ollut paikalla muita henkilöitä jne. Itse pidän myös hyvin mahdollisena, että tilanne tästä vielä kehittyy ja etenee, vaikka toki on myös hyvin mahdollista että ei.

Olen myös hyvin tunteellinen ihminen itsekin.
 
vierailija
Kärtsähän jollain keikalla taisi sanoa, että on nukkunut yhdessä Bojanin kanssa. Joku muistaakseni kysyi asiasta, ja vastaus oli tyyliin tietysti olen.
In my opinion, sleeping with a person is even more intimate than having sex with them. Because when a person sleeps he is totally open and disarmed in front of the other. They basically showed themselves vulnerable to each other. Made in Italy
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
In my opinion, sleeping with a person is even more intimate than having sex with them. Because when a person sleeps he is totally open and disarmed in front of the other. They basically showed themselves vulnerable to each other. Made in Italy
Tästä samaa mieltä. Aika kaunista olisi ajatella, että ovat tuhisseet samassa sängyssä toistensa kyljessä ja herätessään ajatelleet, miten ihanaa, että just tuo tyyppi on tuossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
Raporttia eiliseltä Groningenin keikalta. Taas soimaan itseäni etten mennyt paikalle!

Tämä festari, jolla Joksut siis esiintyivät eilen, on tarkoitettu lähinnä kriitikoille ja tyypeille, jotka buukkaavat bändejä festareille pitkin Eurooppaa. Euroopan suurin lajiaan. Faneja oli ollut noin 3 riviä, ja loput tätä ammattiväkeä. Joko tästä asetelmasta johtuen tai muuten vain, Bojan ei ole ollut ollenkaan oma itsensä. Ystäväni oli jopa ajatellut, ettei tässä ole taas joku paniikkikohtaus iskemäisillään. Välispiikit olivat vähissä ja lyhyitä. Sarkastisia heittoja, jotka eivät olleet ollenkaan hauskoja. Jossain kohtaa Bojan oli esimerkiksi sanonut, että "I don't say anything because I don't have anything smart to say". Konsertin jälkeen olleessa Meet & Greetissä Bojan oli tosin vaikuttanut normaalilta. Ystäväni lahjoitti pojille sen muusinuijan, jota esittelevät Instassa. Hyvä veto!

Tänään Joksuilla on vielä joku akustinen konsertti jossain levykaupassa siellä Groningenissä. Kerkiäisinköhän vielä paikalle?
 
vierailija
Hihi, Vauvalla näemmä kommentoitu toissailtana: "Siihen joulukuuseen oli muistaakseni joku laittanut että "teitä odottaa mayhem jota ette ole osanneet vielä edes spekuloida" tai jotain sinne päin. Ei ole vielä näkynyt sitä mayhemiä. "
 
vierailija
Raporttia eiliseltä Groningenin keikalta. Taas soimaan itseäni etten mennyt paikalle!

Tämä festari, jolla Joksut siis esiintyivät eilen, on tarkoitettu lähinnä kriitikoille ja tyypeille, jotka buukkaavat bändejä festareille pitkin Eurooppaa. Euroopan suurin lajiaan. Faneja oli ollut noin 3 riviä, ja loput tätä ammattiväkeä. Joko tästä asetelmasta johtuen tai muuten vain, Bojan ei ole ollut ollenkaan oma itsensä. Ystäväni oli jopa ajatellut, ettei tässä ole taas joku paniikkikohtaus iskemäisillään. Välispiikit olivat vähissä ja lyhyitä. Sarkastisia heittoja, jotka eivät olleet ollenkaan hauskoja. Jossain kohtaa Bojan oli esimerkiksi sanonut, että "I don't say anything because I don't have anything smart to say". Konsertin jälkeen olleessa Meet & Greetissä Bojan oli tosin vaikuttanut normaalilta. Ystäväni lahjoitti pojille sen muusinuijan, jota esittelevät Instassa. Hyvä veto!

Tänään Joksuilla on vielä joku akustinen konsertti jossain levykaupassa siellä Groningenissä. Kerkiäisinköhän vielä paikalle?
En kyllä usko, että on voinut johtua tuosta asetelmasta. Enemmän minulle kuulostaa siltä, että ollut joku riita tai jotain huonoja uutisia ennen keikkaa tms.
 
vierailija
Ja kun miettii, että miten paljon koskettelevat toisiaan muiden ihmisten nenän edessä niin saati sitten sängyssä vierekkäin.

Voi tietysti olla, että sängyssä ovat olleet Bojan ja Jere, eivät showmiehet lavalta. Ehkä jälkimmäinen on Jeren jotain muuta kuin K lavalla. Mulla on sellainen fiilis, että on hyvinkin herkkä ja jollain tapaa ujokin siviilissä.
 
vierailija
Mä taas uskon et on voinu johtua tuosta asetelmasta. Jos ois saanu huonoja uutisia tms. ni ei ois varmaan pystyny meet&greetissä olemaan normaalisti.
Siis tarkoitan huonoilla uutisilla jotain, mikä voi aluksi vituttaa paljon, mutta ei sitten lopulta isossa kuvassa ole niin iso juttu. En mitään mummon sairastumista, vaan enemmän jotain sellaista, että vaikka on näyttänyt lupaavalta, että pääsisivät ensi kesänä esiintymään joillekin tietyille festarille, niin se meni puihin tms.
 
vierailija
Voi tietysti olla, että sängyssä ovat olleet Bojan ja Jere, eivät showmiehet lavalta. Ehkä jälkimmäinen on Jeren jotain muuta kuin K lavalla. Mulla on sellainen fiilis, että on hyvinkin herkkä ja jollain tapaa ujokin siviilissä.
En puhu lavakoskettelusta vaan siitä, miten paljon ovat kosketelleet toisiaan esim. backstage-materiaalissa. Ja sehän riittää, että toinen on valmis koskettelemaan, vaikka toinen olisi ujompi, jos ujompaa ei kuitenkaan haittaa. :)
 
vierailija
Siis tarkoitan huonoilla uutisilla jotain, mikä voi aluksi vituttaa paljon, mutta ei sitten lopulta isossa kuvassa ole niin iso juttu. En mitään mummon sairastumista, vaan enemmän jotain sellaista, että vaikka on näyttänyt lupaavalta, että pääsisivät ensi kesänä esiintymään joillekin tietyille festarille, niin se meni puihin tms.
Aa okei, no joo tollanen vois hyvinkin olla. Kiitos selvennyksestä :)
 
vierailija
Elämäni onnellisin päivä oli noin 10 vuotta sitten, kun sain viettää sen suuren rakkauteni kanssa, vaikka oli lähes varmaa, ettemme voisi koskaan olla yhdessä. Ja päivän sisältö oli siis "hengailua", emme esim. suudelleet tai mitään. Se että saa viettää aikaa rakastamansa ihmisen kanssa on vain siistein juttu mitä on, ei siinä tarvínnut voivotella, jossitella ja harmitella. Toki kaikkia noita tunteita on ollut jälkeenpäin, mutta ei se muuta sitä päivää.

Tähän ei liittynyt siis ketään kolmatta ihmistä, mutta lisäksi ihan viime aikoina olen viettänyt oikein tyytyväisenä aikaa ystävän kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita, ja hänen kumppaninsa kanssa, mutta he erosivat hiljattain ja toivon, että tästä voisi tulla jotain. Jos ei, niin kivaa on ollut hänenkin kanssaan.

Ja en tarkoita, etteikö mitään itkuja olisi itketty tai etten olisi ollut mustasukkainen kolmannesta henkilöstä tai mitään, todellakin on, mutta näitä ei ole tapahtunut livetilanteissa ja enimmäkseen on ollut hyviä fiiliksiä niiden ulkopuolellakin.
❤ Ymmärrän täysin.
 
vierailija
Laitoin tämän toisaallekin, mutta paremminhan tämä sopii tänne, kun täällä tuntuu pääsevän pohtimaan asioita yleensä paremmin.


Mulla on vähän ristiriitaiset ajatukset. Toisaalta ostan sen, että NT:llä on puhuttu ns. välit selväksi ja nyt ollaan syvän ystävyyden linjalla, jossa on hyvä ja turvallista olla, mikä näkyy helppoudesta puhua toisesta julkisesti.

Sitten tulee se mutta. Mun mielestä ainakin Boitsu näytti NT:llä, ja etenkin Turusta lähtien, tosi ihastuneelta. Kaikki muistamme legendaarisen ljubavin ja paljon muitakin klippejä. Vaikka lava on lava, niin jotkut B:n ilmeet ja eleet oli musta tosi paljastavia (miksi kävi omistavasti laittamassa käden K:n harteille kun K lähestyi Tavalla Krisiä, millainen täydellisen onnen täyttämä ilme Tampereella kaulapusussa, Tavalla istuen kun K sipaisi kaksi kertaa poskea jne jne).

Jos (ja mun mielestä siis kun) B oli NT:llä tosi ihastunut ja jos Tampereen Ihkussa olisi käyty syvä keskustelu siitä, että tässä ollaan ihan ystävyysmeiningillä, niin miten ihmeessä B olisi voinut siellä vaikuttaa koko ajan tyytyväiseltä ja kertoa vielä paljon myöhemminkin, että ne olivat täydelliset treffit. Eikö siinä itse kukin olisi pettynyt, surullinen tms?
Mä luulen, että ne suhdetta käsittelevät asiat on käyty läpi jo kesällä, koska pakkohan oli varmaan nostaa kissa pöydälle ennen NT:tä. Ja senpä takia, koska asiat oli puhuttu selväksi, niin NT:n tunnelma oli niin rakastava ja onnellinen. Voidaan vaan arvailla, mitä on puhuttu, mutta jos lähtökohta oli ihastuminen, niin en ihan heti ajattelisi, että ollaan tuosta vaan päädytty kliiniseen ystävyys asetelmaan. Ja eikähän se siis siltä ole vaikuttanutkaan.
Ehkä tunteet on tunnustettu ja todettu, että turha niitä toisiltaan piilotella, mutta ei viedä asioita aktiivisesti tämän pidemmälle, koska myös muut tahot on pakko ottaa huomioon.
 
vierailija
Ensinnäkin mitään varmaa tietoa ei ole kn ja bn nukkumisesta yhdessä. Joo k on niin sanonut, mutta k puhuu keikoilla muutenkin mitä sattuu. Ja kuvassa turussa oli h kn huoneessa. Loput on kuvitelmaa. Ja ahtaassa bussissa vastakkain istuvilla osuvat jalat yhteen väkisinkin. En tsjya mikä merkki se muka olisi.
 
vierailija
Jos olisi ollut jotain pahempaa, esim. tuollaista, niin kuvittelisi, että faneille olisi sanottu, että Bojan ei nyt jaksa tulla meet & greetiin, mutta yritetään huomenna uudestaan (kun heillä on tänäänkin se minikeikka)...
Veikkaan et sitä vaan jännitti enemmän kun tavallisesti kun ei kuitenkaan mikään ihan tavallinen keikka ollut ja siellä oli niitä alan ammattilaisiakin katsomassa plus omia faneja ei tainnut kauheesti siellä olla. En usko et mistään paniikkikohtauksesta oli kyse
 
vierailija
Ensinnäkin mitään varmaa tietoa ei ole kn ja bn nukkumisesta yhdessä. Joo k on niin sanonut, mutta k puhuu keikoilla muutenkin mitä sattuu. Ja kuvassa turussa oli h kn huoneessa. Loput on kuvitelmaa. Ja ahtaassa bussissa vastakkain istuvilla osuvat jalat yhteen väkisinkin. En tsjya mikä merkki se muka olisi.
Näyttää varsin varmalta, että Bojan on nukkunut Jeren luona Vantaalla. Nukkumisjärjestelyistä emme tiedä, miksi hän olisi erikseen mennyt sinne yöksi ja sitten seuraavana yönä nukkunut eri huoneessa? Siinä ei ole ainakaan mitään järkeä.

Mutta viestisi sävystä päätellen tarkoituksesi oli muutenkin vain luoda eripuraa.
 

Yhteistyössä