Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seuraavalle kunnianaudan titteliä havittelevalle toimittajalle, vloggarille, podcastaajalle tms. vinkkejä kysymyksiin K/B/lle:

Oletko lukenut Bojere-ficcejä? Millaisia tunteita ne herättivät? Kuinka monta ficciä on lähtöisin sinun näppäimistöltä?
:D Millaisista ficeistä tykkäät, esim. viisumaailman ja kiertueisiin sijottuvia, vai pidätkö enemmän johonkin kuvitteeliseen ympäristöön sijoittuvista?

Nyt jos Ville Vedenpää on täällä, niin now is your moment! Mitenköhän sais viestiä perille;DD

Jos mahdollisuutta on niin lisäisin kysyttäväksi, mikä on sinun suosikki ficcisi? Jos et muista nimeltä, niin voit kuvailla yleisesti.
 
vierailija
No samaa mietin. Ja J myös. Oikeasti vaikuttaa siltä että ne on käynyt jotain katsomassa/lukemassa eikä vain kuullut muilta, että noita on olemassa.
Mä oon ollu tätä mieltä jo pitkään. Boitsuhan naureskeli tyytyväisenä jo keväällä shippauskysymyksille ja sanoi suurin piirtein, että antaa palaa vaan.
Eikä kaksi noin velmua kaveria olis voinu olla lukematta yhtään itestä kirjoitettua ficciä. Uteliaisuus on voittanut. Ettei jopa ficcien myötä alkanut K:llä suurempi mourunta ja erilaiset kokeilut lavalla?
 
vierailija
Millaisista ficeistä tykkäät, esim. viisumaailman ja kiertueisiin sijottuvia, vai pidätkö enemmän johonkin kuvitteeliseen ympäristöön sijoittuvista?

Nyt jos Ville Vedenpää on täällä, niin now is your moment! Mitenköhän sais viestiä perille;DD

Jos mahdollisuutta on niin lisäisin kysyttäväksi, mikä on sinun suosikki ficcisi? Jos et muista nimeltä, niin voit kuvailla yleisesti.
🤣🤣 Kullä!!!
 
vierailija
Mitähän tai missähän vaiheessa niitä on käyty tsekkailemassa? ja ovatko avanneet aihetta yhtään aiemmin/keskenään maininneet niitä, vai tuliko se nyt vasta syvemmin tai yleensäkin ekaa kertaa puheeksi illanvieton lomassa?
Katsoin Jerc-haastattelun muistelun ja vertailun vuoksi, ja tuli mieleen yksi kohta, jonka puintia täällä tai vauvalla en muista.

Mikä on tulkinta, mitä ihmettä se että ovat kyllä ylittäneet certain lines in web/online presence joita eivät uskoneet ylittävänsä tarkoittaa?:D

Vitsillä tuli mieleen, että jos kerran ei myönnetä tai ei ole fyysisiä konkreettisia rajoja ylitetty (sovitusti), niin tänhän vois kyseenalaisen mutta niin mahtavan kysymyksen perusteella tulkita, että ovat sitten etänä nauttineet toistensa seurasta:p Tätähän voisi tän päivän perusteella muokata tai laajentaa, että ovat joko ficit taustalla iloinneet toistensa seurasta etänä, tai että ovat kirjoittaneet ficin yhdessä;D (en siis oikeasti usko hetkeäkään, mutta se vasta olisi rajan ylitys onlines)

Tarkoittaako niin aktiviista yhteydenpitoa keskenään, jota eivät voineet kuvitella? Vai että heidän hetkistään on lähtenyt niin paljon online-mayhemejä käyntiin?
 
vierailija
Mä oon ollu tätä mieltä jo pitkään. Boitsuhan naureskeli tyytyväisenä jo keväällä shippauskysymyksille ja sanoi suurin piirtein, että antaa palaa vaan.
Eikä kaksi noin velmua kaveria olis voinu olla lukematta yhtään itestä kirjoitettua ficciä. Uteliaisuus on voittanut. Ettei jopa ficcien myötä alkanut K:llä suurempi mourunta ja erilaiset kokeilut lavalla?
Ficithän ovat kätevä ja moniulotteinen tapa tutkailla ja pohtia s*ksuaalisuuteen liittyviä juttuja ja ehkä myös sellaista, mitä ei ole kokeillut, ajatellut ennen tai just sillä nimenomaisella hetkellä toteuttamassa, helppo tapa tutkailla omaa suhtautumista niihin teemoihin ficcien kautta:)

Joten yleisellä tasollahan tuo joo, ja tuohan oli uusi ja villi teoria, next level varsinkin!
 
vierailija
🤣🤣 Kullä!!!
Jos kirjoittaisit itse fanficin teistä kahdesta, niin millainen se olisi? Kuvaile esimerkiksi sen miljöötä, tapahtumia, juonta ja päähenkilöiden luonnetta ja asetelmaa lyhyesti.

Jos halutaan aktiivisempi tehtävä esim. vlogissa, niin tehtävänä 5min aikaa, ja näille kahdelle yhdessä tai erikseen kirjoittaa ficci (Vitsi tietenkin tämä!!:D) Voitte halutessanne myös näytellä sen. Kameran tai mikrofonin ei tarvi olla päällä, kun näyttelette sen, eikä ketään ole läsnä huoneessa tai lähimaillakaan, kun näyttelette sen. Aiheesta ei tarvi kertoa podcastissa, jos ette halua. Kunhan toteutatte tehtävän halutessanne annetussa ajassa ja paikassa keskenänne.

MRS!
 
vierailija
Tämä on sitten vähän lennokas teoria aiheesta miksi B vastaa ja kuvaa jo tapahtunutta täydellisinä treffeinä vs heittää jotain kuviteltua.

- Hän on vähintään mielessään ajatellut ne treffeinä ja ne on tuntuneet siltä esim. siellä baarissa kahdestaan hengatessa ja samalla sohvalla istuessa ja jutellessa ja nauraessa. Niin jos ne tuntuivat täydellisiltä tai ihanilta treffityyppisiltä jaetuilta hetkiltä, niin helpostihan se tulee tuossa ekana mieleen.

- Alitajuinen "omistava" näkökulma: oli tilanne mikä tahansa nyt tai joskus, niin jos hänellä olisi halu olla yhdessä Kn kanssa, niin voihan se myös hänelle itselleen tuntua kivalta vaikka alitajuisestikin vastata, että oikeastaan heillä on ollut jo sellaiset tai sen tyyppiset hetket yhdessä, verrattuna haikailuun ja kuvitelmiin jos he olisivat treffeillä.
 
vierailija
Ois kiva tietää mitä mieltä tuolla tapahtumassa ei joksu fanit olivat keikasta ja joksuista ylipäätään :D
Toi festari ei ainakaan vaikuta jakavan hirveästi mielipiteitä somessaan, laittaneet vaan stooreihin 15 sec clipit esiintyjistä. Pariin on joku lausekin lisätty (tyyliin "tää mesta rakastaa x artistia") mutta suurin osa on vain klippi ja artisti tagattyna, Joksuilla sama. Pitää odottaa ja katsoa onko ne ehdolla johonkin palkintoon.
 
vierailija
Sen kerran kun olen neljä tuntia pois puhelimelta, niin tällaiset mayhemit käynnissä
Ai ai mitä herkkua meille tarjoiltiin. Oon sun kanssa ihan samaa mieltä kuitenkin siinä, että se oikeaan suuntaan meneminen liittyi musiikkiuriin. Mutta yhtä kaikki something more elää hyvin vahvana, ja B näytti niin onnellliselta puhuessaan Jerestä. Ei tässä pääse puutarhoista eikä laivoista pois varmaan koskaan, mutta ei haittaa jos täällä taas tällaista on!
Mä kyllä edelleen luulen, että tässä Bojanin vapautumisesta on kyse siitä, että suhde on selkiytynyt ystävyydeksi, eikä siinä ole mitään salailtavaa. Juuri tällainen käytöksen muutos ja rentous voisi minusta olla seurauksena tilanteen selkenemisestä. Voihan siinä silti olla jotain something more, mutta eri merkityksessä kuin varsinainen romanttinen suhde.
 
vierailija
Mä kyllä edelleen luulen, että tässä Bojanin vapautumisesta on kyse siitä, että suhde on selkiytynyt ystävyydeksi, eikä siinä ole mitään salailtavaa. Juuri tällainen käytöksen muutos ja rentous voisi minusta olla seurauksena tilanteen selkenemisestä. Voihan siinä silti olla jotain something more, mutta eri merkityksessä kuin varsinainen romanttinen suhde.
Kyllä ne ilmeet Jerc haastattelussa ja tässäkin ainakin minusta kertoi muuta. Näytti olevan best viisuromanssi -kommentista kyllä aika otettu. MRS sopivasti!
 
vierailija
Kyllä ne ilmeet Jerc haastattelussa ja tässäkin ainakin minusta kertoi muuta. Näytti olevan best viisuromanssi -kommentista kyllä aika otettu. MRS sopivasti!
Mä tunnen itseni kyllä varsinaiseksi ilonpilaajaksi. Varmaan tunnistatte mut jo tyypiksi, joka ei voi käsittää, miten joku voisi olla rakastunut toisen kanssa seurustelevaan ja iloisesti rupatella suhteestaan kyseiseen henkilöön. Kyllä tuossa tilanteessa yleensä sydän särkyisi. Tietysti aina voi ajatella, että ihmisille voi riittää ja sopia niin erilaiset suhdetilanteet, mutta siltikin. Miksi nuo B n tyytyväiset ilmeet eivät voisi kuvastaa iloa hyvästä ystävyydestä.
 
vierailija
Mä tunnen itseni kyllä varsinaiseksi ilonpilaajaksi. Varmaan tunnistatte mut jo tyypiksi, joka ei voi käsittää, miten joku voisi olla rakastunut toisen kanssa seurustelevaan ja iloisesti rupatella suhteestaan kyseiseen henkilöön. Kyllä tuossa tilanteessa yleensä sydän särkyisi. Tietysti aina voi ajatella, että ihmisille voi riittää ja sopia niin erilaiset suhdetilanteet, mutta siltikin. Miksi nuo B n tyytyväiset ilmeet eivät voisi kuvastaa iloa hyvästä ystävyydestä.
Kaikilla omat mielipiteet ja tulokulmat todellakin! :) just kivaa, että eri mielipiteitä ja havaintoja voi ilmaista tällä tavoin! Tässä uudessa haastattelussa vois minusta hyvin mennäkin ystävyys-kategoriaan, mutta Jerc-haastattelussa en vaan usko, että kauhean moni näyttäisi niin otetulta ja hymyilisi/myhäilisi samalla lailla kuin B, kun heidän välejään kehutaan parhaimmaksi viisuromanssiksi.

Tai ainakaan itse en osaisi keksiä tilannetta, että reagoisin noin, aivan kuin olisin saanut tosi ihanan ja kauniin kehun, jos kaverin kanssa välejä kehuttaisiin mahtavaksi rakkaustarinaksi. Veikkaisin, että moni purskahtaisi nauruun tai oikaisisi tai menisi hämilleen, mutta B näyttää ainakin minusta siltä aivan kuin hän olisi saanut tosi upean kehun (tai siltä että joku hänen kokemus tulisi nähdyksi/kehutuksi/huomioiduksi tällä tavoin, tämä toki shippilasein.) Mutta jokainen toki erilainen ja eri ilmaisutapoja eikä voida tietää, mutta jotain tosi samaa siinä Jerc-haastattelussa hetkittäin on minusta kuin 8.5.23 jokeroutsubsien haastattelussa, jossa Bllä aivan kimaltaa silmät Ksta puhues.
 
vierailija
Nyt näin tämän pätkän, usein luen näitä aamuyöllä. Ja tietenkään silloin ei voi katsoa äänellä. B:llä puskee väkisin esille se vieno hymy, kun aihe tulee esille. Epäröimättä tästä puhuu, mutta onhan hän muutenkin "puhjennut kukkaan" varsinkin lavalla. Pitkän matkan kulkenut lyhyessä ajassa, minne tämä tie vielä viekään.
 
vierailija
Mä tunnen itseni kyllä varsinaiseksi ilonpilaajaksi. Varmaan tunnistatte mut jo tyypiksi, joka ei voi käsittää, miten joku voisi olla rakastunut toisen kanssa seurustelevaan ja iloisesti rupatella suhteestaan kyseiseen henkilöön. Kyllä tuossa tilanteessa yleensä sydän särkyisi. Tietysti aina voi ajatella, että ihmisille voi riittää ja sopia niin erilaiset suhdetilanteet, mutta siltikin. Miksi nuo B n tyytyväiset ilmeet eivät voisi kuvastaa iloa hyvästä ystävyydestä.
Mistä kukaan muka tietää mitään J:n "seurustelun" laadusta?
 
vierailija
Nyt näin tämän pätkän, usein luen näitä aamuyöllä. Ja tietenkään silloin ei voi katsoa äänellä. B:llä puskee väkisin esille se vieno hymy, kun aihe tulee esille. Epäröimättä tästä puhuu, mutta onhan hän muutenkin "puhjennut kukkaan" varsinkin lavalla. Pitkän matkan kulkenut lyhyessä ajassa, minne tämä tie vielä viekään.
Samaa mieltä tuosta että on jotenkin puhjennut kukkaan. Näyttäisi siltä, että uskaltaa entistä enemmän olla omana itsenään. Viittaan siihen haastatteluun vai oliko niitä useampikin, missä sanoi että kotimaassa tuntee enemmän paineita olla ”kunnon poika” ja muualla esiintyessään kokee olevansa vapaampi. Toivottavasti niin tosiaan on. Jos on noin, niin voisihan tuo heijastua siihenkin että pystyy ottamaan tuollaiset kysymykset rennommin haastattelussakin, eikä ole tarvetta selitellä mitään.
 
vierailija
Siis sanooko B tuossa että ei ollut koskaan lukenut fanficcejä eikä myöskään Jere, ja nyt he lukivat ja nauroivat siellä "treffeillä" Tampereella (lauseet olivat jotenkin vaillinaisia haastattelussa)
 
vierailija
Mistä kukaan muka tietää mitään J:n "seurustelun" laadusta?
J:n ja B:n välillä on käyty varmasti aika rehellisiä keskusteluja keskinäisestä suhteesta. Tätä mieltä olin jo kesällä ennen NT:tä. Lähtökohta on aivan varmasti ollut molemminpuolin ihastuminen, mutta olihan ne olosuhteet hankalat. Mun mielestä on jotenkin aivan ihanaa, että ovat pystyneet asioista keskustelemaan ja ilmankos NT:llä näytti siltä, että suhde oli vain vahvistunut.
Ei rakkaus sieltä mihinkään ole hävinnyt, mutta joskus elämää on vain elettävä niillä korteilla, jotka on.
 
vierailija
Siis sanooko B tuossa että ei ollut koskaan lukenut fanficcejä eikä myöskään Jere, ja nyt he lukivat ja nauroivat siellä "treffeillä" Tampereella (lauseet olivat jotenkin vaillinaisia haastattelussa)
Minä ymmärsin että ennen tuota euroviisukokemusta kukaan ei ollut kirjoittanut heistä ficcejä. Sen jälkeen on ja se oli heille uusi tilanne, mistä sitten puhuivat.
 
vierailija
Samaa mieltä tuosta että on jotenkin puhjennut kukkaan. Näyttäisi siltä, että uskaltaa entistä enemmän olla omana itsenään. Viittaan siihen haastatteluun vai oliko niitä useampikin, missä sanoi että kotimaassa tuntee enemmän paineita olla ”kunnon poika” ja muualla esiintyessään kokee olevansa vapaampi. Toivottavasti niin tosiaan on. Jos on noin, niin voisihan tuo heijastua siihenkin että pystyy ottamaan tuollaiset kysymykset rennommin haastattelussakin, eikä ole tarvetta selitellä mitään.
Tuossa haastattelussa ovat treenikämpässään, olisko tämän vuoden alusta vai loppuvuodesta, selvisikö ajankohta?
 
vierailija
Kaikilla omat mielipiteet ja tulokulmat todellakin! just kivaa, että eri mielipiteitä ja havaintoja voi ilmaista tällä tavoin! Tässä uudessa haastattelussa vois minusta hyvin mennäkin ystävyys-kategoriaan, mutta Jerc-haastattelussa en vaan usko, että kauhean moni näyttäisi niin otetulta ja hymyilisi/myhäilisi samalla lailla kuin B, kun heidän välejään kehutaan parhaimmaksi viisuromanssiksi.

Tai ainakaan itse en osaisi keksiä tilannetta, että reagoisin noin, aivan kuin olisin saanut tosi ihanan ja kauniin kehun, jos kaverin kanssa välejä kehuttaisiin mahtavaksi rakkaustarinaksi. Veikkaisin, että moni purskahtaisi nauruun tai oikaisisi tai menisi hämilleen, mutta B näyttää ainakin minusta siltä aivan kuin hän olisi saanut tosi upean kehun (tai siltä että joku hänen kokemus tulisi nähdyksi/kehutuksi/huomioiduksi tällä tavoin, tämä toki shippilasein.) Mutta jokainen toki erilainen ja eri ilmaisutapoja eikä voida tietää, mutta jotain tosi samaa siinä Jerc-haastattelussa hetkittäin on minusta kuin 8.5.23 jokeroutsubsien haastattelussa, jossa Bllä aivan kimaltaa silmät Ksta puhues.
Mikä haastis tää 8.5.23 on?
 

Yhteistyössä