Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihkuraportti on nyt tallessa Tietotoimistossa. Koetin vähän siistiä sitä, mutta kommenttien jaot meni varmaan ihan päin prinkkalaa enkä jaksanut nyt lähteä hakemaan niitä alkuperäisiä ketjusta, että anteeksi 007 tästä. :'D Jos Leila on täällä jossain, niin kiitos alkuperäisestä koosteesta.

Ja kirjoitusvirheitäkin näköjään tuli sen verran mun alkuselostukseen, että aika siis lähteä nukkumaan.
 
vierailija
Eli eivät soita uutta biisiä tuolla
Kiinnostavaa. Olin olettanut että he haluaisivat soittaa mahdollisimman paljon enkunkielistä tuotantoa, kun tuon showcasen päätarkoitus on yrittää saada seuravalle vuodelle esiintymis- ja festaritilaisuuksia. Jos siellä on tyyppejä etsimässä enkunkielisille festareille sopivia esiintyjiä niin kielissä saattaa mennä vähän ristiin. Tosin he varmaan kertoat yleisölle myös kielivaihdossuunnitelmista.
Tai sitten joksujen ura on edennyt jo itsessään siihen pisteeseen että uusia enkkubiisejä ei vaan ole sen arvoista spoilata parin mahdollisen buukkauksen ohi menemisen takia. Tää Eurosonic oli luultavasti sovittu ennen kuin Joksujen fanikunta Slovenian ulkopuolella tuli, ja nyt prioriteetit on muuttuneet.
 
vierailija
Kiinnostavaa. Olin olettanut että he haluaisivat soittaa mahdollisimman paljon enkunkielistä tuotantoa, kun tuon showcasen päätarkoitus on yrittää saada seuravalle vuodelle esiintymis- ja festaritilaisuuksia. Jos siellä on tyyppejä etsimässä enkunkielisille festareille sopivia esiintyjiä niin kielissä saattaa mennä vähän ristiin. Tosin he varmaan kertoat yleisölle myös kielivaihdossuunnitelmista.
Tai sitten joksujen ura on edennyt jo itsessään siihen pisteeseen että uusia enkkubiisejä ei vaan ole sen arvoista spoilata parin mahdollisen buukkauksen ohi menemisen takia. Tää Eurosonic oli luultavasti sovittu ennen kuin Joksujen fanikunta Slovenian ulkopuolella tuli, ja nyt prioriteetit on muuttuneet.
On vaan sääli, että se enkkumatsku on niin ankeaa tällä hetkellä. Toivottavasti saavat showcase-keikkoja vielä silloinkin, kun on kunnon bängereitä soitettavana enkuksi.
 
vierailija
Kiinnostavaa. Olin olettanut että he haluaisivat soittaa mahdollisimman paljon enkunkielistä tuotantoa, kun tuon showcasen päätarkoitus on yrittää saada seuravalle vuodelle esiintymis- ja festaritilaisuuksia. Jos siellä on tyyppejä etsimässä enkunkielisille festareille sopivia esiintyjiä niin kielissä saattaa mennä vähän ristiin. Tosin he varmaan kertoat yleisölle myös kielivaihdossuunnitelmista.
Tai sitten joksujen ura on edennyt jo itsessään siihen pisteeseen että uusia enkkubiisejä ei vaan ole sen arvoista spoilata parin mahdollisen buukkauksen ohi menemisen takia. Tää Eurosonic oli luultavasti sovittu ennen kuin Joksujen fanikunta Slovenian ulkopuolella tuli, ja nyt prioriteetit on muuttuneet.
Tai sit vaan halusivat säästää uuden biisin omille keikoilleen ja kiertueelleen
 
vierailija
Kiinnostavaa. Olin olettanut että he haluaisivat soittaa mahdollisimman paljon enkunkielistä tuotantoa, kun tuon showcasen päätarkoitus on yrittää saada seuravalle vuodelle esiintymis- ja festaritilaisuuksia. Jos siellä on tyyppejä etsimässä enkunkielisille festareille sopivia esiintyjiä niin kielissä saattaa mennä vähän ristiin. Tosin he varmaan kertoat yleisölle myös kielivaihdossuunnitelmista.
Tai sitten joksujen ura on edennyt jo itsessään siihen pisteeseen että uusia enkkubiisejä ei vaan ole sen arvoista spoilata parin mahdollisen buukkauksen ohi menemisen takia. Tää Eurosonic oli luultavasti sovittu ennen kuin Joksujen fanikunta Slovenian ulkopuolella tuli, ja nyt prioriteetit on muuttuneet.
Mä myös ajattelin että olisivat voineet esittää sen tuolla, mutta on kyllä ihanaa että se nyt sitten esitetään ensimmäistä kertaa livenä Helsingissä. Ei vain millään enää malttaisi odottaa, että kuulee sen kun B on sitä niin paljon hehkuttanut. Toivottavasti ei jouduta odottelemaan helmikuun loppupuolelle asti.
 
vierailija
On vaan sääli, että se enkkumatsku on niin ankeaa tällä hetkellä. Toivottavasti saavat showcase-keikkoja vielä silloinkin, kun on kunnon bängereitä soitettavana enkuksi.
Mä oon varma että showcase-juttua sovittaessa suunnitelma oli tehdä se vanhojen biisien käännösalbumi, ja he olivat ajatelleet esittää ne biisit juuri Eurosonicissa. Sen käännösalbuminhan oli tarkoitus tulla viime vuoden lopulla, eli juuri ajoissa tälle festarille. Mutta syksy muutti kaikki suunnitelmat, ja se levy kuopattiin, niin nyt SSOL jäi ainoaksi soitettavaksi enkkubiisiksi.
 
vierailija
Löysin mielenkiintoisen kommentin
"its so lovely to hear him imply that fanfiction is one of the things that made them realise their lives were going in the right direction"
Tuota, en haluais latistaa tätä juttua, mutta eihän se kyllä niin siinä taida sanoa. Siis ei puhu samassa yhteydessä noista asioista. Tuota instan pätkää on leikattu aika paljon, ja sitä pitää katsoa aika tarkkaan, että pysyy kartalla.
 

Yhteistyössä