vierailija
Jälkeenpäin taisi mainita joidenkin laulaman karaoken, mutta en muista. Ettei olisi ollut jopa Jance?Karaokea ei siinä mainittu. Tosin hlö ei halunnut muita paikalle.
Jälkeenpäin taisi mainita joidenkin laulaman karaoken, mutta en muista. Ettei olisi ollut jopa Jance?Karaokea ei siinä mainittu. Tosin hlö ei halunnut muita paikalle.
Järkihän tuossa olisi mennyt. Jos olisin laulamassa karaokea ja B änkeisi siihen mukaan.Kuunteliko kukaan podcastin? Paljastavat siinä mitä lauloivat karaokessa ja Bojan kertoo että tunki lavalle kun fani oli laulamassa Zitti e Buonia.
Aikaa ei ole olemassa enää.BOJAN PUHUI TREFFEISTÄ, SHIPISTÄ, JERESTÄ , TAMPEREESTA JA HEISTÄ KAHDESTA TAKELTELEMATTA, JEEEEEE!!!! 🩷🩷🩷🩷🩷🩷
(-ttuileeks tää palsta minulle; ”kuinka paljon kello on?”)
NOH, ei ole vielä 4, joten, mä valvon vielä! 🫡
Niinpä! Todella hyvin sanottu. Mun kaksi iskulausetta vuodelle 2024:Aikaa ei ole olemassa enää.
Siis milloin tuo haastis oli. Vai kerrottiinko se jo.Niinpä! Todella hyvin sanottu. Mun kaksi iskulausetta vuodelle 2024:
Gayish vibes ja
Aikaa ei ole olemassa enää.
Thank you
Ja hän kuitenkin veti oikein hyvin vieläpä! Tai en osaa laulutaitoja kommentoida, mutta videon perusteella ei friikannut.Järkihän tuossa olisi mennyt. Jos olisin laulamassa karaokea ja B änkeisi siihen mukaan.
Podcastissa ei lue tiedoissa eikä sanota ainakaan haastattelun alussa. Haastattelun tekoaikaa siis.Siis milloin tuo haastis oli. Vai kerrottiinko se jo.
Se oli kyllä ihmeellinen yö, kun seurasin livenä ihku selostusta. Montakohan meitä oli.En ehtinyt vauvalle kirjoittamaan, mutta kiitos vielä 007. Ja kiitos ties kenelle siitä, että nämä kaksi on toisensa löytäneet.
Voisi kokeilla vauvalle huomenna tehdä gallupia tästä.Se oli kyllä ihmeellinen yö, kun seurasin livenä ihku selostusta. Montakohan meitä oli.
Ei saatana nyt. Mun mielestä joo, pitäisi.Joku kiukkupeppu on muuten mennyt poistamaan Ihkuraportin Vauvan ketjusta jo. :'D Pitäisikö se heittää tuonne Tietotoimiston puolelle talteen, shippihistorian takia?
Kannatan. Ihan mielenkiinnosta haluan tietää, kuinka monta muuta onnetonta valvoi koko sen kirotun NT-viikon ajan.Voisi kokeilla vauvalle huomenna tehdä gallupia tästä.
Olisiko niin, ettei ollut Bojanin superfani, kun pystyi jatkamaan eikä pyörtynyt niille sijoilleen.Ja hän kuitenkin veti oikein hyvin vieläpä! Tai en osaa laulutaitoja kommentoida, mutta videon perusteella ei friikannut.
Haastattelussa puhutaan viime vuodesta, kun puhutaan Euroviisuista, joten tuore taitaa olla.Podcastissa ei lue tiedoissa eikä sanota ainakaan haastattelun alussa. Haastattelun tekoaikaa siis.
Minä olin yksi niistä onnettomista. Ja valvoin Ihku yönkin. T. Vauvalla tunnustanut loppuunpalamisensaKannatan. Ihan mielenkiinnosta haluan tietää, kuinka monta muuta onnetonta valvoi koko sen kirotun NT-viikon ajan.
Tätä tuolla vauvallakin ihmeteltiinLöysin mielenkiintoisen kommentin
"its so lovely to hear him imply that fanfiction is one of the things that made them realise their lives were going in the right direction"
Eli eivät soita uutta biisiä tuolla
LOL.Löysin mielenkiintoisen kommentin
"its so lovely to hear him imply that fanfiction is one of the things that made them realise their lives were going in the right direction"