KILTTIMIEHEN RISTIRIITAISET/OUDOT JUTUT?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä kaksplussan palsta on minulle ainakin pelkkää viihdettä eikä oikeastaan kiinnosta onko nimimerkki ns oikea henkilö vai keksitty hahmo ja kuinka pitkälle sadut ja tarinat on vedetty.
Haastan tarinaa lisäkysymyksillä ja huomioilla kun tuntuu, että jutut menevät ns yli.
Tarina ei saa olla liian epäuskottava provo vaan hitunen valheita riittää ja pitää sitten muistaa mitä on kirjoitellut.
Samoilla henkilöillä on todennäköisesti useita profiileita hieman muunnellen.
Niin, oletko ajatellut miksi tämä palsta ei ole kovin suosittu?

Täällä on ehkä joku kymmenkunta suht aktiivista ja asiallista rekisteröitynyttä käyttäjää, jotka keskustelevat välillä.

Sitten on vaihteleva määrä harmaita.

Ja sitten on kilttis, joka jatkuvasti spämmää palstaa täyteen hulluja juttujaan.

Monilla menee ajan myötä hermot niihin, se mikä ehkä alussa jaksoi jopa naurattaa ei enää yli 1800 viestin jälkeen naurata..

Ja jos ne olisivatkin vain hyväntahtoista vitsailua, mutta valitettavasti ne antavat myös aihetta huoleen.
 
vierailija
Palstaa selaillessani luin, että nainen soitti eläinsuojeluyhdistykseen, ja
koira käytiin sieltä hakemassa pois.
Iltapäivällä Kilttis kertoi olevansa junassa matkalla kotiin tehden siellä metatöitä.
Hän kyseli muistaako joku junien tupakkajunaosastoja. Vastasin muistavani.
MTV-uutisissa kerrottiin hoitoa vaille jäävistä nuorista, joilla on vakavia mielenterveyshäiriöitä. Älkää takertuko yksittäisiin kirjoittajiin. Ei tällä palstalla kirjoita akuuttia hoitoa tarvitsevia kirjoittajia. Monella on likkaa löysää aikaa, ja tämä palsta on mukava ajanviete muiden joukossa.
Keksikää uusi jutunaihe ja rauhoittukaa. Olen huomannut (luultavasti olen väärässä), että rekkautuneen nimimerkin mainitseminen viestissä saa mustan kirjoittajan piipahtamaan ruudulle. En pidä jaosta kirjautuneisiin ja eikirjautuneisiin. Vauva av on paljon onnistuneempi käyttöominaisuuksiltaan.
 
vierailija
On todella outoa, miten kilttimies välillä esittää olevansa niiiiin huolissaan eläimistä. Esim hevosten kohtelu, että ovat näin yleensänin se huonoiten kohdeltu eläin?

Kuitenkin kilttimies sitten kirjoittelee, miten teurasti sen naisensa kanssa kaneja. Siellä läävässä, eikä suostunut ymmärtämään (autismi?) että muut eläimet haistavat ja vaistoavat kuoleman.

Myös eläimiä otetaan ilman kokemusta. Taannoin se mietti sokean aasin ostamista, kun joku oli puhunut sellaisesta tallilla.

Aaseista niillä ei ole kokemusta, eikä käyttöä aasille. Ja rahaa ei ole kilttimiehen kertoman mukaan tosiaankaan yhtään ylimääräistä.

Outoa ja ristiriitaisia ne sen jutut.
 
vierailija

Kilttimiehen häät oli kyllä erikoinen juttu, vainon pomo sai paskahalvauksen nimenmuutoksen takia. Syytä ei kerrottu...

Vihille mentiin ruokatunnilla, kilttimiehen veli mukana. Morsiamen vanhemmat etäyhteyden päässä.

Hääyökin siirtyi. Mutta romantiikkaa oli sentään luvassa. Tavallaan. Kilttimies moneen kertaan mainosti, miten oli varannut sinisiä miehuuspillereitä hääyötään varten.

Potenssiongelmia? Suorituspaineita? Moisen yksityiskohdan kertominen jäi myös epäselväksi. Ihan kuten sen morsiamen pomon suuttuminen....

Siitä linkistä voi jokainen lukea, tätäkin tärähtänyttä tarinaa..
 
vierailija
Rauhoitu nyt, hyvä ihminen.
Kilttis mainitsi, että karsina tulee läävään.
En muista millä nimellä hän sitä kutsui, mutta siinä vaiheessa, kun hän sanoi, että se tulee läävään, ymmärsin sen olevan häkki.
Tiedätkö paljonko koirahäkit maksavat? Voin sanoa, että PALJON. Ja nimimerkki kilttis on itse kertonut, vain hetki sitten miten eivät tule toimeen rahallisesti. Että hyvä kun pysyvät ruuissa.

Ja tälläisessä taloustilanteessa joku muka ostaa monen sadan euron/tuhansien koirahäkin? Satunnaisten kulkukoirien vuoksi? Uskotko oikeasti tuota?
 
Tiedätkö paljonko koirahäkit maksavat? Voin sanoa, että PALJON. Ja nimimerkki kilttis on itse kertonut, vain hetki sitten miten eivät tule toimeen rahallisesti. Että hyvä kun pysyvät ruuissa.

Ja tälläisessä taloustilanteessa joku muka ostaa monen sadan euron/tuhansien koirahäkin? Satunnaisten kulkukoirien vuoksi? Uskotko oikeasti tuota?
Kätevä mies(nainen) voi tehdä häkin muutamalla kympillä.
 
vierailija
En minäkään kulkukoiria häkittäisi, mutta puhe ei ollut minusta. Se on kilttiksen idea.
Huoh.

Muoitoilen asian toisin:

1) Kilttimiehen pihaan tulee kuulemma joskus (joku 5 krt vuodessa, joku sanoi - eli ei edes joka kuukausi) metsästäjien koiria.

Ok.

Mennään toimintatapoihin sen jälkeen.

2) Kilttimies ottaa ne kiinni, ilmeisen paniikissa - olen lukenut niitä ketjuja meinaan.

Onko tälläiseen paniikkiin ("mitä minä nyt teen oikeasti tuon koiran kanssa!") ihan aikuisten oikeasti aihetta?

Onko TS sinusta algoma kilttiksen paniikki normaalia?

3) Kilttis ottaa nuo koirat kiinni.

Miksi ihmeessä?

Nehän saattavat hyvinkin löytää omistajansa ja olla vain juoksemassa riistan tms perässä.

4) Kilttikselle ei riitä se, että koira löytää elsun tms toimenpiteiden jälkeen omistajansa.

Ei, sinne vtun kiviläävään pitää rakentaa joku koirahäkki.

Sanoit algoma itsekin, ettet rakentaisi mitään kulkukoirien häkkiä..

Eli myönnät, ettei kilttiksen toiminta ole normaalia/uskottavaa?

Miksi siis uskot kilttiksen tarinoita?

Saatko tästä jotakin, mitä muka?
 
Huoh.

Muoitoilen asian toisin:

1) Kilttimiehen pihaan tulee kuulemma joskus (joku 5 krt vuodessa, joku sanoi - eli ei edes joka kuukausi) metsästäjien koiria.

Ok.

Mennään toimintatapoihin sen jälkeen.

2) Kilttimies ottaa ne kiinni, ilmeisen paniikissa - olen lukenut niitä ketjuja meinaan.

Onko tälläiseen paniikkiin ("mitä minä nyt teen oikeasti tuon koiran kanssa!") ihan aikuisten oikeasti aihetta?

Onko TS sinusta algoma kilttiksen paniikki normaalia?

3) Kilttis ottaa nuo koirat kiinni.

Miksi ihmeessä?

Nehän saattavat hyvinkin löytää omistajansa ja olla vain juoksemassa riistan tms perässä.

4) Kilttikselle ei riitä se, että koira löytää elsun tms toimenpiteiden jälkeen omistajansa.

Ei, sinne vtun kiviläävään pitää rakentaa joku koirahäkki.

Sanoit algoma itsekin, ettet rakentaisi mitään kulkukoirien häkkiä..

Eli myönnät, ettei kilttiksen toiminta ole normaalia/uskottavaa?

Miksi siis uskot kilttiksen tarinoita?

Saatko tästä jotakin, mitä muka?
Kilttis tekee, mitä kilttis tekee ja minulla ei ole siihen mitään sanomista
Itse en ota kiinni irtokoiraa, ellen tunne koiraa ja tunne omistajaa.
Omasta mielestäni toisen koiran pitäminen on moraalisesti väärin..

Myöskään en puutu siihen, onko kilttiksen toiminta normaalia tai ei.
Mun omaa normaaliutta on kyseenalaistettu palstalla. Näinollen en halua edes sanoa mikä on normaalia ja mikä ei.

Ajattelepa joitakin muitakin palstailijoita niin voit ehkä ajatella, että ei kaikki heidänkään ajatukset ja avaukset vaikuta kovin normaaleilta
 
vierailija
Kilttis tekee, mitä kilttis tekee ja minulla ei ole siihen mitään sanomista
Itse en ota kiinni irtokoiraa, ellen tunne koiraa ja tunne omistajaa.
Omasta mielestäni toisen koiran pitäminen on moraalisesti väärin..

Myöskään en puutu siihen, onko kilttiksen toiminta normaalia tai ei.
Mun omaa normaaliutta on kyseenalaistettu palstalla. Näinollen en halua edes sanoa mikä on normaalia ja mikä ei.

Ajattelepa joitakin muitakin palstailijoita niin voit ehkä ajatella, että ei kaikki heidänkään ajatukset ja avaukset vaikuta kovin normaaleilta
Kilttikseen verrattuna on kyllä toistaiseksi jokainen palstailija vaikuttanut PSYYKKISESTI terveeltä.

Eriävät mielipiteet esim politiikasta/uskonnosta eivät aiheuta minulla huolta kenenkään mielenterveydestä.

Jos siis esim tuollaisiin teemoihin viittasit..

Myös provot ovat välillä tervetullut ja hauska lisä.

Mutta nyt tullaan siihen, että kilttimies ei ole Provo.

Ja jos on, niin tuo on mennyt liian pitkälle ollakseen enää hauskaa.

Nuo kilttimiehen teemat (mm kanien tappo/naisviha/jatkuvat kostofantasiat) eivät enää todellakaan ole terveitä.

Ihanko tosissasi sinä voit väittää, ettei kilttimiehessä ole muka vikaa ja paljon?!
 
vierailija
On todella outoa, miten kilttimies välillä esittää olevansa niiiiin huolissaan eläimistä. Esim hevosten kohtelu, että ovat näin yleensänin se huonoiten kohdeltu eläin?

Kuitenkin kilttimies sitten kirjoittelee, miten teurasti sen naisensa kanssa kaneja. Siellä läävässä, eikä suostunut ymmärtämään (autismi?) että muut eläimet haistavat ja vaistoavat kuoleman.

Myös eläimiä otetaan ilman kokemusta. Taannoin se mietti sokean aasin ostamista, kun joku oli puhunut sellaisesta tallilla.

Aaseista niillä ei ole kokemusta, eikä käyttöä aasille. Ja rahaa ei ole kilttimiehen kertoman mukaan tosiaankaan yhtään ylimääräistä.

Outoa ja ristiriitaisia ne sen jutut.
No aika hitaalla sinäkin käyt, kilttiken jutut jo likli vuosi sitten todettiin trolliksi, mutta täällä on naisia, jotka ruokii hänen harhaa
 

Tämän keskustelun mukaan KOIRATARHA tulee todellakin kiviläävän yläkertaan🤣🤣🤣🤣

Voi olla hieman vaikeaa kaivaa tukipuille riittävän syvät aukot jne, mutta pakkohan se on uskoa.🤣🤣🤣

Mutta joo, alkaa kyllä todellakin menemään yli, ei kukaan satunnaisten kulkukoirien takia ala näkemään noin paljon aikaa ja vaivaa.🙄

Varsinkaan kun kilttis on kertonut, että pysyvät hädin tuskin ruuissa, niin niillä on tuskin edes varaa mihinkään koirahäkkeihinkään............
Siitä tulee sellainen siirrettävä häkki ja tulee yläkertaan koska koiran mahdollinen haukkuminen stressaa kaneja. Hyvässä lykyssä menetetään taas kolmannes poikasista. Muuten alakerrassa olisi vielä tilaa.
 
vierailija
Niin, eli sinusta:

- On aivan sama ovatko jutut totta vai ei?

- Ja ne saavat useita lukijoita osakseen?

Kai tajuat, että ensinnäkin kukaan ei voi etukäteen tietää kenen kirjoittama mikäkin aloitus on?

Ja moni tuomitsee kilttiksen aloitukset valheina, sitä pyydetään lopettamaan yms usein.

Jos sinulla algoma on se taka-ajatus, että palsta kaipaa lisää eloa tai jotain niin näin sitä ei pidä tehdä.

Kilttiksen kaltainen hullu vain karkottaa uusia palstsilijoita.
alko-maa täytyy yrittää ymmärtää
hän käy aina niin hitaalla
ei ole kaikki lehdet tallella hänen vaahterapuussa
 
vierailija

Kilttis on välillä työskennyt satunnaisesti myymälävartijana🤣🤣🤣🤣

Koittakaa kuvitella, että mikä kaikki voisi mennä pieleen?
 
vierailija

Kilttis on välillä työskennyt satunnaisesti myymälävartijana🤣🤣🤣🤣

Koittakaa kuvitella, että mikä kaikki voisi mennä pieleen?
Tästä haluaisin kyllä kuulla lisää. Popparit vain esiin.
 
vierailija

Kilttiksen naisvihassa reikä on sitten aina toki reikä.... Ei mitään kauniimpaa sanaa edes vaivaudu keksimään seksistä/naisen sukupuolielimistä. Ei, vaan reikähän se vain on.
 
vierailija
Ihan oikeasti, en voi ymmärtää miten joku kannustaa (tosissaan?) tuon viestejä. Sehän on ihan sekaisin.

Muistan mm ketjun, jossa se kilttis hehkutti, että vaimonsa voi olla nyt vihdoinkin yläosattomissa kotona, kun on riittävästi valvontakameroita pihalla. Eikä kukaan siis pääse kyttäämään. Oli aika pimeää tekstiä.....
 
vierailija
No nyt väitti että eukkonsa väsää metsästäjältä karanneelle kulkukoiralle aitausta.

A) Metsästäjät hakevat koiransa aina saman päivän aikana, kokemusta on. Metsästyskoirat eivät sitä paitsi herkästi jää kiinni edes, ovat sen verran joutuisia
B) Kukaan ei ala kulkukoiralle tehdä aitausta
C) Aika voimanainen on se ulkkis joka saa paalut syvälle jäiseen maahan tällä kelillä.
B kohta. Eli kuinka realistista on oikeasti, että joillekin satunnaisille kulkukoirille ostetaan/tehdään joku häkki? Niin, sitähän minäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä