Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tää nyt oikein vastannut kysymykseen. Sanoit että B:llä on kuvioita sinne ja tänne. Eli kerrotko meillekin mitä tiedät niistä kuvioista?
Taas täällä on näköjään yöllä hätäpäissään luultu että sama ihminen kirjoitellut kaikki viestit. Mä kirjoitin eilen noista B:n kuvioista ja hänen osalta ne kuviot mitä nähdään on tässä kohtaa työ- ja suhteidenluontikuvioita. Muusta ei tiedetä mut K:n kanssa ovat ystäviä. Ihmeen aggressiivisesti täällä on tivattu B:n suhteista. Tottakai sillä on paljon tärkeitä ihmissuhteita.
 
vierailija
Ja mikä ihmeen velvollisuus ja pakko Bojanilla ois missään haastattelussa kertoa 100% totuus rakkauselämästään yms.? Ainahan se kiertelee ja kaartelee kun näistä asioista on kyse ja siihen hänellä on myös täysi oikeus.

Tuskin B nyt sentään missään haastattelussa tulisi karmit kaulassa kaapista ulos, että ”joo olen rakastunut suomalaiseen varattuun räppäriin ja hänen vuokseen olen jo tehnyt moniakin isoja asioita, kuten Tavastian possujunan, NT:n pyykkipussin unohduksen ja Ljubav-videon, just to mention few”.

Tottakai haastatteluissa yleensä himmaillaan. Kaikki muut paitsi meidän Kärtsä, jolla tunnetusti ei ole suotimia.
Jep, minusta tuntuu aivan älyttömältä ajatus, että hän sanoisi tuohon olevansa rakastunut, vaikka se olisi ihan totta. Siitähän revittäisiin heti valtavat otsikot ja tulkittaisiin kutsuksi kysyä asiasta lisää. Kyseessä oli kaiken lisäksi teinielokuvan promohaastattelu, kamoon. :D
 
vierailija
Montakos biisiä sille uudelle levylle on nyt tehty? Viime kesänä ilmeisesti kolme ja nyt oli kai jo useampia saatu kasaan? Aiemmilla levyillä ollut se 10 biisiä, joten onko nyt ainakin puolet siis kasassa. :)
 
vierailija
72 Janin mukaan No ei varmasti, mutta kova tahti tuntuu olevan pojilla päällä. Kyllä sieltä se levy kasaan saadaan.
Joo, en sitä epäilekään. :) Jotkuthan ovat ehdottaneet, että tahti on niin kova, kun Jere on tulossa käymään. En itse ehkä ihan usko tuohon, vaikka en mahdottomanakaan pidä, mutta etemistahti voi kenties vaikuttaa siihen, tulevatko Suomeen viime tingassa ennen keikkaa tai vähän paremmalla ajalla.
 
vierailija
Joo, en sitä epäilekään. Jotkuthan ovat ehdottaneet, että tahti on niin kova, kun Jere on tulossa käymään. En itse ehkä ihan usko tuohon, vaikka en mahdottomanakaan pidä, mutta etemistahti voi kenties vaikuttaa siihen, tulevatko Suomeen viime tingassa ennen keikkaa tai vähän paremmalla ajalla.
Hauska idea, mutta en myöskään usko, että Jeren Lontoon-vierailu olisi tuon tahdin syynä. Luultavammin luovuus on vain huipussaan, kun heillä on nyt vihdoinkin aikaa vain olla keskenään, heitellä ideoita ja jammailla, ilman kauheaa kiirettä seuraavalle keikalle tai haastatteluun. En malttaisi kyllä odottaa sitä levyä - onneksi jo helmikuussa tulee se sinkku, niin saadaan vähän jotain polttoainetta!
 
vierailija
Montakos biisiä sille uudelle levylle on nyt tehty? Viime kesänä ilmeisesti kolme ja nyt oli kai jo useampia saatu kasaan? Aiemmilla levyillä ollut se 10 biisiä, joten onko nyt ainakin puolet siis kasassa.
Vaikka biisejä olis kasassa jo paljon, niin välttämättä niistä ei kovin moni kuitenkaan levylle asti päädy. Joskus biisit kuulostaa ja tuntuu bändin omassa kuplassa tosi hyviltä, mutta sitten kun ne käydään läpi tuottajan kanssa, niin osa todennäköisesti päätyy pöytälaatikkoon.
Se yksi uusi biisi ainakin on saanut Zarkonkin innostumaan eli se joka julkaistaan nyt helmikuussa.
 
vierailija
Kokeilinpa huvikseni josko nyt voisin katsoa sitä Slovenian televisiota ja kappas kylläpä onnistuu. Taitaa olla joku ostos-tv menossa, kiitos nyt sitten siitä. Ehkä sitä JO konserttia pystyi katsomaan vaan tietty määrä katsojia tai jotain ja itse yritin aina vasta sen jälkeen kun se oli alkanut. En voinut katsoa kummallakaan kerralla vaan vain se teksti vaan tuli siihen.
 
vierailija
Mä kuulun siihen joukkoon joka ei ole seurannut UMK / Euroviisuja erityisemmin. Vasta 2023 oli kiinnostava sattuneista syistä 🥰 Nyt oon yrittänyt käydä katsomassa UMK instasta noita uusia biisejä ja tykkäsin tämän päivän julkaisusta!!! Vähän sama kuin Käärijän kanssa - en ollut koskaan kuullutkaan Sara Siipolasta.
 
vierailija
Tämä taisi hukkua eilen, niin nostan.
Energiamamma palaa asiaan myöhemmin tänään kun ehtii tehdä asioita (sekä normaalimaailmassa että energiamaailmassa. :) Tosin en nyt ole ihan varma, mitä minulta kysytään, kun viestissä on myös linkki Tumblriin, jonka esikatselukuva näyttää Ljubavilta, mutta linkki vie jollekin koostesivulle?

-energiamamma
 
vierailija
Kokeilinpa huvikseni josko nyt voisin katsoa sitä Slovenian televisiota ja kappas kylläpä onnistuu. Taitaa olla joku ostos-tv menossa, kiitos nyt sitten siitä. Ehkä sitä JO konserttia pystyi katsomaan vaan tietty määrä katsojia tai jotain ja itse yritin aina vasta sen jälkeen kun se oli alkanut. En voinut katsoa kummallakaan kerralla vaan vain se teksti vaan tuli siihen.
Sama minulla, näkyi myöhemmin lähetyksiä, kummankaan Stozice katselu ei onnistunut
 
vierailija
Energiamamma palaa asiaan myöhemmin tänään kun ehtii tehdä asioita (sekä normaalimaailmassa että energiamaailmassa. Tosin en nyt ole ihan varma, mitä minulta kysytään, kun viestissä on myös linkki Tumblriin, jonka esikatselukuva näyttää Ljubavilta, mutta linkki vie jollekin koostesivulle?

-energiamamma
Oletan että kyselijää kiinnosti tuon ljubav-sanan arvuuttelun sisältäneen ig-liven aikaiset tunteet puolin ja toisin (tai ehkä tarkoitti vain ljubav-kohtaa, että mitä siinä tapahtui?)

Tässä linkki kumminkin koko liveen:
 
vierailija
Oletan että kyselijää kiinnosti tuon ljubav-sanan arvuuttelun sisältäneen ig-liven aikaiset tunteet puolin ja toisin (tai ehkä tarkoitti vain ljubav-kohtaa, että mitä siinä tapahtui?)

Tässä linkki kumminkin koko liveen:
Joo, näin arvelin, halusin vain varmistaa kun se minulle näkyvä esikatselukuva koostesivulta ei vättämättä ole sama kuin mikä viestin lähettäjälle näkyi. En myöskään osaa itse kovin hyvin tuoda esiin menneen tapahtuman energialatausta (saisin tuosta videosta ennemmin paikallaolleiden nykyhetken viboja), mutta kortteja sille voi varmaankin nostaa. :)

-energiamamma
 
vierailija
Höm. Nostin nyt kaksi korttia Ljubav-liven aikaisille tunteille. Bojanin oli ENOUGH (eli siis merkityksessä “minä riitän”) ja Jeren oli FAITH. Ei ehkä kuulosta maailman jännimmiltä tai tunteikkaimmilta korteilta, mutta olen nostanut kauan sitten yhteen NT:n aspektiin liittyen Bojanille tuon kortin ja FAITH taas sai “ensi-iltansa” viime viikolla, kun nostin sen poikien maaliskuun alussa toivottavasti tapahtuvalle kohtaamiselle (riippumatta siitä, näkevätkö sitä ennen jo, mihin en usko, mutta ei se mahdotontakaan ole). Faith on hyvällä tavalla kontrollin menettämisen kortti – en voi hallita elämää, mutta luotan tulevaan. Koen myös molempien korttien olevan tässä Ljubav-yhteydessä erittäin spirituaalisia, mm. sen aiemman ENOUGH-noston takia. Molemmat ovat myös hyvällä tavalla "Minun ei tarvitse tehdä mitään" -kortteja.

Postaanpa nyt samalla muita korttimietintöjä. Kaksi viimeaikaista korttinostoa (noin viikko sitten tapahtunutta) on mietityttänyt minua paljon. Toinen oli Jokereiden ura tänä vuonna – DEPTH. Tämähän on siis sama syvän introspektion kortti kuin jonka nostin ennen joulua heidän pian ilmestyvälle sinkulleen ja tuntui osuneen hyvin kohdalleen. Näen kaksi mahdollista tulkintaa tälle kortille. 1) kyseinen sinkku määrittää tai ennustaa Jokereiden uraa paljon 2) kortti ei viittaa kyseiseen biisiin vaan enemmänkin uraan muuten. Esim. että tänä vuonna joutuvat pohtimaan vielä syvällisemmin, onko nykyinen suunta oikea ja ei vain kaupallisella tasolla, vaan tuntuuko se omalta.

Toinen oli BLISS, jonka nostin Jeren mahdolliselle Slovenian-reissulle tänä vuonna. Olen nostanut ko. kortin Bojanille kerran aiemminkin reilu kuukausi sitten, mutta olen kai jättänyt sen kuvauksen jostain syystä lukematta, koska se on aika hätkähdyttävä rakkaus/rohkeus/läsnäolo-kortti, ei vain onnellisuuden! Itse asiassa sanoisin sitä melkein pakan “parhaaksi” ja rakkaudellisimmaksi kortiksi, kun itse LOVE-kortti on vähän lässy ja enemmän “rakasta itseäsi” jne. Tietysti tuo tuntuu aika hurjalta nostolta ja tekee mieli kaivaa sille vaihtoehtoisia tulkintoja, esim. että näin kävisi jos hän sinne menee, mutta eri asia meneekö, tms.

-energiamamma, jolle foorumi nosti AASI-kortin nyt
 
vierailija
Sain vasta nyt luettua tuon Thaimaa-ficin. Kerkesin lukea Jere was very handsome strong ja sain aivan hervottoman naurukohtauksen 😂 Melkein pelottavan paljon yhtäläisyyksiä Kn kirjoitustapaan! Siis olisihan se nyt aivan mahdottoman hupaisaa jos hän olisi oikeasti tuon kirjoittanut, vaikka todennäköisyys onkin varmasti pieni. Ja mitä kaikkea muuta K olisi AO3-sukelluksensa aikana kohdannut... 🤭🙈 Kenties tämä jää mysteeriksi, mutta on kai tässä saagassa toisaalta hullumpiakin tapahtumia nähty.
 
vierailija
Jep, minusta tuntuu aivan älyttömältä ajatus, että hän sanoisi tuohon olevansa rakastunut, vaikka se olisi ihan totta. Siitähän revittäisiin heti valtavat otsikot ja tulkittaisiin kutsuksi kysyä asiasta lisää. Kyseessä oli kaiken lisäksi teinielokuvan promohaastattelu, kamoon.
No ei varmaan sanoisi sitä ihan sillä tavalla, mutta sanoisi ehkä vähemmän jyrkästi tuon, ettei ole.
 
vierailija
Sain vasta nyt luettua tuon Thaimaa-ficin. Kerkesin lukea Jere was very handsome strong ja sain aivan hervottoman naurukohtauksen Melkein pelottavan paljon yhtäläisyyksiä Kn kirjoitustapaan! Siis olisihan se nyt aivan mahdottoman hupaisaa jos hän olisi oikeasti tuon kirjoittanut, vaikka todennäköisyys onkin varmasti pieni. Ja mitä kaikkea muuta K olisi AO3-sukelluksensa aikana kohdannut... Kenties tämä jää mysteeriksi, mutta on kai tässä saagassa toisaalta hullumpiakin tapahtumia nähty.
Minä itseasiassa juutuin noihin kommenttiin enemmän. Oliko niin, että K. on OF:ssa kommentoinut englanniksi fanien kirjoituksia? Kuinka vastaavaa englanti ja sanonnat on noiden AO:n kommentien kanssa? Tarkoitan nyt AO:ssa Creatorin kommentteja?
 

Yhteistyössä