Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heh, oli yhden ystävän kanssa hyvä chattikeskustelu musiikista ja hän kysyi, että "Ai onko Sloveniassa Euroopan paras musa?" ja sanoin että joo (siis olen puhunut Joksuista jo monta kertaa), ja että kuuntelin slovenialaista musaa jo ysärillä ennen kuin osa nykyisen lempibändini jäsenistä oli edes syntynyt, ja en ollut edes tajunnut tuota aiemmin, tulipa jotenkin vanha olo. Oikeasti tosin varmaan vain Kris oli vielä syntymättä, mutta silti.
Heh :D Mutta miksi? Ei ole ihan tavallista Suomessa, siis.
 
vierailija
Lontoo ois silleen hyvä aika yhteistapaamiselle ainakin tammikuussa kun molemmilla ei niin kiirettä pidä joksuilla vaan se hollannin reissu ja biisien kirjoittelua mut eipä nekään varmaan koko aikaa niitä kirjoittele vaan silloin kun saavat inspiraatiota. Kärtsän ja Boitsun relax time vois olla hyvä nyt toteuttaa ja sit myös muiden joksujen kanssa hengailua
Niin olis. Jos K ei jää Thaimaahan kun muut lähtee kotiin, niin sitten uskon tähän. Lontooseen pääsee kuitenkin helposti, joten sinne voi mennä vain muutamaksi päiväksi. Ja JO ei varmaan kuitenkaan seitsemänä päivänä viikossa tee biisejä (tai jos tekee niin pari päivää voi käyttää sitten siihen yhteisbiisin tekoon).
 
vierailija
Lontoo ois silleen hyvä aika yhteistapaamiselle ainakin tammikuussa kun molemmilla ei niin kiirettä pidä joksuilla vaan se hollannin reissu ja biisien kirjoittelua mut eipä nekään varmaan koko aikaa niitä kirjoittele vaan silloin kun saavat inspiraatiota. Kärtsän ja Boitsun relax time vois olla hyvä nyt toteuttaa ja sit myös muiden joksujen kanssa hengailua
Kärtsältä myös saisi varmaaan oikeasti tosi paljon inspiraatiota.
 
vierailija
Mä en edes usko, että ne yrittääkään nyt tavata. Koska maaliskuu.
Onhan maaliskuuhun vielä 1,5 kuukautta aikaa. Mä en usko että helmikuussa enää menisi (eikä todennäköisesti ehtisikään) kun sitten on maaliskuu jo niin lähellä, mutta tammikuussa voisi vielä hyvin mennä. Tulihan se B:kin Helsinkiin muutama viikko viisujen jälkeen. Ja molemmat on haastatteluissa sanonut että haluaisivat tavata ja viettää ihan rauhassa aikaa yhdessä joka taas ei oo niin helppoa maaliskuussa koska on keikat.
 
vierailija
Onhan maaliskuuhun vielä 1,5 kuukautta aikaa. Mä en usko että helmikuussa enää menisi (eikä todennäköisesti ehtisikään) kun sitten on maaliskuu jo niin lähellä, mutta tammikuussa voisi vielä hyvin mennä. Tulihan se B:kin Helsinkiin muutama viikko viisujen jälkeen. Ja molemmat on haastatteluissa sanonut että haluaisivat tavata ja viettää ihan rauhassa aikaa yhdessä joka taas ei oo niin helppoa maaliskuussa koska on keikat.
Ja nimenomaan sanonut et haluavat tavata niin usein kun mahdollista
 
vierailija
Ei K mihinkään reissuun ole menossa. Hänellä on kuvauksia ja harjoitteluja seuraavaa esiintymistä varten.
On sanonut kyllä olevansa ulkomailla suurimman osan tammikuusta. Uskon että joko jää vielä Thaimaahan kun muut lähtee kotiin tai sitten tulee nyt kotiin ja menee vielä käymään Lontoossa. Helmikuussa ehtii hyvin harjoitella UMK:hon.
 
vierailija
En viitsi laittaa Kääriä ketjuun, kun siellä on Tommy faneja enemmän, mutta siellä sanotaan, että T on bongattu hesasta tänään. Mä en ala jos tulee joku kusinen afterparty ja "sen takia" K ei voisi mennä Lontooseen. Joo tiedän ettei kummastakaan ole todisteita, mutta olen manifestoinut K-lontoossa vaikka kuinka kauan (ja ei, en halua lytätä T-faneja, tämä vaan mun mielipide)
Täällä yksi Tommy fani. Ole huoleti, en suutu.😂
 
vierailija
Onhan maaliskuuhun vielä 1,5 kuukautta aikaa. Mä en usko että helmikuussa enää menisi (eikä todennäköisesti ehtisikään) kun sitten on maaliskuu jo niin lähellä, mutta tammikuussa voisi vielä hyvin mennä. Tulihan se B:kin Helsinkiin muutama viikko viisujen jälkeen. Ja molemmat on haastatteluissa sanonut että haluaisivat tavata ja viettää ihan rauhassa aikaa yhdessä joka taas ei oo niin helppoa maaliskuussa koska on keikat.
Siitä sanomisesta on aikaa melkein vuosi. Viisukuplassa eläessä voi sanoa kaikenlaista. Heillä kaveruus ehkä jatkuu, mutta vahvat tunteet roihuavat ainakin Klla nykyisen tyttöystävän kanssa. Kuvat kertovat kaiken.
 
vierailija
On sanonut kyllä olevansa ulkomailla suurimman osan tammikuusta. Uskon että joko jää vielä Thaimaahan kun muut lähtee kotiin tai sitten tulee nyt kotiin ja menee vielä käymään Lontoossa. Helmikuussa ehtii hyvin harjoitella UMK:hon.
Ihan vakavasti: mä en ymmärrä mistä tää teoria on lähtenyt, että K jäisi vielä Thaimaahan kun muut lähtee kotiin. Eiköhän se reissu ole sovittu yhdessä tuolla kokoonpanolla, joka siellä on, ja kaikki on saapuneet yhdessä ja lähtee yhdessä. Sen sijaan uskon, että Kärtsän "suurin osa tammikuuta ulkomailla" on joko liioittelua (vahingossa tai tahallaan) ja hän tulee nyt takaisin Suomeen, tai sitten "suurin osa tammikuuta ulkomailla" on totta ja tarkoittaa, että loppukuusta on muuta menoa.
 
vierailija
Ihan vakavasti: mä en ymmärrä mistä tää teoria on lähtenyt, että K jäisi vielä Thaimaahan kun muut lähtee kotiin. Eiköhän se reissu ole sovittu yhdessä tuolla kokoonpanolla, joka siellä on, ja kaikki on saapuneet yhdessä ja lähtee yhdessä. Sen sijaan uskon, että Kärtsän "suurin osa tammikuuta ulkomailla" on joko liioittelua (vahingossa tai tahallaan) ja hän tulee nyt takaisin Suomeen, tai sitten "suurin osa tammikuuta ulkomailla" on totta ja tarkoittaa, että loppukuusta on muuta menoa.
Lähinnä kai just siitä että K on sanonut olevansa suurimman osan tammikuusta ulkomailla. Itse en pidä ollenkaan mahdottomana, että K jäisi vielä Thaimaahan viikoksi tai kahdeksi ennemmin kuin tulisi takaisin Suomeen jos hänellä ei mitään esim. UMK:hon liittyviä velvoitteita ole vielä tammikuussa. Ja sen ymmärrän hyvin että muut eivät voi omien töidensä takia olla yli kahta viikkoa lomalla, joten tuskin se olisi kenellekään ongelma etteivät kaikki palaa kotiin samalla lennolla. Toki mielummin toivoisin että K menee Thaimaan lisäksi myös Lontooseen, mutta pidän molempia vaihtoehtoja ihan mahdollisina.
 
vierailija
Lähinnä kai just siitä että K on sanonut olevansa suurimman osan tammikuusta ulkomailla. Itse en pidä ollenkaan mahdottomana, että K jäisi vielä Thaimaahan viikoksi tai kahdeksi ennemmin kuin tulisi takaisin Suomeen jos hänellä ei mitään esim. UMK:hon liittyviä velvoitteita ole vielä tammikuussa. Ja sen ymmärrän hyvin että muut eivät voi omien töidensä takia olla yli kahta viikkoa lomalla, joten tuskin se olisi kenellekään ongelma etteivät kaikki palaa kotiin samalla lennolla. Toki mielummin toivoisin että K menee Thaimaan lisäksi myös Lontooseen, mutta pidän molempia vaihtoehtoja ihan mahdollisina.
Henkilökohtaisesti mä pidän todennäköisempänä sitä, että jos K jatkaa lomailua, niin ei jää Thaimaahan vaan tulee samalla lennolla takaisin kuin muutkin. Mitä sen jälkeen, sitä en tiedä. Manifestoin Lontoota, mikä tarkoittanee sitä, että joudutaan tyytymään Lappiin.
 

Yhteistyössä