Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yksin voi olla paremmin kuin kaksin. Jouduin tänään ottamaan kuvan itsestäni ja mikä siinä kuvassa näkyikään. Omaa kuvitelmaa iäkkäämpi ja ryppyisempi. Päivä päivältä vähemmän ja vähemmän kykenevä. Ei tarvitse riittää muille. Jätän kuvat itsestäni katsomatta ja kuvittelen ihanan elämän. Ehkä sitten dementoituneena luulen sen olleen totta.
 
vierailija
Yksin voi olla paremmin kuin kaksin. Jouduin tänään ottamaan kuvan itsestäni ja mikä siinä kuvassa näkyikään. Omaa kuvitelmaa iäkkäämpi ja ryppyisempi. Päivä päivältä vähemmän ja vähemmän kykenevä. Ei tarvitse riittää muille. Jätän kuvat itsestäni katsomatta ja kuvittelen ihanan elämän. Ehkä sitten dementoituneena luulen sen olleen totta.
Mutta noin ajattelen ei voi eikä ole hyvä. Ei todellakaan. Minua ei ainakaan, haittaa epätäydellisyydet joita meissä jokaisessa ihmisessä on. Itsensä pahin krooninen kriitikko saa olla sydämensä kyllyydestä. Mutta se ei ole suositeltavaa kuitenkaan. Eikä saa toisen puolesta päättää, sitä että kyllä se kaivattu nyt vaan ajattelee huonoa kun on ryppyjä yms. Todennäköisesti ei ajattele mitään niistä ja jos ajattelee niin vain terveellä tavalla. Eli sillain, että joo niitä ryppyjä on mutta ei ne vaikuta yhdessäoloon ja siihen rakkauteen mitenkään negatiivisesti.
 
vierailija
Yksin voi olla paremmin kuin kaksin. Jouduin tänään ottamaan kuvan itsestäni ja mikä siinä kuvassa näkyikään. Omaa kuvitelmaa iäkkäämpi ja ryppyisempi. Päivä päivältä vähemmän ja vähemmän kykenevä. Ei tarvitse riittää muille. Jätän kuvat itsestäni katsomatta ja kuvittelen ihanan elämän. Ehkä sitten dementoituneena luulen sen olleen totta.
Rakastuneena tuskin laskee rakastettunsa ryppyjä. Näin esim. eräänä päivänä parikin eri miestä, jotka näyttivät erään iäkkäämmältä versiolta ja totesin, että vaikken heidän ikäisistään nyt innostuisikaan, niin eipä hänellä ole hätäpäivää ikääntymisen suhteen.

Jokainen vanhenee ja rypyt lisääntyvät iän myötä. Toisilla nopeammin ja toisilla hitaammin.
 

Yhteistyössä