Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei voisko joku OF-karsinan puolella käyvä nauta kertoa, koskiko Kn suu Hn takalistoa?:D ei siinä, että Häärijässä näkisin sinänsä mitään seksikästä, kiinnostaa vaan, miten läheisissä tunnelmassa Kn on ollut siellä. Ja jos koski, niin hipaisi vai oli ihan kunnolla lähellä...
 
vierailija
Miten muuten tämän päivän onlyfans videon äänet?

the sounds of kä's mouth on hä's ass is something that I never expected, tumblrin mukaan. Oliko jotain kuumaksi tulkittavia ääniä?
 
vierailija
En tiedä voiko tai uskaltaako manifestoida, mutta mikähän asento/asetelma sieltä tulee seuraavaksi tai jossain vaiheessa? Jos nyt ollaan jo tässä kohtaa.. veikkauksia tai toiveita?:D
 
vierailija
Moi. Kyselen mahdollisen videon perään, jos sellainen on jollain tullut vastaan. Kyse Käärijän Kurikan keikasta marraskuun alussa, jossa pääsin käymään lavalla ja tulin sanoneeksi, että Käärijän takia olen vain 99% hetero. 😂


kurikka 99% hetero käärijä googlehaku ohjasi tänne.
 
vierailija
Moi. Kyselen mahdollisen videon perään, jos sellainen on jollain tullut vastaan. Kyse Käärijän Kurikan keikasta marraskuun alussa, jossa pääsin käymään lavalla ja tulin sanoneeksi, että Käärijän takia olen vain 99% hetero.


kurikka 99% hetero käärijä googlehaku ohjasi tänne.
Ei ollut omissa arkistoissa, ehkä joltain kuitenkin löytyy? Respectit sulle 🫡❤
 
vierailija
Moi. Kyselen mahdollisen videon perään, jos sellainen on jollain tullut vastaan. Kyse Käärijän Kurikan keikasta marraskuun alussa, jossa pääsin käymään lavalla ja tulin sanoneeksi, että Käärijän takia olen vain 99% hetero.


kurikka 99% hetero käärijä googlehaku ohjasi tänne.
Mä muistan tän jutun, mutta videoa en myöskään ole nähnyt. Ihan kun joku ois jossain vaiheessa sanonut, että joku fanitili ois laittamassa johonkin tän. Voin vielä aamulla kysellä toisella palstalla.
P.S. Käärijä tekee ihmeitä.
 
vierailija
Miksi mulle tuli Nacen hamppari-nakkivideosta mieleen käydä ostamassa Joksuille vihanneksia ja hedelmiä sekä käydä siivoamassa keittiötä? Kauhee tarve olis päästä passaamaan ja hemmottelemaan nuorukaisia. Ja kyllä, sanassa äiti on neljä kirjainta.
 
vierailija
Moi. Kyselen mahdollisen videon perään, jos sellainen on jollain tullut vastaan. Kyse Käärijän Kurikan keikasta marraskuun alussa, jossa pääsin käymään lavalla ja tulin sanoneeksi, että Käärijän takia olen vain 99% hetero. 😂


kurikka 99% hetero käärijä googlehaku ohjasi tänne.
Hei! Hauskaa, että oot päätynyt tänne Googlen kautta videota etsiessä! Muistan tän myös, mutta ei ole tiedossa tai tallessa videota. Oliko siltä keikalta liveä / voisko olla tallessa jonkun julkisessa IGssä, jos on tallentanut liven? En oo niin perillä näistä, niin tarkentakaa joku paremmin IG livejä muistava!

Mullakin kiinnostaa paljon sun keikkakokemus! :) En oo itse päässyt tällä hetkellä keikoille, olis hauskaa kuulla, mitä fiiliksiä keikasta jäi, jos haluat kertoa!
 
vierailija
Moi. Kyselen mahdollisen videon perään, jos sellainen on jollain tullut vastaan. Kyse Käärijän Kurikan keikasta marraskuun alussa, jossa pääsin käymään lavalla ja tulin sanoneeksi, että Käärijän takia olen vain 99% hetero.


kurikka 99% hetero käärijä googlehaku ohjasi tänne.
Mä muistelisin, että oon jopa nähnyt tän videon, mutta en yhtään muista missä. Toivottavasti jostain löytyy, ootko etsinyt Twitteristä esim. muut fanit, jotka oli paikalla?
 
vierailija
Hei voisko joku OF-karsinan puolella käyvä nauta kertoa, koskiko Kn suu Hn takalistoa?:D ei siinä, että Häärijässä näkisin sinänsä mitään seksikästä, kiinnostaa vaan, miten läheisissä tunnelmassa Kn on ollut siellä. Ja jos koski, niin hipaisi vai oli ihan kunnolla lähellä...
On kyllä outo pari OF videoiden tekijöiksi. Siis ystävän kanssa teet tällaisia videoita. Ja varsinkin, jos aikovat tehdä rohkeampia jatkossa, mitä ikinä se sitten lienee.
 
vierailija
Moi. Kyselen mahdollisen videon perään, jos sellainen on jollain tullut vastaan. Kyse Käärijän Kurikan keikasta marraskuun alussa, jossa pääsin käymään lavalla ja tulin sanoneeksi, että Käärijän takia olen vain 99% hetero. 😂


kurikka 99% hetero käärijä googlehaku ohjasi tänne.
Käärijäsupporters-tili (useita somekanavia) piti ilmeisesti IG liveä (korjatkaa jos olen väärässä) ja aikoi koostaa youtubeen keikkaklipeistä koosteen, mutta sellaista ei ole ainakaan vielä siellä näkyvissä.

Musta oon kans nähny kyllä klipin siitä, että joissain muualla sellainen voi olla!
 
vierailija
A copy of Jana magazine secured, I receive it over the weekend!
Cool, thank you!!!! :D<3 would be so great to hear about B's part of the interview then! I don't know which way is the easiest for you, e.g sharing pics of it in an IG/tumblr account, or writing e.g the highlights (or as much as you have resources) here! Thank you for our Slovenian agent network and its head!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Täytyy sanoa onlyfansista, että tuo 40dollaria on kyllä mielenkiintoinen hinnoittelupolitiikka. Kuvittelisin, että esim 10 tai 15 dollaria moni voisi tukea jatkuvasti ja tilaus olisi jatkuvasti voimassa, jos sillä saisi joitakin, esim muutaman (tai vaikka 4 postausta) per kk. Itse harkitsisin sitä paljon enemmän myös tukemisen vuoksi.

Mutta kaikki kunnia heille, aivan mahtavaa, että tekevät just sellaista sisältöä, mitä haluavat, ja omilla periaatteillaan! Kivaa myös, että ei loppunut joulun jälkeen, ja onhan sitä myös näin OFttömänä mielenkiintoista kuulla, mitä sisältöä sinne tulee:D
 
vierailija
Käärijäsupporters-tili (useita somekanavia) piti ilmeisesti IG liveä (korjatkaa jos olen väärässä) ja aikoi koostaa youtubeen keikkaklipeistä koosteen, mutta sellaista ei ole ainakaan vielä siellä näkyvissä.

Musta oon kans nähny kyllä klipin siitä, että joissain muualla sellainen voi olla!
En muista pitikö liveä, mutta ainakin oli paikalla, varmaan kannattaa kysyä onko tuo kohta sattunut videolle.
 
vierailija
Täytyy sanoa onlyfansista, että tuo 40dollaria on kyllä mielenkiintoinen hinnoittelupolitiikka. Kuvittelisin, että esim 10 tai 15 dollaria moni voisi tukea jatkuvasti ja tilaus olisi jatkuvasti voimassa, jos sillä saisi joitakin, esim muutaman (tai vaikka 4 postausta) per kk. Itse harkitsisin sitä paljon enemmän myös tukemisen vuoksi.

Mutta kaikki kunnia heille, aivan mahtavaa, että tekevät just sellaista sisältöä, mitä haluavat, ja omilla periaatteillaan! Kivaa myös, että ei loppunut joulun jälkeen, ja onhan sitä myös näin OFttömänä mielenkiintoista kuulla, mitä sisältöä sinne tulee
Tuo viimeisin sisältö ei näköjään ole miellyttänyt kaikkia faneja, joko roolit pitäis kuulemma olla toisin päin tai Kärpyn tehdä soolomatskua.
 

Yhteistyössä