Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinpä, samaa ihmettelen ja tuo kirjoitus mitä lainasit on todella hyvä. Ja vielä voi tapahtua mitä vaan ja vaikkei tapahtuisikaan niin heillä on kuitenkin aivan ihana ystävyys ja varmasti myös jollain tavalla se something more siellä. Ja meillä on edelleen ne ihanat hetket ja asiat mitä ollaan nähty heidän välillä, ne ovat tapahtuneet eikä niitä kukaan vie meiltä pois. Tähän voisi postata ne Jokereiden vlogissa vilahdukselta nähdyt mustavalkokuvat muistuttamaan tästä.
En tiedä onko nyt tuo kuukausia jatkunut trollaaminen saanut joidenkin mielialan käännettyä noin vahvasti ja negatiivikseksi koko asiasta, en ihmettelisi kyllä yhtään että tällä olisi vaikutusta kun he myös toitottaa tuota ettei B/K ole toisilleen edes niin tärkeitä. Tämä trollijuttu siis vaan omia mietteitä, en sano että näin on että he on varmasti syynä.
Mä luulen, että osaa vaivaa jo shippaus väsymys. Tätä B&K juttua on jatkunut jo 8 kk, joten koko ajan porukkaa putoaa pikkuhiljaa kelkasta pois sitä myötä, kun tämä huuma haihtuu heidän mielistään pois. Kun näin käy, niin ihminen voisi vaan lopettaa shippaamisen, eikä ruveta levittämään negatiivisia fiiliksiä täällä, koska vaikka itse ei enää haaveile asiasta, niin voisi kuitenkin antaa muiden jatkaa sitä haaveilua.
 
vierailija
Mä luulen, että osaa vaivaa jo shippaus väsymys. Tätä B&K juttua on jatkunut jo 8 kk, joten koko ajan porukkaa putoaa pikkuhiljaa kelkasta pois sitä myötä, kun tämä huuma haihtuu heidän mielistään pois. Kun näin käy, niin ihminen voisi vaan lopettaa shippaamisen, eikä ruveta levittämään negatiivisia fiiliksiä täällä, koska vaikka itse ei enää haaveile asiasta, niin voisi kuitenkin antaa muiden jatkaa sitä haaveilua.
Tämän lisäksi ainakin vauvan puolella käy trolleja ilmoittamassa että nyt loppui shippaus syystä x.
 
vierailija
Tämän lisäksi ainakin vauvan puolella käy trolleja ilmoittamassa että nyt loppui shippaus syystä x.
Joo tuo on heidän taktiikkaa että osa trollaa noin ja sitten tulevat muka ulkopuolisena kirjoittajana haukkumaan että ”kaikki shippaajat ovat pettyneitä”. Toki siis on varmasti myös joitain oikeasti pettyneitä ketkä ei ole trolleja mutta osa kyllä on selkeästi trolleja.
 
vierailija
Mä luulen, että osaa vaivaa jo shippaus väsymys. Tätä B&K juttua on jatkunut jo 8 kk, joten koko ajan porukkaa putoaa pikkuhiljaa kelkasta pois sitä myötä, kun tämä huuma haihtuu heidän mielistään pois. Kun näin käy, niin ihminen voisi vaan lopettaa shippaamisen, eikä ruveta levittämään negatiivisia fiiliksiä täällä, koska vaikka itse ei enää haaveile asiasta, niin voisi kuitenkin antaa muiden jatkaa sitä haaveilua.
Tämäpä! Itsellä oli tauko loka-joulu kiireiden takia ja nyt oon taas innolla mukana. Enkä ymmärrä mikä jossain kuvassa triggeröi niin kovin. Kukaan ei tiedä mitä toisen ihmisen pään sisällä tapahtuu. Shippaan koska he tekee mut iloiseksi ja ovat selvästi iloisia myös toisistaan
 
vierailija
Joo tuo on heidän taktiikkaa että osa trollaa noin ja sitten tulevat muka ulkopuolisena kirjoittajana haukkumaan että ”kaikki shippaajat ovat pettyneitä”. Toki siis on varmasti myös joitain oikeasti pettyneitä ketkä ei ole trolleja mutta osa kyllä on selkeästi trolleja.
Trollit on asia erikseen ja hitto kun osa heistä osaa olla erittäin p*skamaisen sitkeitä ja kurjia. Toivoisin vaan, että jos joku vakkari kokee shippaus väsymystä tai ei saa tästä enää nautintoa, niin hän voisi miettiä, että miten asiat täällä ilmaisee.
 
vierailija
Hämää kun muistan tällä hetkellä tosi hyvin unia, viime yöltäkin ties mitä seikkailuja eräässä eteläsuomalaisessa kaupungissa. Samaan aikaan näen yhä lähes joka yö K/JO-unia, enkä muista niistä edelleenkään juuri mitään. Esim. viime yön JO-unesta muistan vain, että siinä soi yksi tietty kohta Barve oceanasta. Olisipa vähemmän selektiivinen muisti. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Mä näin unta, että Cameltoe tuli iskemään mua baarissa. En kauheasti muista muuta, kuin että hän sanoi haluavansa painaa vartalonsa vasten mun vartaloa. Oli kauhean sinnikäs tässä asiassa. Aamulla oli pakko juoda kaksi kuppia kahvia, ajattelin että jos se vaikka auttaisi mua heräämään tästä painajaisesta. Uni on siis oikeasti totta. Muutaman kerran olen nähnyt Jokereista unta, mutta en tästä kimalle asuisesta.
 
vierailija
Mä näin unta, että Cameltoe tuli iskemään mua baarissa. En kauheasti muista muuta, kuin että hän sanoi haluavansa painaa vartalonsa vasten mun vartaloa. Oli kauhean sinnikäs tässä asiassa. Aamulla oli pakko juoda kaksi kuppia kahvia, ajattelin että jos se vaikka auttaisi mua heräämään tästä painajaisesta. Uni on siis oikeasti totta. Muutaman kerran olen nähnyt Jokereista unta, mutta en tästä kimalle asuisesta.
Apua, otan osaa! Itse taas näin unta että Joksut törmäs Lontoossa joihinkin 3 suomalaiseen juoppoon :)D) ja he rupesivat pitämään keskenään instaliveä opetellen kaikkea kummallisia suomalaisia sanontoja & kuuntelivat Portion Boyssia :D
 
  • Haha
Reactions: aksu:3 ja LadySLO:)
vierailija
Mä näin unta, että Cameltoe tuli iskemään mua baarissa. En kauheasti muista muuta, kuin että hän sanoi haluavansa painaa vartalonsa vasten mun vartaloa. Oli kauhean sinnikäs tässä asiassa. Aamulla oli pakko juoda kaksi kuppia kahvia, ajattelin että jos se vaikka auttaisi mua heräämään tästä painajaisesta. Uni on siis oikeasti totta. Muutaman kerran olen nähnyt Jokereista unta, mutta en tästä kimalle asuisesta.
Hyi, kuulostaa aika hirveältä unelta 😝 Itse näin loppiaisen jälkeisenä yönä unta, jossa B oli mun kotona: juteltiin mun keittiön pöydän ääressä Turusta ja Logomosta, ja sanoin jossain kohtaa "yes yes" 😂 Ja jostain syystä B oli unessa mua lyhyempi (jos oon oikein ymmärtänyt, B on oikeasti mua pari senttiä pidempi).

- Jossu
 
vierailija
Apua, otan osaa! Itse taas näin unta että Joksut törmäs Lontoossa joihinkin 3 suomalaiseen juoppoon :)D) ja he rupesivat pitämään keskenään instaliveä opetellen kaikkea kummallisia suomalaisia sanontoja & kuuntelivat Portion Boyssia :D
Apua, millaisia unia! 😯😅 Mä en oo tainnut nähdä Joksuista unta lainkaan. K:kin on vissiin vain vilahtanut jossain asiallisessa yhteydessä.

Kimallekamelista tuollaista unta nähneelle osanottoni 🙈 😄

Tämä JO-törmää-kännisiin-suomalaisiin-Lontoossa voisi olla vaikka enneuni, koska se voisi hyvin toteutua. Eikö suomalaisia asu edelleen paljon Lontoossa Brexitin jälkeenkin, ja turistit siihen päälle. 😄
 
vierailija
Tein tossa huvikseni K:sta ja B:stä love testin

Love test: Twin Souls: 72%

Combalitity test:High 82%

Cheristmy test: high 77%

Friendship test: like a family 72%

Passion test: full fulcano 100%

Kaikki sopii täydellisesti heillä perfect match ja hyvin sattumaa
 
vierailija
En itse ainakaan käy katsomassa kenenkään ulkopuolisen instaa jonkun trolliviestien perusteella ja jos jonkun kuvan näkisinkin niin siinä voisi olla kuka hyvänsä kaveri, minulla ei ole tietoa, että kummallakaan osapuolella mitään kumppania olisi, ei ole tuotu julkisuuteen. Keikoilla K on sanonut, että on sinkku uskon sitä ennemmin ja Linnan juhlien puheita ja jos mahdollinen kumppani olisikin olemassa, on silti voinut rakastua Bojaniin
Hitsi sä oot kyllä hauska kieltämisesi kanssa. Siis toi ”jos mä en katso kavereiden instoja, K ei ole niissä gf:nsä kanssa.” Vaikka koko muu maailma jo tietäis. Vertailun vuoksi, olisitsä samanlainen parisuhteessakin, että uskoisit kumppanisi olleen uskollinen niin kauan, kun se ei itse kerro pettäneensä? En siis väitä että koko muu maailma tietää K:sta ja kuvasta, enkä että sua petettäisiin, mietin vain tota suhtautumista, että aika jännä.
 
vierailija
Nyt kun unista puhutaan niin pakko mainita vähän random uni, jonka näin toissayönä. Kris oli mun lapsuudenkodissa jossain juhlissa ja kertoi mulle uudesta, ilmeisesti itse keksimästään laitteesta, joka muuttaa jätteet vedeksi 😃 Olin aivan innoissani tästä enkä malttanut odottaa, että pääsen näkemään miten se toimii.
 
vierailija
Mitä sitten selität, mitään ulostuloa julkisuuteen ei ole tehty?
K on itse sanonut, että haluaa pysyä faneille saatavilla. Että fanit voivat ajatella, että vielä mä nappaan tuosta itselleni miehen.
Kohdasta 30:00 jo kohdasta 25:00 alkaa aihe
 
vierailija
Mä näin unta, että Cameltoe tuli iskemään mua baarissa. En kauheasti muista muuta, kuin että hän sanoi haluavansa painaa vartalonsa vasten mun vartaloa. Oli kauhean sinnikäs tässä asiassa. Aamulla oli pakko juoda kaksi kuppia kahvia, ajattelin että jos se vaikka auttaisi mua heräämään tästä painajaisesta. Uni on siis oikeasti totta. Muutaman kerran olen nähnyt Jokereista unta, mutta en tästä kimalle asuisesta.
Apua 😂 Kimallekamelit soluttautuu jo uniinkin.
 
vierailija
Mä ainakin siksi, että mua kiinnostaa totuus.
Usein totuus on aivan jotakin muuta kuin ne somessa jaettavat kuvat. Mun kaverin liitto vetää viimeisiään, mutta silti hän haluaa pitää instassa kulissia yllä. Enkä siis soimaa häntä tästä. Hän ei vain halua, että muut saavat vielä tietää asiasta. Tarkoitan tällä sitä, että on ihmisiä, jotka jakavat kuvia niistä elämän luksus hetkistä tai hassuista sattumuksista, mutta ei koskaan siitä perusarjesta. Älä tee liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä kenenkään insta kuvien perusteella, se totuus voi olla aivan jotsin muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Voi ei, millaisia unia 😄 Kimallekameli painajaista en haluaisi todellakaan nähdä, pelkkä ajatuskin lievästi kuvottaa. Itse olen nähnyt hämärän, hähmäisen unen Bojanista, joka oli siinä mun exä. Ilmeisesti meillä oli siinä unessa, jotain "vanha suola janottaa" tyyppistä meneillään. Ikävä kyllä en muista unesta muuta kuin lähinnä tunnelman, joka haikea ja ympäristön, joka oli jonkun festarin/tapahtuman keittiö 😄
 
vierailija
Nyt kun unista puhutaan niin pakko mainita vähän random uni, jonka näin toissayönä. Kris oli mun lapsuudenkodissa jossain juhlissa ja kertoi mulle uudesta, ilmeisesti itse keksimästään laitteesta, joka muuttaa jätteet vedeksi Olin aivan innoissani tästä enkä malttanut odottaa, että pääsen näkemään miten se toimii.
Ihana uni! Kris on kemian insinööri, joten hyvin voin kuvitella että hän kehittäisi jotain tuollaista. 🤣 Hitsi, mä harvoin muistan uniani, enkä ole vielä nähnyt/muistanut Joksuista lainkaan unia, vaikka mielelläni kävisin vaikkapa Janin kanssa drinkillä - unessa tai oikeasti.😉
 
vierailija
Jaaha päivän poissa palstalta, ja kauhea mayhem menossa asiasta, joka ainakin itselleni on ollut päivänselvää jo loman alusta lähtien. Miten tuo voi tulla enää kenellekään yllätyksenä tai pilata mitään, en ymmärrä.
Mulla on ainakin näköjään erikseen järki ja tunteet. Totta kai tiesin, että K:lla on gf ja kuka hän on. Mutta ehkä se on ruokkinut mun tunnepuoltani olla piittaamatta hänestä, että K pitää hänet niin visusti piilossa, vähän kuin toisen näisen, sivusuhteen, jonkun jota hän ei täysin arvosta, you know?
Eilen kun näin tuon kuvan en reagoinut heti mitenkään, se oli täysin aha okei -osastoa itselleni. Mutta päivän mittaan huomasin, että mua ei tää saaga enää jotenkin niin paljoa kiinnostanut. Illalla näin, että Rony oli laittanut instansa yksityiseksi. Se ehkä vähän helpotti oloa. Tarkoittaa sitä, että K ei edelleenkään _halua_ tarkoituksella hieroa naistaan naamoillemme. Se tuntuisi jotenkin jo liian pahalta tämän kaiken keskellä. Reflektoin tähän siis itse, mitä minä tunnen. Tällä en tarkoita aiheuttaa K:n faneille kurjaa oloa ajatuksella, että syytän K:ta, en, vaan käyn läpi omia tuntemuksiani.
On helpompaa uskoa, toivoa ja odottaa, että tässä saagassa oikeasti tapahtuisi miesten välillä jotain, jos gf ei ole näkyvissä, vaikka hän on olemassa. Järjen osalta kenenkään ei tarvitse tulla minulle sanomaan, että no höh, sillä on gf. Sen sijaan tunteet menevät minulla eri latuja. Ne surevat jos K esittelisi gf:n, niille se olisi kenties jo liikaa. Siitäkään en toivo K:n fanien nyt pillastuvan ja loukkaantuvan, koska minä toimin kyllä ihan järkeni mukaan, vaikka tunteet olisivatkin erilaiset.
Lisäksi ihminen ei valitse tunteitaan, ne tulevat ja menevät ja ovat mitä ovat.
 
vierailija
K on itse sanonut, että haluaa pysyä faneille saatavilla. Että fanit voivat ajatella, että vielä mä nappaan tuosta itselleni miehen.
Kohdasta 30:00 jo kohdasta 25:00 alkaa aihe
Ja sitähän voi vaikka kunnioittaa. Ei oo meille hän mitään velkaa.
 
vierailija
No voi herranjestas te ootte kaikki kuitenkin tienneet hänen olemassaolonsa ja jotkut nähneetkin tämän niin minkä takia juuri aamuinen kuva lopettaa shippaamisen kysynpä vaan? Shippaaminenhan on leikkiä ja hauskaa yhtälailla esimerkiksi myös Jancen kanssa tai vaikka bokrisin kanssa ainakin minulle näin on
Tajuatko ettei noissa kahdessa mainitsemassasi muussa ole _mitään samaa_ K&B:n kanssa? Heitä ei edes suurinosa shippaa. Koska niissä niiden väleissä vain ei ole mitään.
 

Yhteistyössä