Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eih. Mä en pysty enää tähän. Vauvalla oli selvitetty, että Kn vanhemmatkin on samalla reissulla. Se tuo jotenkin vielä konkreettisemmaksi tän parisuhteen. Siellä anoppi ja miniä viettävät yhteislomaa. Hienoa, jos te silti pystytte jatkamaan. Mun mielikuvitus ei enää riitä.
Niinkuin olen joko tänne tai vauvalle aikaisemminkin kirjoittanut, niin en ole koskaan sekaantunut lapsieni kumppani valintoihin. Yhteisissä juhlissa ovat olleet ja kyllä... myös joillakin yhteisillä lomareissuilla, vaikka joskus suhteet ovat olleet hyvinkin tuoreita. Joka kerta olen ystävällisesti suhtautunut, mutta en kuitenkaan voi kieltää sitäkään, että olen ollut helpottunut, kun jotkut näistä suhteista sittemmin ovat katkenneet.
Ja hei yllätys... sanana tietenkin ÄITI 😄!
 
vierailija
Eih. Mä en pysty enää tähän. Vauvalla oli selvitetty, että Kn vanhemmatkin on samalla reissulla. Se tuo jotenkin vielä konkreettisemmaksi tän parisuhteen. Siellä anoppi ja miniä viettävät yhteislomaa. Hienoa, jos te silti pystytte jatkamaan. Mun mielikuvitus ei enää riitä.
Sori, mutta tässä ei ole minusta mitään tolkkua. Onhan siellä kaiken maailman kavereitakin. En vain ymmärrä mikä tässä olisi vähääkään häiritsevää.
 
vierailija
Ymmärrätte varmaan, miksi osa meistä mielellään näkisi, että B löytäisi jonkun erityisen ihmisen rinnalleen. (Tietysti vain jos itse haluaa löytää). Tuntuisi tasapuolisemmalta. Tykkään sekä B:stä että K:sta ja ovat ihania yhdessä mutta kyllä minä nykytilanteessa iloitsisin jos B vaikuttaisi onnelliselta jonkun muun kanssa. Ei se estä minua kuuntelemasta heidän musiikkiaan ja seuraamasta kuulumisiaan mitä jakavat. Laitoin tämän vain siksi kun kaikki eivät ymmärrä, että voi toivoa näin ja samalla tykätä heistä (myös yhdessä) ja toivoa heille hyvää. Onneksi B on vaikuttanut viime aikoina muutenkin iloiselta niissä pätkissä missä häntä on nähty.
Minusta tuntuu, että Bojania ei ehkä juuri haittaakaan olla sinkkumiehenä nyt kun rauta on joka suuntaan kuumana. 😊
 
vierailija
Niinkuin olen joko tänne tai vauvalle aikaisemminkin kirjoittanut, niin en ole koskaan sekaantunut lapsieni kumppani valintoihin. Yhteisissä juhlissa ovat olleet ja kyllä... myös joillakin yhteisillä lomareissuilla, vaikka joskus suhteet ovat olleet hyvinkin tuoreita. Joka kerta olen ystävällisesti suhtautunut, mutta en kuitenkaan voi kieltää sitäkään, että olen ollut helpottunut, kun jotkut näistä suhteista sittemmin ovat katkenneet.
Ja hei yllätys... sanana tietenkin ÄITI !
Nimenomaan.
 
vierailija
Johtuu siitä, että trollit ovat vaihtaneet ketjua. Äsken Vauvalla oli hirveä invaasio, mutta ne viestit on jo poistuneet. Seuraavaksi tänne tungetaan vänkäämään ja laskemaan mielialoja taas vaihteeksi. Ja kohta toisinpäin. Onneksi nyt voi tosiaan taas Vauvalla olla.
En minä huomannut mitään suurta invaasiota, mutta laitetaankin heti poistoon varmaankin, itsellä ei kyllä ole mieliala missään kohtaa laskussa, kun en ulkopuolisten ig:eitä katsele
 
vierailija
Pakko laittaa tää tännekin, saitille jo tallensin. Löysin tällaisen arkistojen kätköistä. Harmi, ettei noita minificcejä tullut tallennettu kaikkia.

B: hey you!
K: hey cutie pie! I was waiting you to call me
B: yeah well here i am!
K: nice baby, i've missed you so much today
B: yeah same here, but listen, i have to ask you something
K: shoot
B: i got these wool socks today
K: okey?
B: so there was this card inside one of the socks and it says 'we love you so, Bojan, with love Estro.. estrogeeni... nau... naudat' and then... There's also this question in the end: 'how is Jan's private person doing?'
K: what?
B: this is from Finland
K: i'm not suprised
B: but what is this?
K: what you mean?
B: these socks are awesome, they are purple and there's my name ... But who is these from? Who is 'we'?
And what's that Estro.. estrogeeninaudat? Is it a company?
K: no, i don't think so
B: a sport team?
K: nooo... ?
B: okey but what does it mean? I kind of know the word 'estrogeeni', i think, but 'naudat'? I don't get it
K: no, it's maybe better you don't
B: why? You know something that i don't?
K: no, no ... no, i mean, some finnish people, they are crazy, and not like 'its crazy, it's party' -crazy, you know, but ... Really, i mean really, crazy. Like hullu-crazy! So it's better that you don't know anything else...
B: oh, hullu-crazy ...
K: yeah sorry baby, keep the socks, but get rid of the card. And forget all about it. I promise you, that's the best thing you can do now.
B: are they dangerous? These hullu-crazy people?
K: they can be
B: wow
K: don't worry, i'll protect you, they can't hurt you
B: and are they after Jan too?
K: i think they are
B: is this some code language, this talk about his private person?
K: i think it is, yes
B: oh poor Jan!
K: yes poor Jan ... But like i said, don't worry, just forget it, okey.
B: the socks are nice, so soft and fit perfectly
K: that's good!
B: yeah...
K: yeah
B: ---
K: hello, you still there? What are you doing?
B: yes still here.. well... Jere?
K: yes?
B: i just googled the 'Estrogeeninaudat'
K: no...
B: yes! Why didn't you tell me! I can't sleep now, i'll never sleep again! I'm gonna have nightmares for the rest of my fucking life! It's pure horror! My God! I'll never forget this!
K: Bojan, oh no ... Calm down! That's why i didn't tell you!
B: fuck ... This is nightmare!
K: it's not, they are in Finland, everyone of them!
B: no, there's one in Slovenia!
K: oh no
B: but it's not their leader i think, it's some kind of agent, oh Jere, they are kind of a international league, Estrogeeninaudat or e-naudat
K: i'll call the police, you call Jan
🤣 Nauroin just aika kovaa ääneen.
 
vierailija
Pakko laittaa tää tännekin, saitille jo tallensin. Löysin tällaisen arkistojen kätköistä. Harmi, ettei noita minificcejä tullut tallennettu kaikkia.

B: hey you!
K: hey cutie pie! I was waiting you to call me
B: yeah well here i am!
K: nice baby, i've missed you so much today
B: yeah same here, but listen, i have to ask you something
K: shoot
B: i got these wool socks today
K: okey?
B: so there was this card inside one of the socks and it says 'we love you so, Bojan, with love Estro.. estrogeeni... nau... naudat' and then... There's also this question in the end: 'how is Jan's private person doing?'
K: what?
B: this is from Finland
K: i'm not suprised
B: but what is this?
K: what you mean?
B: these socks are awesome, they are purple and there's my name ... But who is these from? Who is 'we'?
And what's that Estro.. estrogeeninaudat? Is it a company?
K: no, i don't think so
B: a sport team?
K: nooo... ?
B: okey but what does it mean? I kind of know the word 'estrogeeni', i think, but 'naudat'? I don't get it
K: no, it's maybe better you don't
B: why? You know something that i don't?
K: no, no ... no, i mean, some finnish people, they are crazy, and not like 'its crazy, it's party' -crazy, you know, but ... Really, i mean really, crazy. Like hullu-crazy! So it's better that you don't know anything else...
B: oh, hullu-crazy ...
K: yeah sorry baby, keep the socks, but get rid of the card. And forget all about it. I promise you, that's the best thing you can do now.
B: are they dangerous? These hullu-crazy people?
K: they can be
B: wow
K: don't worry, i'll protect you, they can't hurt you
B: and are they after Jan too?
K: i think they are
B: is this some code language, this talk about his private person?
K: i think it is, yes
B: oh poor Jan!
K: yes poor Jan ... But like i said, don't worry, just forget it, okey.
B: the socks are nice, so soft and fit perfectly
K: that's good!
B: yeah...
K: yeah
B: ---
K: hello, you still there? What are you doing?
B: yes still here.. well... Jere?
K: yes?
B: i just googled the 'Estrogeeninaudat'
K: no...
B: yes! Why didn't you tell me! I can't sleep now, i'll never sleep again! I'm gonna have nightmares for the rest of my fucking life! It's pure horror! My God! I'll never forget this!
K: Bojan, oh no ... Calm down! That's why i didn't tell you!
B: fuck ... This is nightmare!
K: it's not, they are in Finland, everyone of them!
B: no, there's one in Slovenia!
K: oh no
B: but it's not their leader i think, it's some kind of agent, oh Jere, they are kind of a international league, Estrogeeninaudat or e-naudat
K: i'll call the police, you call Jan
Kiitos. Tämä ficci on omalla tavallaan helmi, koska siihen kätkeytyy nautadomin tietyn ajankohdan huumori. Ficci tuo hyviä muistoja mieleen.💞
 
vierailija
Pahoittelen lähes-OT-kevennystä. Täällä on yksi urheilukauppaketju nimeltä "Be Fit", mutta jostain syystä jos ostan sieltä pankkikortilla, niin veloitus rekisteröityy nimellä "Bi Fit", ja naurattaa kun kuvittelen sen aina biseksuaalien kuntosaliksi. :D Ei taida Balkanilta löytyä. :p

- Joymuffin
 
vierailija
2 aikuisen pojan äitinä, voin myös sanoa että on tullut vietettyä lomia ja juhlapyhiä useammankin puoliso ehdokkaan kanssa. Vielä ei ole sitä pysyvää löytynyt kuitenkaan. Aika vanhanaikaista ajatella, että se vanhemmille esittely olisi se pysyvyyden merkki.
Mun esikoinen muuten pienenä sanoi, että aikoo ottaa mahdollisimman ruman naisen, ettei sitä muut halua. Toinen väläytys häneltä oli että menee naimisiin ensimmäisen tyttöystävän kanssa ettei sille tule paha mieli. Onneksi ei tehnyt niin 🤭
 
vierailija
Kyllä kuva löytyi. Ihan faktaksi todistettu. Nyt kuva jo poistettu, mutta edelleen äiti näkyy Sn stoorissa.
Mä en tunnistaisi edes omaa äitiäni varmuudella tommosen storyn taka-alalta, mutta ihan sama. En tosin myöskään ymmärrä mitä merkitystä sillä olis minkään kannalta, vaikka olis isovanhemmat ja kaikki pikkuserkutkin mukana. Mutta ihan sama mulle sekin.
 
Pahoittelen lähes-OT-kevennystä. Täällä on yksi urheilukauppaketju nimeltä "Be Fit", mutta jostain syystä jos ostan sieltä pankkikortilla, niin veloitus rekisteröityy nimellä "Bi Fit", ja naurattaa kun kuvittelen sen aina biseksuaalien kuntosaliksi. :D Ei taida Balkanilta löytyä. :p

- Joymuffin
😂
 

Yhteistyössä