Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ollut yllättynyt, ettei ole jo aiemmin tullut lukkoa siellä... Tai siis tänään, niiden kahden viimeviikkoisen lukituksen päälle. Ei varmaan näytä ylläpidon silmissä hyvältä, jos sama ketju menee kolmesti viikossa lukkoon, lieköhän enää palaa?
Jos ei palaa, niin sitten tehdään uusi. Mutta emoketjukin lukittiin aikanaan ties kuinka monta kertaa ennen lopullista lukitusta, samoin uponnut varapaatti, ja tämäkin paatti on lukittu jo aika monta kertaa ja aina palannut. Luulen että ylläpito huokailee tässä vaiheessa vain, että parempi pitää tämä ketju auki näille tyypeille ja pyörimässä omissa ympyröissään.
 
vierailija
Jos ei palaa, niin sitten tehdään uusi. Mutta emoketjukin lukittiin aikanaan ties kuinka monta kertaa ennen lopullista lukitusta, samoin uponnut varapaatti, ja tämäkin paatti on lukittu jo aika monta kertaa ja aina palannut. Luulen että ylläpito huokailee tässä vaiheessa vain, että parempi pitää tämä ketju auki näille tyypeille ja pyörimässä omissa ympyröissään.
Joo, mutta on myös madollista, että jossain vaiheessa kypsyvät lopullisesti. Minulle ei maailmanloppu, viihdyn täällä ja tarvittaessa muuallakin, mutta iso osa porukkaa varmaan tippuisi pois.
 
vierailija
Ihania kirjoituksia täällä! Mulla on mieli kyllä matalalla, mutta ei johdu siitä kuvasta eikä tiedossa olevista realiteeteista, vaan just siitä kaikesta ilkeästä negailusta mitä trollit syytävät ympäriinsä. Sitä ei meinaa kestää eikä jaksaa. Kaiholla muistelen, miten ihanaa ja rakkaudellista aikaa esim. joulu oli sekä täällä että Vauvalla.

K&B best boyfriends! We love together! 💙💚
 
vierailija
Tuo vauvan päivitys oli kyllä pettymys kun lainaukset ei pelaa eikä asialle ilmeisesti tehdä mitään, ja liki joka ilta se saitti myös pukkaa erroria tai hidastelee. On myös omalta osaltaan vähentänyt mun siellä oloa kun en jaksa sitä sivujen lataamista.
 
vierailija
Voi kunpa niille pystyttäis olemaan täysin viileä linja. Ei peukkuja, ei mitään. Siis ei mihinkään mitään vastausta. Sitä kauemmin ne siellä viihtyy, kun niitä ruokitaan. Vaikeaa tietysti i know.
 
vierailija
Ihania kirjoituksia täällä! Mulla on mieli kyllä matalalla, mutta ei johdu siitä kuvasta eikä tiedossa olevista realiteeteista, vaan just siitä kaikesta ilkeästä negailusta mitä trollit syytävät ympäriinsä. Sitä ei meinaa kestää eikä jaksaa. Kaiholla muistelen, miten ihanaa ja rakkaudellista aikaa esim. joulu oli sekä täällä että Vauvalla.

K&B best boyfriends! We love together! 💙💚
Samaa mieltä. Tulee paha mieli K ja lähipiirin sekä meidän vakkareiden puolesta, jotka viihtyvät ja positiivisella mielellä täällä hengailevat.
Live, love, Jerc
 
vierailija
Olet varmasti oikeassa siinä, että he olivat stressaantuneita, ylikierroksilla jne. mutta ei nämä asiat silti selitä niitä poikkeuksellisen lämpimiä välejä. Vaikka sä juottaisit 5 litraa energiajuomaa Boitsulle ja Cameltoelle, niin sitä samaa lämpöä ja onnellisuutta et pysty heidän väliin saamaan, kuin mitä Kärtsyn ja Boitsun välissä on. Kemiaa joko on tai ei ole ja se ei ole riippuvainen kofeiinin määrästä.
Repesin tälle vertaukselle 🤣🤣
 
vierailija
Mä yritin heittää alkuillasta vauvalla muutaman positiivisen kommentin, mutta ei siellä auta tunnelmaan nyt mikään.🙈 Kunnon invaasio käynnissä. Kiva kun yritätte pitää täällä lippua pystyssä.
 
vierailija
Mä jätän jo suosiolla menemättä vauvalle jos satun joltain julkiselta taholta bongaamaan platinan värisen hiustupsun tai muuta tulkinnan varaista matskua. Tänäänkin oli ilmeisesti oikea valinta. Vähän petyin siihen, että täälläkin aiheesta negailtiin usean viestin verran.

K elää elämäänsä niinkuin parhaaksi näkee, toivottavasti mahdollisimman onnellisena ja tyytyväisenä valintoihinsa. Ja sama pätee myös Boitsuun.
Eivät ole meille mitenkään tilivelvollisia.
Brotherhood or something more näyttää kuitenkin jatkuvan samaan malliin.
 
vierailija
Tällä hetkellä kaipaan aika kovasti Joksulivejä. Täytyy varmaan mennä etsimään instareelseistä se yksi vanha, jossa suomalaiset oli kuvaajan vieressä ja katsoa se läpi. Vähän vaihtelua Stoziceen joka pyörinyt koko viikon.
 
vierailija
Sama täällä. Ihanaa että saadaan kuulla ainakin muutamia uusiakin biisejä sitten maaliskuussa!
Jännittää sekin, että uudessa haastattelussa B puhui heidän soittavan vähän eri biisejä joka keikalla. Eli jos käy useammalla Joksujen keikalla, saa sitten ennakkoon kuulla useammankin teaserin uusista biiseistä. Saa nähdä, millaisia kappaleita sieltä tulee! :D
 
vierailija
Eih. Mä en pysty enää tähän. Vauvalla oli selvitetty, että Kn vanhemmatkin on samalla reissulla. Se tuo jotenkin vielä konkreettisemmaksi tän parisuhteen. Siellä anoppi ja miniä viettävät yhteislomaa. Hienoa, jos te silti pystytte jatkamaan. Mun mielikuvitus ei enää riitä.
 
vierailija
Eih. Mä en pysty enää tähän. Vauvalla oli selvitetty, että Kn vanhemmatkin on samalla reissulla. Se tuo jotenkin vielä konkreettisemmaksi tän parisuhteen. Siellä anoppi ja miniä viettävät yhteislomaa. Hienoa, jos te silti pystytte jatkamaan. Mun mielikuvitus ei enää riitä.
Kivat sulle. Voit mennä turhaa pettymystäsi muualle purkamaan, täällä oli niin hyvä tunnelma ilman tällaista.
 
vierailija
Pakko laittaa tää tännekin, saitille jo tallensin. Löysin tällaisen arkistojen kätköistä. Harmi, ettei noita minificcejä tullut tallennettu kaikkia.

B: hey you!
K: hey cutie pie! I was waiting you to call me
B: yeah well here i am!
K: nice baby, i've missed you so much today
B: yeah same here, but listen, i have to ask you something
K: shoot
B: i got these wool socks today
K: okey?
B: so there was this card inside one of the socks and it says 'we love you so, Bojan, with love Estro.. estrogeeni... nau... naudat' and then... There's also this question in the end: 'how is Jan's private person doing?'
K: what?
B: this is from Finland
K: i'm not suprised
B: but what is this?
K: what you mean?
B: these socks are awesome, they are purple and there's my name ... But who is these from? Who is 'we'?
And what's that Estro.. estrogeeninaudat? Is it a company?
K: no, i don't think so
B: a sport team?
K: nooo... ?
B: okey but what does it mean? I kind of know the word 'estrogeeni', i think, but 'naudat'? I don't get it
K: no, it's maybe better you don't
B: why? You know something that i don't?
K: no, no ... no, i mean, some finnish people, they are crazy, and not like 'its crazy, it's party' -crazy, you know, but ... Really, i mean really, crazy. Like hullu-crazy! So it's better that you don't know anything else...
B: oh, hullu-crazy ...
K: yeah sorry baby, keep the socks, but get rid of the card. And forget all about it. I promise you, that's the best thing you can do now.
B: are they dangerous? These hullu-crazy people?
K: they can be
B: wow
K: don't worry, i'll protect you, they can't hurt you
B: and are they after Jan too?
K: i think they are
B: is this some code language, this talk about his private person?
K: i think it is, yes
B: oh poor Jan!
K: yes poor Jan ... But like i said, don't worry, just forget it, okey.
B: the socks are nice, so soft and fit perfectly
K: that's good!
B: yeah...
K: yeah
B: ---
K: hello, you still there? What are you doing?
B: yes still here.. well... Jere?
K: yes?
B: i just googled the 'Estrogeeninaudat'
K: no...
B: yes! Why didn't you tell me! I can't sleep now, i'll never sleep again! I'm gonna have nightmares for the rest of my fucking life! It's pure horror! My God! I'll never forget this!
K: Bojan, oh no ... Calm down! That's why i didn't tell you!
B: fuck ... This is nightmare!
K: it's not, they are in Finland, everyone of them!
B: no, there's one in Slovenia!
K: oh no
B: but it's not their leader i think, it's some kind of agent, oh Jere, they are kind of a international league, Estrogeeninaudat or e-naudat
K: i'll call the police, you call Jan
 
vierailija
Eih. Mä en pysty enää tähän. Vauvalla oli selvitetty, että Kn vanhemmatkin on samalla reissulla. Se tuo jotenkin vielä konkreettisemmaksi tän parisuhteen. Siellä anoppi ja miniä viettävät yhteislomaa. Hienoa, jos te silti pystytte jatkamaan. Mun mielikuvitus ei enää riitä.
Kyllähän ne ovat Suomessakin aikaa viettäneet ihan varmasti, joten ei tuo reissu nyt niin maata kaatava voi olla. 😄
 
vierailija
Eih. Mä en pysty enää tähän. Vauvalla oli selvitetty, että Kn vanhemmatkin on samalla reissulla. Se tuo jotenkin vielä konkreettisemmaksi tän parisuhteen. Siellä anoppi ja miniä viettävät yhteislomaa. Hienoa, jos te silti pystytte jatkamaan. Mun mielikuvitus ei enää riitä.
Ymmärrän sinua. Kyllä siellä on lomamatkalla pari, joka on jo täysin vakiintunut. En mä tästä lähtökohdasta enää halua miettiä muita suhteita.
 

Yhteistyössä