Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oho mikä kuva. Tämä nollasi mun mielessä kaikki kuvitelmat muusta kuin ystävyydestä K ja B välillä. Siellä näyttää olevan kaikki hyvin eräällä toisella parilla. Vai että muka tuli ja vesi, Kärppä?
 
vierailija
Mietin just samaa
Joo, sama, taidan olla päivän taas offline ja keskittyä vaikka fikkien kirjoittamiseen. Ei tämä yksi kuva (jota ei ole edes julkaistu K:n tilillä vaan kaverin, jonka 98% ihmisistä ei edes tiedä olevan matkassa mukana) mun mielestä tilannetta mitenkään muuta mihinkään suuntaan, mutta trollit on varmasti riemuissaan tästä.
 
vierailija
En itse ainakaan käy katsomassa kenenkään ulkopuolisen instaa jonkun trolliviestien perusteella ja jos jonkun kuvan näkisinkin niin siinä voisi olla kuka hyvänsä kaveri, minulla ei ole tietoa, että kummallakaan osapuolella mitään kumppania olisi, ei ole tuotu julkisuuteen. Keikoilla K on sanonut, että on sinkku uskon sitä ennemmin ja Linnan juhlien puheita ja jos mahdollinen kumppani olisikin olemassa, on silti voinut rakastua Bojaniin
 
vierailija
En itse ainakaan käy katsomassa kenenkään ulkopuolisen instaa jonkun trolliviestien perusteella ja jos jonkun kuvan näkisinkin niin siinä voisi olla kuka hyvänsä kaveri, minulla ei ole tietoa, että kummallakaan osapuolella mitään kumppania olisi, ei ole tuotu julkisuuteen. Keikoilla K on sanonut, että on sinkku uskon sitä ennemmin ja Linnan juhlien puheita ja jos mahdollinen kumppani olisikin olemassa, on silti voinut rakastua Bojaniin
Anteeksi mutta tämä on mun mielestä jo tyhmä viesti. Kaikki muut tiedostaa todellisuuden paitsi sinä? Se ettet käy kuvaa katsomassa ei poista sen olemassaoloa. Sama nainen on näkynyt jo vaikka kuinka monta kertaa somessa ja seiskassa. Hänen nimi on yleisessä tiedossa. Artisti Käärijä haluaa esiintyä sinkkuna, mutta Jere ei todellakaan ole sinkku. Bojankin on tavannut tämän naisen useita kertoja.
 
vierailija
En ole nähnyt somessa enkä lehdissä mitään, Seiskassa ollut joku kuva kasvot sotkettuna, ei voi tietää kuka siinä muuttoapuna on. K ei ole tuonut julkisuuteen, salakuvat ei muuta sitä
 
vierailija
En ole nähnyt somessa enkä lehdissä mitään, Seiskassa ollut joku kuva kasvot sotkettuna, ei voi tietää kuka siinä muuttoapuna on. K ei ole tuonut julkisuuteen, salakuvat ei muuta sitä
Ei tämä ole mikään salakuva vaan heidän hyvän ystävän postaama yhteiseltä reissulta. Samoin Jure ja Mark postasi hänestä kuvia ja videopätkiä NT:ltä.
 
vierailija
En itse ainakaan käy katsomassa kenenkään ulkopuolisen instaa jonkun trolliviestien perusteella ja jos jonkun kuvan näkisinkin niin siinä voisi olla kuka hyvänsä kaveri, minulla ei ole tietoa, että kummallakaan osapuolella mitään kumppania olisi, ei ole tuotu julkisuuteen. Keikoilla K on sanonut, että on sinkku uskon sitä ennemmin ja Linnan juhlien puheita ja jos mahdollinen kumppani olisikin olemassa, on silti voinut rakastua Bojaniin
Itsepetos huipussaan kyllä edellisessä viestissä. Mutta toisaalta shippauksen sääntöihin kuuluu, ettei todellisuudella ole mitään tekemistä sen kanssa.
 
vierailija
Kuka hitto edes on Rony? Miten ihmiset osasi sen edes yhdistää K:n lomaan? Ihan tosissani kysyn, miten kukaan on ikinä edes tajunnut vetää viivat näiden ihmisten välille, ja miksi oletetaan, että valtaosa faneista jaksaisi tehdä samoin?
 

Yhteistyössä