Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos lentää halvalla lennolla, niin sit menee varmaan tolla 20:40 Easyjetin lennolla, tuo aiempi on British Airwaysin. Toki riippuu myös siitä, onko väliä saapuuko Heathrown vai Gatwickin kentälle.
Stalkkaatte mahdollisia lentoja ja sitten viitsitte päivitellä, jos joku tutkii kuvia suurennuslasin kanssa. Mitä tekopyhyyttä. Molemmat yhtä typerää toimintaa.
 
vierailija
Äh, jodelissa pilasivat meidän ilon kun joku oli selvittänyt et se Tuulin synttäribiisi alkaa juuri siitä nimenomaisesta kohdasta kun sen valitsee instassa. Eli K ei oo sitä itse valinnut juuri siitä kohdasta.
Alkaa vaikuttaa siltä, ettei K olekaan valinnut kappaletta siksi, että sanat olisivat erityisen sopivat. Onkohan se edes katsonut niitä sanoja sen kummemmin. Nyt mun mielessä alkaa haalistua myös se ihana tuli ja vesi, Pokemon- kamaa 😄
 
vierailija
Sen stooreissa kyllä on soinut ihan enkunkielisiä biisejäkin, joten ei sillä linjana todellakaan ole käyttää vain suomenkielisiä biisejä
Eikä ole va
Alkaa vaikuttaa siltä, ettei K olekaan valinnut kappaletta siksi, että sanat olisivat erityisen sopivat. Onkohan se edes katsonut niitä sanoja sen kummemmin. Nyt mun mielessä alkaa haalistua myös se ihana tuli ja vesi, Pokemon- kamaa
Jos katsoo Kärtsän biisivalintoja pidemmältä aikaväliltä, niin ei todellakaan tule kuvaa, että heittäisi randomilla sinne mitään. Ei turhaan kannata jankkaajien vaikuttaa omiin ajatuksiinsa. :)
 
vierailija
Eikä ole va

Jos katsoo Kärtsän biisivalintoja pidemmältä aikaväliltä, niin ei todellakaan tule kuvaa, että heittäisi randomilla sinne mitään. Ei turhaan kannata jankkaajien vaikuttaa omiin ajatuksiinsa.
Minulla ei ainakaan vaikuta useita muitakin synttäribiisejä kyllä löytyy myös suomalaisista, täällä aiheutetaan eripuraa nyt tahallaan
 
vierailija
Tuolla Tuulin kappaleella on jopa oma Wikipedia-sivunsa. Mikä on aika jännä, koska kaikki Suomi-Wikipediaa editoineet tietävät, että sieltä lähtee tosi helposti musiikkiaiheinen sisältö pois "ei tarpeeksi merkittävänä", ja näemmä tuotakin artikkelia on yritetty aikoinaan poistaa, mutta ei ole sitten kuitenkaan poistettu. :) Kiinnostaisi kyllä, miten paljon tuota on soitettu radiossa yms. https://fi.wikipedia.org/wiki/Paljon_onnea_vaan_(Tuulin_kappale)
 
vierailija
Kuvien kyttäys on älytöntä, mutta lentojen kyttäys toisten vapaa-ajalta on myös paha. Menee stalkkauksen puolelle ja aikuisten pitäisi se itsekin tajuta.
Minusta lentojen "stalkkaus" on okei, jos sen tekee huvikseen, että on kiva katsella Krisiä lentämässä taivaalla tms. :) Toki voi ajatella, että näissä postauksissa on pieni riski, että joku menee oikeasti livenä stalkkaamaaan jos on Lontoossa, mutta eiköhän tällainen henkilö osaisi lennot kaivaa itsekin, ei ole rakettitiedettä.

Enkä puolustele tässä itseäni, koska en ole koskaan itse "stalkannut" tai kaivanut esiin mitään, en lentoja tai kuvien henkilöitä.
 

Yhteistyössä