Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se Connorin töykeästi kohtelema fani oli nimenomaan twitterissä jakanut tätä viestiään mutta sai kyllä niskaansa varmaan aika täyslaidallisen myös, koska itse siinä tilanteessa ei käyttäytynyt monen mielestä korrektisti. Veikkaan, että on poistanut viestinsä sen jälkeen. Jos muistan oikein, niin pari fania oli lähestynyt Connoria ja hänen seuruettaan, kun nämä olivat olleet ykstyisesti juhlimassa ja nyt kävelivät kadulla (ja olivat myös humalassa) ja fani oli heti tunkenut lippua naamaan, jolloin C oli sanonut tämän kuuluisan lauseensa, ettei tarvitse tuota hänelle tuputtaa. Ei siis oltu kunnioitettu artistin yksityisyyttä vaan oli tungettu iholle ja samantien lippua nenän eteen. Ei siis ihme, että humalassa on tullut reagoitua vähän kurjasti.

Muuten en häntä puolustele mutta tuo lippugate oli pelkkää ylireagointia ja yliherkkyyttä puolin ja toisin. Yksittäinen ja kohtuullisen ymmärrettävä kompastuminen.
Ja varmaan kuin Klla, ei Conor ole edes tajunnut mikä lippu on kyseessä.
 
vierailija
Ja varmaan kuin Klla, ei Conor ole edes tajunnut mikä lippu on kyseessä.
Jos kerta kommentoi, että älä työnnä tuota p"skaa mun naamalle, niin eiköhän se ymmärtänyt mistä lipusta oli kysymys. Tai ainakaan ei olettanut sen olevan Britannian lippu?
Jotenkin ajattelisin, että vaikka olisin kuinka humalassa, niin en huutelisi tai käyttäytyisi omien periaatteiteni vastaisesti. Eli ei musta varmaan kolmen promillenkaan kännissä tulis esim. rasistia.
Olen kyllä nähnyt, kuinka sopiva humalatila on paljastanut ihmisistä yllättäviä piirteitä. Ja niitä hetkiä ei oikein pysty pyyhkimään pois sillä fraasilla, että "olin kännissä".
 
vierailija
Mä luulen, että Conoriin managerina on päädytty ennen kaikkea sen kontaktien takia. Jo se, että on hyviä ystäviä sellaisten artistien kuin Lewis Capaldi ja Niall Horan kanssa, on varmaan aika merkittävä juttu Jokereille.
Olen samaa mieltä. C tuo pöytään LC ja Horanin lisäksi muitakin Lontoon julkkispiiriläisiä, jotka tuntee. Ja C:n mukana tulee myös tyttöystävän kontaktit. Noiden rinnalla manageritaidoilla ei oikeasti ole niin väliä. JO on iskenyt kultasuoneen, kun muuten noihin piireihin olisi vaikea ellei mahdoton päästä jonkun tuntemattoman ulkomaan bändin tai ainakin hitonmoinen työ. Pojat on kyllä taitavia verkostoitumaan. Aina löytyy se paras kontakti.
 
Mistä tsekkasit serkun kuvan?

Bojan on 12.1.2017 postannut kuvan itsestään ja serkustaan instaan, jossa toteaa, että itse täytti 18 ja serkku 17 edellisellä viikolla.

En nyt ole ihan varma onko heillä sama syntymäpäivä, mutta yhdessä Boitsun sanojen mukaan monesti ovat juhlineet.
 
vierailija
Jos kerta kommentoi, että älä työnnä tuota p"skaa mun naamalle, niin eiköhän se ymmärtänyt mistä lipusta oli kysymys. Tai ainakaan ei olettanut sen olevan Britannian lippu?
Jotenkin ajattelisin, että vaikka olisin kuinka humalassa, niin en huutelisi tai käyttäytyisi omien periaatteiteni vastaisesti. Eli ei musta varmaan kolmen promillenkaan kännissä tulis esim. rasistia.
Olen kyllä nähnyt, kuinka sopiva humalatila on paljastanut ihmisistä yllättäviä piirteitä. Ja niitä hetkiä ei oikein pysty pyyhkimään pois sillä fraasilla, että "olin kännissä".
No meillähän on vain tämän loukkaantuneen lipuntyöntäjän kertomus asiasta. Liekö sanonut edes tuota paska-asiaa.
 
vierailija
Jos kerta kommentoi, että älä työnnä tuota p"skaa mun naamalle, niin eiköhän se ymmärtänyt mistä lipusta oli kysymys. Tai ainakaan ei olettanut sen olevan Britannian lippu?
Jotenkin ajattelisin, että vaikka olisin kuinka humalassa, niin en huutelisi tai käyttäytyisi omien periaatteiteni vastaisesti. Eli ei musta varmaan kolmen promillenkaan kännissä tulis esim. rasistia.
Olen kyllä nähnyt, kuinka sopiva humalatila on paljastanut ihmisistä yllättäviä piirteitä. Ja niitä hetkiä ei oikein pysty pyyhkimään pois sillä fraasilla, että "olin kännissä".
No, meillä on tästäkin sanamuodosta pelkästään tämän yhden fanin kertoma kommentti. En siis yritä väittää, etteikö C olisi noin voinut tokaista mutta tässä ei ole ainesta vetää sen suurempia johtopäätöksiä. Yhtä hyvin voisi C argumentoida, että fani tuli haukkumaan häntä ja siksi vastasi noin. Yhtä paljon todistusaineistoa. JA se, että fanin päivitystä ei löydy enää mistään, kertoo myös osaltaan aika paljon.
 
vierailija
Niin ettekö tällä palstalla todella usko että nuo joksut / k olisivat tässä 7kk aikana käyneet minkälaisilla treffeillä tai nauttineet viihdykkeistä… tuntuu vain että moni kieltää heidän olevan miehiä..
 
vierailija
Hei! Onko täällä ollut kommenttia vielä joksujen viimeiseen Ljubljanan keikkaan liittyen? Anteeksi, mutta en ole kerennyt seuraamaan kunnolla. Itse olin katsomassa showta tuona päivänä.

Hyvää myöhäistä uutta vuotta myös teille!
T:bosni
 
vierailija
Niin ettekö tällä palstalla todella usko että nuo joksut / k olisivat tässä 7kk aikana käyneet minkälaisilla treffeillä tai nauttineet viihdykkeistä… tuntuu vain että moni kieltää heidän olevan miehiä..
No K elää parisuhteessa ja on paraikaa avokin kanssa lomalla. Kyllä hän saa varmasti viihdykettä kyllikseen. En kyllä usko Joksujenkaan ilman olevan.
 
vierailija
Hei! Onko täällä ollut kommenttia vielä joksujen viimeiseen Ljubljanan keikkaan liittyen? Anteeksi, mutta en ole kerennyt seuraamaan kunnolla. Itse olin katsomassa showta tuona päivänä.

Hyvää myöhäistä uutta vuotta myös teille!
T:bosni
LadySLO oli siellä myös ja kommentoi. Toki olisi kiva kuulla sinunkin fiiliksesi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Lisää sattumia: Bojanilla oli joskus Instassa(?) kuva, jossa paidassa luki "Cha". Ei ole linkkiä, joku muu ehkä löytää. :)

Bojanin ja Robinin yhdennäköisyyden voisi myös laskea jännäksi sattumaksi ja kun Robin todettiin jo Kärtsän tyypiksi. :p

Sitten ne kaikki puutarhajutut ennen kuin paljastui Bojanin sukunimen merkitys ja jotain muitakin puutarhayhteensattumia oli. Ja Huhhahhei kirjoitettu "shippausbiisiksi" ennen shippausta.
 
vierailija
Jos joku vielä miettii, kuka nuori mies siinä yhdessä Boitsun viimeisimmistä stooreista komeilee 'naimanaamansa' kanssa, niin tsekatkaa Marko Cvjeticanin, Boitsun serkku, jolla on samana päivänä synttärit kuin Boitsulla.
Onpas suomalainen nimi! Tili on yksityinen. Mutta siis hän on sit vissiin Briteissä? Sillä on kyl tosiaan "samat silmä(luome)t"
 
vierailija
Muistanko väärin, vai sanoivatko jossain haastattelussa myös jotain sen tyyppistä, että Lontoossa myös fiilistelevät kaupunkia ja elävät siellä (ja sitäkin kautta saavat inspiraatiota biiseihin)?
Näin minäkin muistelen. Niinhän se kannattaakin nauttia elämästä uudessa paikassa. En usko et tosiaankaan istuvat koko ajan kämpillä, eiköhän ne aika paljon käy viihteellä. C on varmaan tässä hyvä opas paikallisena. Toivottavasti juhliminen ei kuitenkaan ihan UK kiertueen tasolle mene.
 
vierailija
Näin minäkin muistelen. Niinhän se kannattaakin nauttia elämästä uudessa paikassa. En usko et tosiaankaan istuvat koko ajan kämpillä, eiköhän ne aika paljon käy viihteellä. C on varmaan tässä hyvä opas paikallisena. Toivottavasti juhliminen ei kuitenkaan ihan UK kiertueen tasolle mene.
Eikös serbian edustaja luke blackin asu Lontoossa näkevät varmaan häntäkin?
 
vierailija
LadySLO oli siellä myös ja kommentoi. Toki olisi kiva kuulla sinunkin fiiliksesi.
Keikka oli kaikenpuolin erittäin mukava ja muistutti hieman jopa helsingin uudenvuoden konserttia. Vaatetukset olivat minun makuuni ja pääsin vilaukselta itse Karlo Kirrinkin näkemään, mutta tuntui että tapahtuma oli enemmän nuorisopainotteinen.. kyllä kuitenkin oma bosnusteinini kehtasi lopulta mamman kanssa bailata 😅 Sloveniassa kiva kun talvi muistuttaa enemmän suomen kevät aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija

Bojan on 12.1.2017 postannut kuvan itsestään ja serkustaan instaan, jossa toteaa, että itse täytti 18 ja serkku 17 edellisellä viikolla.

En nyt ole ihan varma onko heillä sama syntymäpäivä, mutta yhdessä Boitsun sanojen mukaan monesti ovat juhlineet.
Sori, varmaan kaivattiin serkusta suunnilleen aikuista kuvaa? Tuossa ovat about 3-4-vuotiaita 😂
 

Yhteistyössä