Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ketähän kaikkia tuossa onnittelukuvankin ottohetkellä on ollut paikalla. Useita henkilöitä kuitenkin, koska K katsoo jotain muuta kuin kuvaajaa. Siellä on tehty shippimatskua ja naureskeltu.
Uskon, että K:n tunteet B:ta kohtaan ovat aidot. Hän niin kauniisti puhuu B:sta ja tuo esille itselleen tärkeänä ihmisenä myös julkisesti (voi olla vain ystäväkin). Täällä muutama ilakoi eilen, että nyt kun B pääsi Lontooseen, niin K unohtuu samantien. Näin voi tietysti käydä, mutta eikö se sitten juuri osoittaisi, että B:lla on tapana ystävystyä tyyppien kanssa, joista on hänelle hyötyä tietyssä tilanteessa ja siirtyä sitten eteenpäin. En tiedä miksi kukaan B fani toivoisi tällaista häneltä..
 
vierailija
Itse myös vähän epäilen sitä Conorin transfobiajuttua, siitä oli Vauvalla, mutta en löytänyt mistään muualta kuin aloin silloin etsiä. Yleisesti kyllä pidän häntä junttina ja öykkärinä hänen julkisuuteen antamansa vaikutelman perusteella, mutta ei se vielä todista, että on noin törkeästi toiminut. Mutta jos olisi, niin toivon että hänestä hankkiudutaan välittömästi eroon.
 
vierailija
Uskon, että K:n tunteet B:ta kohtaan ovat aidot. Hän niin kauniisti puhuu B:sta ja tuo esille itselleen tärkeänä ihmisenä myös julkisesti (voi olla vain ystäväkin). Täällä muutama ilakoi eilen, että nyt kun B pääsi Lontooseen, niin K unohtuu samantien. Näin voi tietysti käydä, mutta eikö se sitten juuri osoittaisi, että B:lla on tapana ystävystyä tyyppien kanssa, joista on hänelle hyötyä tietyssä tilanteessa ja siirtyä sitten eteenpäin. En tiedä miksi kukaan B fani toivoisi tällaista häneltä..
En kyllä vetäisi tällaista johtopäätöstä, että jos Bojan unohtaisi Kärtsän (mihin en myöskään usko), niin että se johtuisi siitä, että koko ihmissuhde olisi opportunistinen.
 
vierailija
Edelleen ihmettelen miksi täällä shippipalstalla käy ihmisiä jotka eivät shippaa. Fiilistely on ok, mutta silloin tulisi olla hiljaa shippiaiheista, jos niistä ei ole mitään muuta kuin negistelyä. Ei homma toimi niin, että menee kukkakauppaan jos haluaa ostaa autonrenkaita. Kukkakaupassa on turha vaatia kovaan ääneen renkaita tai kiukutella siitä, että kukaan ei halua puhua niistä renkaista. Jos et halua keskustella ruusuista kukkakaupassa, silloin sä yksinkertaisesti siirryt rengasliikkeeseen.
 
vierailija
Miten täällä esitetään ns. totuuksina tällaisia hyveellisiä mielikuvia. Aina on julkkiksillakin ollut ties mitä omituista käytöstä ja tapoja, ei voi koskaan tietää.
Jossain haastattelussa jo aika kauan sitten kysyttiin bändäreistä ja heidän viemisestään hotellihuoneeseen. Totesi, että ei harrasta s ***ä vieraiden ihmisten kanssa, eikä edes suutele suulle ihmisiä, joita ei tunne. Silloin taisi olla perusteena se, että ei vain tykkää siitä ajatuksesta.
Muistelisin K:nkin todenneen joskus ikiaikoja sitten tehdyssä haastattelussa, että hänellä s**iin pitää liittyä aina tunneside. Mitä se sitten tarkoittaakin.
 
vierailija

Turkoosia mattoa edeltävä yö ja NT:n Helsingin yö on kyllä kaksi ajankohtaa, joista shippaajat ehdottomasti kaipaisivat lisätietoja.
Laitoin tästä toiseenkin ketjuun mutta tuosta listasta puuttuu se huomio että Boitsulla taisi olla Kärtsän t-paita siellä Turussa päällä.
 
vierailija

Turkoosia mattoa edeltävä yö ja NT:n Helsingin yö on kyllä kaksi ajankohtaa, joista shippaajat ehdottomasti kaipaisivat lisätietoja.
Ehkä myös NT:n yö Turussa. Kärtsältä tuli kuvapostaus Härtsästä, jonka kanssa muka jakoi huoneen, mutta muitakin mahdollisuuksia toki on olemassa. Ja jos halua on, ne on kyllä pystynyt myös käyttämään.
 
vierailija
Jossain haastattelussa jo aika kauan sitten kysyttiin bändäreistä ja heidän viemisestään hotellihuoneeseen. Totesi, että ei harrasta s ***ä vieraiden ihmisten kanssa, eikä edes suutele suulle ihmisiä, joita ei tunne. Silloin taisi olla perusteena se, että ei vain tykkää siitä ajatuksesta.
Muistelisin K:nkin todenneen joskus ikiaikoja sitten tehdyssä haastattelussa, että hänellä s**iin pitää liittyä aina tunneside. Mitä se sitten tarkoittaakin.
Tuo s**iin liittyvä tunneside viittaisi demiseksuaalisuuteen. Tiedän koska itse olen demiseksuaali.
 
vierailija
Edelleen ihmettelen miksi täällä shippipalstalla käy ihmisiä jotka eivät shippaa. Fiilistely on ok, mutta silloin tulisi olla hiljaa shippiaiheista, jos niistä ei ole mitään muuta kuin negistelyä. Ei homma toimi niin, että menee kukkakauppaan jos haluaa ostaa autonrenkaita. Kukkakaupassa on turha vaatia kovaan ääneen renkaita tai kiukutella siitä, että kukaan ei halua puhua niistä renkaista. Jos et halua keskustella ruusuista kukkakaupassa, silloin sä yksinkertaisesti siirryt rengasliikkeeseen.
😄👍
 
vierailija
Itse myös vähän epäilen sitä Conorin transfobiajuttua, siitä oli Vauvalla, mutta en löytänyt mistään muualta kuin aloin silloin etsiä. Yleisesti kyllä pidän häntä junttina ja öykkärinä hänen julkisuuteen antamansa vaikutelman perusteella, mutta ei se vielä todista, että on noin törkeästi toiminut. Mutta jos olisi, niin toivon että hänestä hankkiudutaan välittömästi eroon.
En ole itsekään noita nähnyt, mutta en myöskään ole Discordissa. Viisutippumisen jälkeen kiukuttelusta ja keikalle myöhässä&humalassa menosta olen lukenut somesta ja lehdistä. Niistä löyty googlaamalla. Näin myös sen tippumisen jälkeisen julkaisun, jossa laittoi jtn. että tekivät hyvän suorituksen, mutta eivät päässeet jatkoon politikoinnin takia tms. En kyllä saanut viisuihin liittyvistä haastatteluista koskaan C:sta hyvää kuvaa. En tiedä mistä johtui, mutta vaikutti hiukan ylimieliseltä ja kyllästyneeltä niissä (oma tulkinta). Nojoo, ei kaikista tarvitse pitää. Ehkä hänellä on hyvät suhteet ja bisnesvainu.
 
vierailija
Uskon, että K:n tunteet B:ta kohtaan ovat aidot. Hän niin kauniisti puhuu B:sta ja tuo esille itselleen tärkeänä ihmisenä myös julkisesti (voi olla vain ystäväkin). Täällä muutama ilakoi eilen, että nyt kun B pääsi Lontooseen, niin K unohtuu samantien. Näin voi tietysti käydä, mutta eikö se sitten juuri osoittaisi, että B:lla on tapana ystävystyä tyyppien kanssa, joista on hänelle hyötyä tietyssä tilanteessa ja siirtyä sitten eteenpäin. En tiedä miksi kukaan B fani toivoisi tällaista häneltä..
Tunteet on aidot, mutta kyse on ainoastaan ystävyydestä. Molemminpuolin. Ei B opportunistilta vaikuta.
 
vierailija
En ole itsekään noita nähnyt, mutta en myöskään ole Discordissa. Viisutippumisen jälkeen kiukuttelusta ja keikalle myöhässä&humalassa menosta olen lukenut somesta ja lehdistä. Niistä löyty googlaamalla. Näin myös sen tippumisen jälkeisen julkaisun, jossa laittoi jtn. että tekivät hyvän suorituksen, mutta eivät päässeet jatkoon politikoinnin takia tms. En kyllä saanut viisuihin liittyvistä haastatteluista koskaan C:sta hyvää kuvaa. En tiedä mistä johtui, mutta vaikutti hiukan ylimieliseltä ja kyllästyneeltä niissä (oma tulkinta). Nojoo, ei kaikista tarvitse pitää. Ehkä hänellä on hyvät suhteet ja bisnesvainu.
Voisi olla omalta näppikseltä tämä viesti, olen ihan samaa mieltä. C ei ole mielestäni koskaan antanut hyvää kuvaa itsestään, vaan pikemminkin arrogantin ja pikkusieluisen kuvan (esim. uhriutuminen siitä, että he eivät politikoinnin takia päässeet finaaliin. Ehkä syynä oli vain paska biisi, Conor.). Olen vähän ihmetellyt tätä Joksujen ystävystymistä WY:n kanssa, mutta ilmeisesti heillä on sitten ollut kivaa bilettää keskenään viisuissa, niin yhteys on jäänyt. En tykkää C:stä, mutta toivottavasti hänellä on edes jotain tarjottavaa Joksuille, jos kerran heidän managerinaan yrittää toimia. Tuossa eilen käännetyssä haastattelussa Krisin vastauksen perusteella tosin näkisin, että C on valittu aika vähillä meriiteillä heidän tiimiinsä ja Joksut vasta tunnustelevat, toimiiko tämä yhteistyö vai ei.
 
vierailija
Edelleen ihmettelen miksi täällä shippipalstalla käy ihmisiä jotka eivät shippaa. Fiilistely on ok, mutta silloin tulisi olla hiljaa shippiaiheista, jos niistä ei ole mitään muuta kuin negistelyä. Ei homma toimi niin, että menee kukkakauppaan jos haluaa ostaa autonrenkaita. Kukkakaupassa on turha vaatia kovaan ääneen renkaita tai kiukutella siitä, että kukaan ei halua puhua niistä renkaista. Jos et halua keskustella ruusuista kukkakaupassa, silloin sä yksinkertaisesti siirryt rengasliikkeeseen.
Kumpi näistä kahdesta Jere vai Bojan on kukka ja kumpi taas autonrengas?
 
vierailija
Tuo s**iin liittyvä tunneside viittaisi demiseksuaalisuuteen. Tiedän koska itse olen demiseksuaali.
Mä en kyllä kirjaimellisesti ottais joka haastattelua. Tottakai bändin keulakuva siloittelee sanomisiaan, varsinkin kun yleisö vielä tuolloin koostui suuremmaksi osaksi teinitytöistä. Ei kukaan julkisuuden henkilö kerro arjestaan kaikkea tai edes totuudenmukaisesti.
 
vierailija
Hyvä meno täällä. B elää täysin munkkielämää nyt jo 7 vuotta, koska eihän kukaan nuori mies ole ikinä mistään fyysisestä kiinnostunut. Ja K ei nyt teekään postauksiaan itse, vaan naureskelee siinä sivussa. Oikeasti nyt.
Älä nyt taas oio näitä sanomisia. Täällä puhuttiin siitä, onko hän ollut parisuhteessa näiden vuosien aikana vai ei. Se on ihan eri asia kuin viettääkö munkkielämää vai ei. Luonnollisia tarpeita voi hoitaa muutenkin kuin olemalla parisuhteessa.
 
vierailija
Syy on myös meissä shippaajissa, koska päästämme trollit ihon alle. Toisaalta ei tämä trollaus häviä ikinä täältä, vaikka mitä tekisi.
No minä en päästä tai oikeammin en koskaan lähde näihin mukaan väittelemään. Tuo oli ensimmäinen viestini tälle palstalle tänä aamuna (ja tämä on nyt toinen) ja vauvallekin olen laittanut vasta vaan yhden kysymyksen.

Mutta minä olenkin se joka on kritisoinut jo pitkään näitä jatkuvia trolli/ankeuttaja/aito viestejä. Ei ole keskustelun aihe mutta koska vänkäys asiasta jatkuu niin keskustelkoot toki pois kun ne näyttävät olevan mieluisia aiheita. Ja se on totta että ketään ei saa pois tältä palstalta vaikka miten väittelisi.
 
vierailija
En tiedä onko oikea hetki tässä ketjun tämän päivän tunnelmassa, mutta kerron silti. Eilinen toi mun mieleen muiston omasta historiasta. Olin useamman vuoden parisuhteessa mun sielunkumppanin kanssa. Ennen suhteen alkamista oltiin virallisesti hyviä kavereita, käytännössä maybe something more. Vähän ennen parisuhteen alkamista tää tyyppi kirjoitti mulle onnittelukorttiin vastaavaa settiä kuin tuo "fire and water", tosin eri sisällöllä. Ja jotain muutakin mouruntaa taisi kortissa olla, mutta ei mitään sugardaddy-tyyppistä, vaan enemmän vakavaan suhteeseen viittaavaa. Ja Vähän tuon jälkeen sitten oikeasti päädyttiin suhteeseen. (Ja ei, en yritä sanoa, että näillä pojilla olisi sana tilanne. Tuli vain tuo oma muisto mieleen. )
 

Yhteistyössä