Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa ihmettelen. Ihan ymmärrettävästi ollaan kiinnostuneita henkilöstä, jonka kanssa B poseeraa. En näe mitään sairasta kiihkoa.
Juuri näin. Hyvin maltillisesti lähes kaikki ovat kommentoineet. Minusta lähinnä uteliaana mutta avoimin mielin ja sanottu että voi olla vanha tuttu, serkku tai uusi tuttavuus. Kai nyt sellaisia saa kirjoittaa.
 
vierailija
Mä perustan tietoni tilastoihin. Sä taas vaan omaan suppeaan tuttavapiirisi, joista osa on todennäköisestä bi:n sijaan homoseksuaaleja.
Sinulla ei harmillisesti ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Tilastoiden perusteella ei voi ennakoida tietyn ihmisten käytöstä. Esim. jos 90 % ihmisistä tekee X, se tarkoittaa, että 10 % ihmisistä ei tee X. Voimme sanoa silloin, että todennäköisesti henkilö tekee X, mutta emme, että henkilö tekee varmasti X.

Tilastoilla ei tee mitään, jos ei niitä ymmärrä. Itse olen pyöritellyt niitä paljon työssäni. Tilastot koskevat väestöä, eivät yksilöitä.
 
vierailija
Yksityishenkilö tämäkin, sanon vaan. Niin kauan, kun tuodaan esille henkilöllisyys heidän toimesta.
No täällä ei ole tuotu kenenkään henkilöllisyyttä esiin. Jos hän on julkkis, kuten jotkut arvelivat, nimen saisi sanoa. Muita nimiä ei ole ehdotettu, enkä ymmärrä miksi kukaan niin tekisikään. Ei kannata tehdä ongelmia sinne, missä niitä ei ole.
 
vierailija
Sinulla ei harmillisesti ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Tilastoiden perusteella ei voi ennakoida tietyn ihmisten käytöstä. Esim. jos 90 % ihmisistä tekee X, se tarkoittaa, että 10 % ihmisistä ei tee X. Voimme sanoa silloin, että todennäköisesti henkilö tekee X, mutta emme, että henkilö tekee varmasti X.

Tilastoilla ei tee mitään, jos ei niitä ymmärrä. Itse olen pyöritellyt niitä paljon työssäni. Tilastot koskevat väestöä, eivät yksilöitä.
Kyllä ne silti suuntaa antaa. Ei niitä tilastoja turhaan tehdä.
 
vierailija
Sinulla ei harmillisesti ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Tilastoiden perusteella ei voi ennakoida tietyn ihmisten käytöstä. Esim. jos 90 % ihmisistä tekee X, se tarkoittaa, että 10 % ihmisistä ei tee X. Voimme sanoa silloin, että todennäköisesti henkilö tekee X, mutta emme, että henkilö tekee varmasti X.

Tilastoilla ei tee mitään, jos ei niitä ymmärrä. Itse olen pyöritellyt niitä paljon työssäni. Tilastot koskevat väestöä, eivät yksilöitä.
Eli siis kumoat tässä alasi tarpeellisuuden.
 
vierailija
Ohis. En tiedä mitä tilastoja haluat mutta opetelkaa hyvät ihmiset hakemaan tietoa itse. Parempi ettei tänne linkata mitään ketjun täyttäviä tilastoja.
Ah, mun lempivastaus niiltä, jotka ymmärtävät olevansa väittelyssä heikoilla. Tiedän jo, ettei tämä aihe etene tästä tuollaisen vastauksen jälkeen, joten eiköhän jatketa muista aiheista.
 
vierailija
Kyllä ne silti suuntaa antaa. Ei niitä tilastoja turhaan tehdä.
Ja sinä olit tekemässä niistä faktoja. Ihan turha vedota tilastoihin, kun sinulla ei ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Toki näyttää tässä vaiheessa muutenkin siltä, että olet vain trollaamassa, niin turha jatkaa tätä, koska joko olet trolli tai puhut asiasta, josta sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä.
 
vierailija
Ja sinä olit tekemässä niistä faktoja. Ihan turha vedota tilastoihin, kun sinulla ei ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Toki näyttää tässä vaiheessa muutenkin siltä, että olet vain trollaamassa, niin turha jatkaa tätä, koska joko olet trolli tai puhut asiasta, josta sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä.
Täysin samaa mieltä. Sinulla oli hyvät argumentit aiemmin, mutta tosiaan tämän henkilön kanssa on turha yrittää jatkaa keskustelua tästä aiheesta.
 
vierailija
Juuri näin. Hyvin maltillisesti lähes kaikki ovat kommentoineet. Minusta lähinnä uteliaana mutta avoimin mielin ja sanottu että voi olla vanha tuttu, serkku tai uusi tuttavuus. Kai nyt sellaisia saa kirjoittaa.
Eikä kyseessä ole edes käsi tai profiili, josta jotain stalkattais. B postannut yhteiskuvan jonkun kanssa, tottakai sellaista saa spekuloida!
 
vierailija
Ja sinä olit tekemässä niistä faktoja. Ihan turha vedota tilastoihin, kun sinulla ei ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Toki näyttää tässä vaiheessa muutenkin siltä, että olet vain trollaamassa, niin turha jatkaa tätä, koska joko olet trolli tai puhut asiasta, josta sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä.
Oho, trolli kortti vedetty esiin.
 

Yhteistyössä