vierailija
Lomakiihkeys siis siirtyy ja kohdistuu myös Boitsuun?Ei vaan hänellä on lomallaan kiihkeää ihan jonkun muun kanssa. Ei näissä sugardaddystooreissa.
Lomakiihkeys siis siirtyy ja kohdistuu myös Boitsuun?Ei vaan hänellä on lomallaan kiihkeää ihan jonkun muun kanssa. Ei näissä sugardaddystooreissa.
Kärtsä ainakin näyttää viihtyvän naisen kanssa, jos siis oletatte että on bi.Voi olla, mutta se ei todista mitään yhtään kenenkään yksittäisen bi-miehen kohdalla
Nyt alkoi kiinnostaa, kuten tilastot aina. Sulla varmaan on antaa linkkiä tällaiseen tilastoon?Mä perustan tietoni tilastoihin. Sä taas vaan omaan suppeaan tuttavapiirisi, joista osa on todennäköisestä bi:n sijaan homoseksuaaleja.
Samaa ihmettelen. Ihan ymmärrettävästi ollaan kiinnostuneita henkilöstä, jonka kanssa B poseeraa. En näe mitään sairasta kiihkoa.Siis missä täällä on selvitetty hänen henkilöllisyyttään sairaalla kiihkolla? Luetaanko me samoja viestejä?
Miten se kiihkeys näkyi näissä onnitteluviesteissä? En tajua. Tottakai se onnitteli ystäväänsä. Ei se silti tarkoita, että se haikailis siellä sen perään.Lomakiihkeys siis siirtyy ja kohdistuu myös Boitsuun?
Googlaamalla löydät.Nyt alkoi kiinnostaa, kuten tilastot aina. Sulla varmaan on antaa linkkiä tällaiseen tilastoon?
- ohis
Yksityishenkilö tämäkin, sanon vaan. Niin kauan, kun tuodaan esille henkilöllisyys heidän toimesta.Samaa ihmettelen. Ihan ymmärrettävästi ollaan kiinnostuneita henkilöstä, jonka kanssa B poseeraa. En näe mitään sairasta kiihkoa.
Juuri näin. Hyvin maltillisesti lähes kaikki ovat kommentoineet. Minusta lähinnä uteliaana mutta avoimin mielin ja sanottu että voi olla vanha tuttu, serkku tai uusi tuttavuus. Kai nyt sellaisia saa kirjoittaa.Samaa ihmettelen. Ihan ymmärrettävästi ollaan kiinnostuneita henkilöstä, jonka kanssa B poseeraa. En näe mitään sairasta kiihkoa.
Sinulla ei harmillisesti ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Tilastoiden perusteella ei voi ennakoida tietyn ihmisten käytöstä. Esim. jos 90 % ihmisistä tekee X, se tarkoittaa, että 10 % ihmisistä ei tee X. Voimme sanoa silloin, että todennäköisesti henkilö tekee X, mutta emme, että henkilö tekee varmasti X.Mä perustan tietoni tilastoihin. Sä taas vaan omaan suppeaan tuttavapiirisi, joista osa on todennäköisestä bi:n sijaan homoseksuaaleja.
Ohis. En tiedä mitä tilastoja haluat mutta opetelkaa hyvät ihmiset hakemaan tietoa itse. Parempi ettei tänne linkata mitään ketjun täyttäviä tilastoja.Nyt alkoi kiinnostaa, kuten tilastot aina. Sulla varmaan on antaa linkkiä tällaiseen tilastoon?
- ohis
No täällä ei ole tuotu kenenkään henkilöllisyyttä esiin. Jos hän on julkkis, kuten jotkut arvelivat, nimen saisi sanoa. Muita nimiä ei ole ehdotettu, enkä ymmärrä miksi kukaan niin tekisikään. Ei kannata tehdä ongelmia sinne, missä niitä ei ole.Yksityishenkilö tämäkin, sanon vaan. Niin kauan, kun tuodaan esille henkilöllisyys heidän toimesta.
Kyllä ne silti suuntaa antaa. Ei niitä tilastoja turhaan tehdä.Sinulla ei harmillisesti ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Tilastoiden perusteella ei voi ennakoida tietyn ihmisten käytöstä. Esim. jos 90 % ihmisistä tekee X, se tarkoittaa, että 10 % ihmisistä ei tee X. Voimme sanoa silloin, että todennäköisesti henkilö tekee X, mutta emme, että henkilö tekee varmasti X.
Tilastoilla ei tee mitään, jos ei niitä ymmärrä. Itse olen pyöritellyt niitä paljon työssäni. Tilastot koskevat väestöä, eivät yksilöitä.
Tätä ihmettelen myös. Palstalla spekulointi ei ole kenenkään henkilöllisyyden selvittämistä. Toki sen spekuloinninkin voisi minun puolestani jo lopettaa, kun alkaa mennä vähän puuduttavaksi.Siis missä täällä on selvitetty hänen henkilöllisyyttään sairaalla kiihkolla? Luetaanko me samoja viestejä?
Eli siis kumoat tässä alasi tarpeellisuuden.Sinulla ei harmillisesti ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Tilastoiden perusteella ei voi ennakoida tietyn ihmisten käytöstä. Esim. jos 90 % ihmisistä tekee X, se tarkoittaa, että 10 % ihmisistä ei tee X. Voimme sanoa silloin, että todennäköisesti henkilö tekee X, mutta emme, että henkilö tekee varmasti X.
Tilastoilla ei tee mitään, jos ei niitä ymmärrä. Itse olen pyöritellyt niitä paljon työssäni. Tilastot koskevat väestöä, eivät yksilöitä.
Ah, mun lempivastaus niiltä, jotka ymmärtävät olevansa väittelyssä heikoilla. Tiedän jo, ettei tämä aihe etene tästä tuollaisen vastauksen jälkeen, joten eiköhän jatketa muista aiheista.Ohis. En tiedä mitä tilastoja haluat mutta opetelkaa hyvät ihmiset hakemaan tietoa itse. Parempi ettei tänne linkata mitään ketjun täyttäviä tilastoja.
Ja sinä olit tekemässä niistä faktoja. Ihan turha vedota tilastoihin, kun sinulla ei ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Toki näyttää tässä vaiheessa muutenkin siltä, että olet vain trollaamassa, niin turha jatkaa tätä, koska joko olet trolli tai puhut asiasta, josta sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä.Kyllä ne silti suuntaa antaa. Ei niitä tilastoja turhaan tehdä.
Tulkitset asioita miten haluat ja selvästi tarkoituksesi on ymmärtää lukemaasi tahallaan väärin. Huomaan että haluat haastaa vain riitaa.Tilastotrollista haiskahtaa voimakas bifobia. Bimiehet hankkivat joko lapsia naisten kanssa tai ovatkin oikeasti homoja? Ei näin.
Luetunymmärtäminen 0/100.Eli siis kumoat tässä alasi tarpeellisuuden.
Hyvä kun myönnät että näin on kohdallasi.Luetunymmärtäminen 0/100.
Täysin samaa mieltä. Sinulla oli hyvät argumentit aiemmin, mutta tosiaan tämän henkilön kanssa on turha yrittää jatkaa keskustelua tästä aiheesta.Ja sinä olit tekemässä niistä faktoja. Ihan turha vedota tilastoihin, kun sinulla ei ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Toki näyttää tässä vaiheessa muutenkin siltä, että olet vain trollaamassa, niin turha jatkaa tätä, koska joko olet trolli tai puhut asiasta, josta sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä.
Eikä kyseessä ole edes käsi tai profiili, josta jotain stalkattais. B postannut yhteiskuvan jonkun kanssa, tottakai sellaista saa spekuloida!Juuri näin. Hyvin maltillisesti lähes kaikki ovat kommentoineet. Minusta lähinnä uteliaana mutta avoimin mielin ja sanottu että voi olla vanha tuttu, serkku tai uusi tuttavuus. Kai nyt sellaisia saa kirjoittaa.
Oho, trolli kortti vedetty esiin.Ja sinä olit tekemässä niistä faktoja. Ihan turha vedota tilastoihin, kun sinulla ei ole hajuakaan miten tilastot toimivat. Toki näyttää tässä vaiheessa muutenkin siltä, että olet vain trollaamassa, niin turha jatkaa tätä, koska joko olet trolli tai puhut asiasta, josta sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä.
Miksi sitten jatkat? Kyseinen tyyppi vastailee itselleen.Täysin samaa mieltä. Sinulla oli hyvät argumentit aiemmin, mutta tosiaan tämän henkilön kanssa on turha yrittää jatkaa keskustelua tästä aiheesta.