Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis mikä mayhem täällä nyt on käynnissä. Yhden illan poissa täältä, ja sillä välin K ja B:lle on tullut avioero vol. 2234 sugardaddy-vitsien ja suvun takia, Vauva on mennyt lukkoon ja täällä on päätetty, että B on unohtanut K:n Lontoon riennoissa uuden julkkispoikaystävän kainalossa. Mitä hittoa taas.
 
vierailija
Siis mikä mayhem täällä nyt on käynnissä. Yhden illan poissa täältä, ja sillä välin K ja B:lle on tullut avioero vol. 2234 sugardaddy-vitsien ja suvun takia, Vauva on mennyt lukkoon ja täällä on päätetty, että B on unohtanut K:n Lontoon riennoissa uuden julkkispoikaystävän kainalossa. Mitä hittoa taas.
Täällä huutelee yksi ankeuttaja, maks 2. Hyvin väärän käsityksen täällä vaan saa, vauvalla tän näkee ihan selvästi, että kyse siitä.
 
vierailija
Erittäin vahva spekulaatio, sen sijaan että "menisi todellisuudessa noin". Emme tiedä. Spekuloit ja arvelet. Tuntemistani bi-miehistä yksikään ei ole hankkinut lapsia naisen kanssa ja useampi on seurustellut ainoastaan tai useammin miesten kanssa. Suhteet voivat myös päättyä hyvin monin eri tavoin kumman tahansa tai molempien osapuoliken aloitteesta.
Sun tuntemat bi-miehet ovat poikkeuksia, koska suurin osa heistä kuitenkin päätyy yhteen naisen kanssa ja osa näistä hankkii lapsia.
 
vierailija
Minä taas en tajua ihmisiä, joiden ensimmäinen reaktio johonkin kuvaan on ajatella, että siinä on heti se kumppani esiteltynä. Miksi kavereiden, tuttujen ja muiden julkkisten kanssa ei saisi olla kuvassa? Luulin oikesti, että B on kaulailemassa jonkun kanssa ihan livetilanteessa, kun tästä niin paljon vedettin johtopäätöksiä, mutta tuollainen poseerauskuva, jonka vielä itse julkaisee, on tasan tarkkaan sellaisesta ihmisestä, jota ei todellakaan ajattele sen hetkiseksi tai välittömän tulevaisuuden kumppaniksi. Kukaan ei laita tuoreen kumppanin kuvaa heti julkisuuteen.
Antakaa sen B:n nyt nauttia vapaammasta elämästään ja edes viikon verran kokeilla ennen kuin päätätte, että kumppani on löytynyt.
Kiinnostava ihminen ja kumppani ovat aivan eri asioita. Mitäs jos lukisit viestit niin kuin ne on kirjoitettu etkä ala vauhkoamaan heti suuna päänä.
 
vierailija
Lainaukset rikki, mutta tuohon "Siis mikä mayhem täällä nyt on käynnissä. Yhden illan poissa täältä, ja sillä välin K ja B:lle on tullut avioero vol. 2234 sugardaddy-vitsien ja suvun takia, Vauva on mennyt lukkoon ja täällä on päätetty, että B on unohtanut K:n Lontoon riennoissa uuden julkkispoikaystävän kainalossa. Mitä hittoa taas. "

Sanopa muuta.
 
vierailija
Minä taas en tajua ihmisiä, joiden ensimmäinen reaktio johonkin kuvaan on ajatella, että siinä on heti se kumppani esiteltynä. Miksi kavereiden, tuttujen ja muiden julkkisten kanssa ei saisi olla kuvassa? Luulin oikesti, että B on kaulailemassa jonkun kanssa ihan livetilanteessa, kun tästä niin paljon vedettin johtopäätöksiä, mutta tuollainen poseerauskuva, jonka vielä itse julkaisee, on tasan tarkkaan sellaisesta ihmisestä, jota ei todellakaan ajattele sen hetkiseksi tai välittömän tulevaisuuden kumppaniksi. Kukaan ei laita tuoreen kumppanin kuvaa heti julkisuuteen.
Antakaa sen B:n nyt nauttia vapaammasta elämästään ja edes viikon verran kokeilla ennen kuin päätätte, että kumppani on löytynyt.
En usko, että B kumppaniaan esittelee noin jos sellainen on / tulee olemaan. Luulen, että haluaa pitää hänet yksityisenä tai sitten esittelee kumppanin julkisuuteen.
 
vierailija
Voipa muuten kyseessä tosiaan olla se Boitsun serkku jonka kanssa sama syntymäpäivä, ilmankos sillon oiski samannäköset naamat
Katsoin kanssa että on vähän samaa näköä, niin onhan tää mahdollista. Tai sitten joku random kaveri, jonka olemassaolosta ei kukaan ole tiennyt. Samapa tuo. Asiatonta on mun mielestä yrittää selvittää tämän ihmisen henkilöllisyyttä tällaisella sairaalla kiihkolla.
 
vierailija
Katsoin kanssa että on vähän samaa näköä, niin onhan tää mahdollista. Tai sitten joku random kaveri, jonka olemassaolosta ei kukaan ole tiennyt. Samapa tuo. Asiatonta on mun mielestä yrittää selvittää tämän ihmisen henkilöllisyyttä tällaisella sairaalla kiihkolla.
Siis missä täällä on selvitetty hänen henkilöllisyyttään sairaalla kiihkolla? Luetaanko me samoja viestejä?
 

Yhteistyössä