Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Boitsun uus ystävä. Nyt ollaan piireissä. Tän vaari on Ringo Starr
 
vierailija
Näyttäisi siltä, että Boitsu vaan bilettää siellä Lontoossa ollessaan, mutta onhan hänellä synttärit, joten suotakoon se hänelle. Muita joksuja ei ole nyt näkynyt noissa uusissa kuvissa, onkohan niistä joku menossa mukana.🙂
 
vierailija
Mut huvittuneena tässä luin yön keskusteluja. Ilmeisesti Cameltoen puolustajalla meni tunteisiin, ja täytyi alkaa Käärijää kritisoimaan vastineeksi.
Huomenta! Heräsin puoli kuudelta ja laitan just kahvia. Itsekin huvittuneena luen noita kommentteja, täällä on ollut nyt öisin aikamoinen meno. Saa nähdä rauhoittuuko tunnelma, kun lomat loppuvat. Hiukan tuli köhistyä, kun joku vertasi Boitsua pehmoleluun.
 
vierailija
Can I tell you what I felt when I saw the greetings on IG? I started crying like a little girl, more than if the wishes were for me. Then I laughed with the "sugardaddy" story. K. has a sense of humor similar to Italians. Then my lovely friend Sicily sent me the lyrics to the song and the photo of the bracelet, and I started crying again. I was in the clouds all day, in a state of bliss. Whatever there is between these two guys (friendship, love, brotherhood, affection, attraction) is something wonderful that is good for the heart, and it is so beautiful when they show all these good feelings to all of us. I know their T.V.B. (Italian style) will be forever. Made in Italy
My reactions were exactly the same.
 
vierailija
Kyllähän tuosta Kn sugardaddyilystäkin voi olla monta mieltä. Musta se ei ollut kovinkaan asiallista, vaan mautonta ja Bojania alentavaa. No toivottavasti Bojanilla on parempi huumorintaju ku mulla.
Ja täytyy nyt sanoa kaikella rakkaudella, että K:n käytös heti viisuhäviön jälkeen oli välillä ylimielistä, kiukutteli haastatteluissa, somessa heitteli paitoja (?) roskiin ym. Siis ymmärrettävää, enkä olisi nyt muuten sanonut, mutta kun CT:n suhtaudutaan negatiivisesti tietämättä henkilöstä juuri mitään.
 
vierailija
Ja täytyy nyt sanoa kaikella rakkaudella, että K:n käytös heti viisuhäviön jälkeen oli välillä ylimielistä, kiukutteli haastatteluissa, somessa heitteli paitoja (?) roskiin ym. Siis ymmärrettävää, enkä olisi nyt muuten sanonut, mutta kun CT:n suhtaudutaan negatiivisesti tietämättä henkilöstä juuri mitään.
Hei Cameltie-girlie, linkkaapa kiukuttelu haastattelu.

Paitojen roskiin heittäminen oli itseironiaa, siitä et tunnu ymmärtävän mitään, mutta nauroi siis omalla tyylillään omalle huonolle häviämiselleen.
 
vierailija
En tiedä, kuka on kuvassa B:n kanssa, mutta ihana kuva on. Vaikka B:n oikeassa elämässä tapahtuisi mitä, niin jatkan shippausta. Ja jos hänellä olisikin jotain jonkun kanssa, niin tulevaisuudesta emme tiedä. Aina on mahdollista J/B tosielämässäkin vielä jossain vaiheessa. Mutta jos tuo kuvan mies olisikin vaikka uusi poikkis, niin se tuntuisi ihan hyvältä. B ansaitsee löytää jonkun, jolle hän on ykkönen, jos hän sellaista itse kaipaa. Toki tuo voi olla sosiaaliselle miehelle ihan vaan uusi kaveri.
 
vierailija
En tiedä, kuka on kuvassa B:n kanssa, mutta ihana kuva on. Vaikka B:n oikeassa elämässä tapahtuisi mitä, niin jatkan shippausta. Ja jos hänellä olisikin jotain jonkun kanssa, niin tulevaisuudesta emme tiedä. Aina on mahdollista J/B tosielämässäkin vielä jossain vaiheessa. Mutta jos tuo kuvan mies olisikin vaikka uusi poikkis, niin se tuntuisi ihan hyvältä. B ansaitsee löytää jonkun, jolle hän on ykkönen, jos hän sellaista itse kaipaa. Toki tuo voi olla sosiaaliselle miehelle ihan vaan uusi kaveri.
Nopeeta toimintaa, kun ollut pari päivää Lontoossa ja poikkis jo löytynyt! 😀
 
vierailija
Itse epäilen ettei trollit nyt mieti ihan loppuun asti. Jossain vaiheessa kosahtaa. Nyt jo oltiin tässä aika lähellä tässä lapsikeississä lähellä vakavampaa juttua. Se on aika vakava syytös jos viitataan aikuisen miehen olevan suhteessa tuollaisen pienen lapsen kanssa.

Sehän se ei taatusti trollin tarkoitus ollut. En usko. Mutta ihan samalla tavalla kun innolla väitetään asioita voi lipsahtaa aika vakavaksi lopputulema
Jotenkin epäilen että tämä sairas trolli on ollut ketjussa aiemminkin eri aihein. Joillain ihmisillä on mt-häiriönä jokin muiden ahdistelufetissi, jossa se ahdistelu oikeutetaan keksimällä _heidän_ olevan pervoja ahdistelijoita. Tää yks hekumoi täällä omaa p*rnoaan väitteillä, että paikalla muka ois joku pervo, vaikka ainoa pervo on tää kirjoittaja itse.
 
vierailija
Huh, nuo sanat : O En oo kuullu tätä biisinä, mutta sanat on kyllä niin shippikamaa, että: O tietääköhän K tätä biisiä sanoilta...

Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan (Aikaan)

[Verse 1: Ahti]
Venaa, ny mä kelaan täs siihen mist se alkoi
Puhutaa joka yö, ja sun takii valvoin
Ne tunteet mitä koin sua kohtaan oli vahvoi
Kai me muistetaan toisemme, viel kun ollaan vanhoi?
Se on aika vitun deeppii miten se kaikki valuu sun käsistä kun hiekkaa
Ennen kun ehdit tajuu
Ja rakkaus on kun miekka, lävistää sisuskalun
Sä tiiät mist mä puhun, jos oot ikin rakastanu

[Esikertosäe: HUGO]
Mul ei ollu koskaan mitään sua vastaan, oot kaunein ihminen päällä maan
Vielä toivon että joskus meidän tiet kohtaa
Oikee ihminen väärään aikaan

[Kertosäe: HUGO]
Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan
You might also like
Finlandia
Jean Sibelius

HALLILLE
Sexmane

Sua Ei Oo
Isac Elliot


[Verse 2: Ahti]
Koitin soittaa sulle, vaikka ei tää toimii tule lainkaan
Sä oot toisen kaa, ja mä oon yksin toisel puolеl maailmaa
Luulin et se oli kirjotettu tähtiin
Sе kumitettiin pois, tai sit avaruudes räjähti
Halusin sun luo backkiin
Vast silloin kun toinen on kaukana, voi kunnol sen nähdä
Oon ettiny onnee liian kauan, tiiän se ei oo täällä
Ja vaikkei hetkeen olla juteltu
Jos sä vastaat puheluun, sun pitää tietää että

[Esikertosäe: HUGO]
Mul ei ollu koskaan mitään sua vastaan, oot kaunein ihminen päällä maan
Vielä toivon että joskus meidän tiet kohtaa
Oikee ihminen väärään aikaan

[Kertosäe: HUGO]
Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan
Ei hitto nyt on shippisanat 😮 👍
 
vierailija
Kärtsä on cringe huumorin kuningas. Sen läppien on vähän tarkoituskin saada muut kiusaantuneeksi, se huvittaa sitä itseään. Eihän se hyvän maun mukaista ole, mut eikös koko Käärijän hahmo ole roisi, puhuttava ja tyyliltäänkin mahdollisimman mauton, siihenhän se homma perustuu. Sen kanssa kun kaveeraa, niin tollaiset onnittelut sitten saa. Ensin meinasi mennä tosiaan imeläksi, niin piti vähän paikkailla perus Kärtsä-läpillä.
Hyvin sanottu! Ja tässä vaiheessa on selvää, että Bojan tykkää Kärtsän huumorista, onhan se yksi heitä yhdistäviä tekijöitä.
 
vierailija
Yksi asia mitä olen miettinyt jonkin aikaa on, että entä jos tosiaan kiikastaakin Bojanista eikä Jerestä koko homma tällä hetkellä, toisin kuin moni ajattelee ja itsekin olen ajatellut. En siis epäile, etteikö molemmilla olisi paljon tunteita, mutta mietityttää, että entä jos Bojanilla kiikastaa joko jostain tunnepuolen jumista, siitä että haluaa panostaa uraansa tai sitten tietysti se ilmeisin vaihtoehto, että LGBT-julkisuus ei nappaa. Tuntuu kuitenkin, ettei tuo julkisuusjuttu olisi syy, vaan jompikumpi noista kahdesta muusta syystä. Toki ihan täyttä arvuuttelua tämä.
 
vierailija
Yksi asia mitä olen miettinyt jonkin aikaa on, että entä jos tosiaan kiikastaakin Bojanista eikä Jerestä koko homma tällä hetkellä, toisin kuin moni ajattelee ja itsekin olen ajatellut. En siis epäile, etteikö molemmilla olisi paljon tunteita, mutta mietityttää, että entä jos Bojanilla kiikastaa joko jostain tunnepuolen jumista, siitä että haluaa panostaa uraansa tai sitten tietysti se ilmeisin vaihtoehto, että LGBT-julkisuus ei nappaa. Tuntuu kuitenkin, ettei tuo julkisuusjuttu olisi syy, vaan jompikumpi noista kahdesta muusta syystä. Toki ihan täyttä arvuuttelua tämä.
Mä luulen, että jos J olis ollut viisujen aikaan ja jälkeen sinkku, niin tosta olisi kehittynyt jotain something even more. Vai meinaatko, että K:lle kävisi FWB tai polysuhde, mutta B:lle ei? Muuten en oikein ymmärrä viestiäsi. Ja tämän yritän nyt kirjoittaa ilman sarvia ja hampaita ihan neutraalisti pohtien.
 

Yhteistyössä