Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Can I tell you what I felt when I saw the greetings on IG? I started crying like a little girl, more than if the wishes were for me. Then I laughed with the "sugardaddy" story. K. has a sense of humor similar to Italians. Then my lovely friend Sicily sent me the lyrics to the song and the photo of the bracelet, and I started crying again. I was in the clouds all day, in a state of bliss. Whatever there is between these two guys (friendship, love, brotherhood, affection, attraction) is something wonderful that is good for the heart, and it is so beautiful when they show all these good feelings to all of us. I know their T.V.B. (Italian style) will be forever. Made in Italy
Thank you for you comment, I feel the same
 
vierailija
Can I tell you what I felt when I saw the greetings on IG? I started crying like a little girl, more than if the wishes were for me. Then I laughed with the "sugardaddy" story. K. has a sense of humor similar to Italians. Then my lovely friend Sicily sent me the lyrics to the song and the photo of the bracelet, and I started crying again. I was in the clouds all day, in a state of bliss. Whatever there is between these two guys (friendship, love, brotherhood, affection, attraction) is something wonderful that is good for the heart, and it is so beautiful when they show all these good feelings to all of us. I know their T.V.B. (Italian style) will be forever. Made in Italy
❤💚
 
vierailija
Ei mennyt, ei hetkauttanut minua millään tapaa, pidin hauskana. Siinä haukuttiin rumasti, että B pitäisi K:ta muka limaisena setänä
Piti käydä tarkastamassa mitä siinä sanottiin. Siinä ei haukuttu Kta, vaan kirjoittaja kertoi mielipiteensä ja toivoi, ettei B ajattele, että siinäkö se limainen sugardaddy taas on. Se oli vaan miete. Mehän emme kukaan tiedä yhtään mitä oikeasti kumpikin ajattelevat.
 
vierailija
Se tuli selväksi. Tykkäsitkö k:n valokuvasta ja tekstistä you’re my fire and water? Minusta se oli ihanasti sanottu ja arvostaisin itse kovasti, joskin en odottaisi vastaavia sanoja kuin rakastajaltani tai puolisoltani. Entä mitä ajattelit valokuvasta, toiko se sinulle perhosia vatsaan. Entä fanart aseteltuna rintaan? Piditkö braceleista? Oletko lukenut tänään hyvää ficciä, jota voisit suositella? Katsoitko Stožice-konserttia tänään?
Valokuvasta tykkäsin, oikein kiva oli tunnelmaltaan. Pidin sitä fire and water tekstiä suorastaan yllättävän kiihkeänä. Toisaalta B on siinä onnittelussa brother ja ehkä vähemmän veljellisesti tulta ja vettä. Yllättävä ja ihana toivotus. Helyihin en olisi varmaan itse kiinnittänyt huomiota. Ficit ei ole mun juttu, luen vain ne minificit joita tulee vastaan. Selväksi tuli taas kerran, että taitaa B olla kärtsälle tosi tärkeä ihminen. Tuli myös mieleen se sometauko, joka näillä oli keskinäisessä viestittelyssä aiemmin ja nyt taas saadaan näin suoria tunnustuksia. Se Tuulin syntymäpäivälaulu jäi vielä mainitsematta, oli kirsikkana syntymäpäiväkakussa.
 
vierailija
Toivottavasti tulee hyvälle mielelle ja on iloinen ystävänsä puolesta, eikä ajattele ekaksi, että siinäkö se limainen sugardaddy taas on.
Ehkä Käärijästä itsestä se kuva ja teksti oli liian imeliä ja ilmeisiä shippausjuttuja, että päätyi itse vesittämään sen sillä mauttomalla sugardaddy-jutullaan?
No johan toi vesitty sillä, kun ongittu jostain kusisista pokemoneista. Kärtsä on pelkkä 3 pennin näyttelijä joka ei saa ees eukkoja pysyy messissä.
 
vierailija
Kyllä tuossa K:n haukkumisessa oli mukana Aidon lisäksi joku toinenkin ja ehkä jopa kolmas. Viestien tyylistä päättelin ja ovat ennenkin aika hanakasti olleet mukana tarttumassa keinoihin lytätä K:ta. Tosin tällä kertaa kyllä Aitokin alun perin ilmaisi mielipiteensä aika varovaisesti, eli siinä hän kyllä on oikeassa, että aiheeseen voisi reagoida vähän asiallisemmin. Toki sitten sen jälkeen vastakommentit muuttuivat aika villeiksi.

Aito käyttää usein sanaa mauton kuvaillessaan K:n toimintaa, joten hänet on helppo tunnistaa siitä. On toki muitakin sanoja, joista hänet tunnistaa, mutta K:n suhteen hän käyttää tuota mautonta aika tavalla erityisesti vauvalla. Olen huomannut, että se on sana, jota ei kukaan käytä muussa yhteydessä, ainoastaan, kun arvostellaan K:ta, ja usein sanan käytön jälkeen alkaa mieletön raivoaminen. Tämä tiettyjen sanojen käyttö ja siitä seuranneet aika överiksi menneet viesti ovat tulleet tutuiksi jo kesästä lähtien.

Sitten öiseen aikaan täällä on tuo Aidon viesteistä provosoituva. En tiedä, onko sattumaa mutta aika tyypillisiä nuokin viestit ovat ja todennäköisesti saman henkilön laittamia. Niissä on aina näitä "turpa kiinni" ja " painu v**tuun" -tyylisiä ilmaisuja, joiden tavoitteena on varman provosoida puolestaan Aitoa ja saada aikaan kunnon riitaa.

Aika mielenkiintoista on näiden viestien analysointi. Alkuaikoina en jaksanut kiinnittää niin hirveästi huomiota sanavalintoihin mutta nyt tietyt kaavat kyllä toistuvat näissä viesteissä. Tunnistan aika monen viestit Vauvalla nimenomaan heille tyypillisistä sanavalinnoista, mutta en laita niitä tähän, koska sitten nekin viestit joutuisivat poistettujen joukkoon. Siellä kun nyt poistuu kaikki nimimerkillisten viestit Aitoa lukuunottamatta.
Olet muuten ihan hakoteillä tämän analyysisi kanssa. Jo lähtökohtasi on väärä, koska nyt kukaan ei haukkunut eikä lytännyt K:ta. Et todellakaan voi päätellä yhtään mitään anonyymien viestien kirjoittajista sanavalintojen tai tyylin perusteella.
 
vierailija
Ajattelen itse K:sta ja B:stä, että mun ei välttämättä tarvitsekaan ymmärtää kaikkea huumoria. Puhun yleisesti kaikista postauksista. Uskon että K tietää B:n huumorintajun ja tietää, missä henk.koht raja menee joten periaatteessa kenenkään muun ei tarvitse olla samoilla linjoilla kuin B:n, mutta yleisestä K:n huumori tuntuu uppoavan (myös muhun) oli se sitten mitä tahansa.
 
vierailija
Ajattelen itse K:sta ja B:stä, että mun ei välttämättä tarvitsekaan ymmärtää kaikkea huumoria. Puhun yleisesti kaikista postauksista. Uskon että K tietää B:n huumorintajun ja tietää, missä henk.koht raja menee joten periaatteessa kenenkään muun ei tarvitse olla samoilla linjoilla kuin B:n, mutta yleisestä K:n huumori tuntuu uppoavan (myös muhun) oli se sitten mitä tahansa.
👍
 
vierailija
Kärtsä on cringe huumorin kuningas. Sen läppien on vähän tarkoituskin saada muut kiusaantuneeksi, se huvittaa sitä itseään. Eihän se hyvän maun mukaista ole, mut eikös koko Käärijän hahmo ole roisi, puhuttava ja tyyliltäänkin mahdollisimman mauton, siihenhän se homma perustuu. Sen kanssa kun kaveeraa, niin tollaiset onnittelut sitten saa. 😀 Ensin meinasi mennä tosiaan imeläksi, niin piti vähän paikkailla perus Kärtsä-läpillä. 😄
 

Yhteistyössä