vierailija
Kiivaita lentoja olisi.
Kiivaita lentoja olisi.
Minun ihastukseni ajelee punaisella autolla.Minä ajan punaisella autolla. Tai aina silloin kun se suostuu liikkumaan
Mutta tuskin niin kaukana kuitenkaan.Olet liian ihana ja harmillisen kaukana.
Olen huolestunut ainoastaan siitä, että paluuta ei ole. Et tahdokaan mua ja minä jään sinuun kiinni.Tää on jotenkin surullisen absurdia, tragikoomista, että et todellakaan joutuisi mun takia vaikeuksiin siitä asiasta mistä varmaan jollain tasolla oot huolestunut. Mutta just mun kanssa siinä ei ole huolta, mutta ymmärrän kyllä ettei ole helppo ottaa ”riskiä”.
Epäilen. Päästit mut menemään. Silti mä kaipaan.En voi liikkua nyt mihinkään kun toi yks tyyppi nojaa muhun ja kuorsaa sydämensä kyllyydestä.
Mäkin olen kiinni sussa. Olet sen varmasti huomannut?
Eihän sitä tiedä kummankaan puolelta miten asiat kääntyy, en oikein uskalla miettiä liian tarkasti eri vaihtoehtoja, kuitenkin ne tietyt unelmat on jo.Olen huolestunut ainoastaan siitä, että paluuta ei ole. Et tahdokaan mua ja minä jään sinuun kiinni.
Olenkin puolestasi onnellinen. Samalla surullinen, etten ole itse löytänyt onnea. Etsinnöistä huolimatta aina eteen astuu ”väärä” ihminen..Eihän sitä tiedä kummankaan puolelta miten asiat kääntyy, en oikein uskalla miettiä liian tarkasti eri vaihtoehtoja, kuitenkin ne tietyt unelmat on jo.
Oletko nainen?Eihän sitä tiedä kummankaan puolelta miten asiat kääntyy, en oikein uskalla miettiä liian tarkasti eri vaihtoehtoja, kuitenkin ne tietyt unelmat on jo.
Hyvää yötä.Hyvää yötä J
JooOletko nainen?
en nyt ymmärtänyt mihin viittaat.Olenkin puolestasi onnellinen. Samalla surullinen, etten ole itse löytänyt onnea. Etsinnöistä huolimatta aina eteen astuu ”väärä” ihminen..
Tänään hieman synkemmät mietteet.