Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, kaikki muu tuntuu aika tyhjältä siihen verrattuna.
Toki asian voi niinkin kokea, mutta muutaman vuoden pääasiallisesti ainoastaan lyhyet merkityksettömät kohtaamiset ventovieraiden ja työssä asiakkaiden kanssa, ovat saaneet arvostamaan syviä ja kestäviä suhteita entistä enemmän.

Koin toissapäivänä merkityksellisyyttä ja iloa sekä hetkessä elämistä työskennellessä. Eilen ja tänään taasen koin tuhlaavani arvokasta elämää. Mikä siis tekee elämästä elämisen arvoista? Väitän, että ne hetket, jotka saavat hymyn kohoamaan huulille, kun edes ajattelee. Samoin he, jotka saavat täyttymään lämmöllä.
 
vierailija
Tää on jotenkin surullisen absurdia, tragikoomista, että et todellakaan joutuisi mun takia vaikeuksiin siitä asiasta mistä varmaan jollain tasolla oot huolestunut. Mutta just mun kanssa siinä ei ole huolta, mutta ymmärrän kyllä ettei ole helppo ottaa ”riskiä”.
 
vierailija
Tää on jotenkin surullisen absurdia, tragikoomista, että et todellakaan joutuisi mun takia vaikeuksiin siitä asiasta mistä varmaan jollain tasolla oot huolestunut. Mutta just mun kanssa siinä ei ole huolta, mutta ymmärrän kyllä ettei ole helppo ottaa ”riskiä”.
No nyt on kryptistä, mutta varmaankin selkeää hänelle, jolle kirjoitat.
 

Yhteistyössä