Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä, mutta ne voivat olla myös yhtä hyvin trollien keksimiä tarinoita joiden tarkoitus on vain sekoittaa ja luoda vaikutuksen alaisille ihmisille turvattomuuden tunnetta.

Tai mielenterveysongelmaisten epätosia kokemuksia joita ei välttämättä ole edes oikeasti tapahtunut. Jos luet vaikka s24:sen - ikävä osiota niin sieltä saa aika hyvän kuvan siitä että suurin osa siellä sekoilusta on ihan keksittyä juttua. Loppu roskasta on sitten joidenkin aineiden/mielenterveysongelmien aiheuttamia harhoja. Joku minimaalisen pieni prosentti on ihan totta.

Siellä suomi24:sella on hehku - nalle sekoilut, tuusulan pedot ja jonkun kostofantasia kirjoittelijan pakkanaalit joissa hän lupaa hakata, ja kostaa yms kaiken mitä hänelle tehty.

Vauvalla taas - kampin huutelija, kameravalvonta kämpässä kävijät ja "jumalkompleksi" joka ohjaa palstalijoita väittäen että hän kyllä tietää palstalijoiden taustat tuntien.
Niin toisaalta keskutelupalstat olisi aika tylsiä, ilman trollien juttuja ja jokainenhan itse päättää mitä netistä lukee ja uskoo. Vauva palsta on kyllä sellainen, josta olen aina ajatellut, että vähintää aivosyöpä tulee, jos niitä lukee 😄
 
vierailija
Niin toisaalta keskutelupalstat olisi aika tylsiä, ilman trollien juttuja ja jokainenhan itse päättää mitä netistä lukee ja uskoo. Vauva palsta on kyllä sellainen, josta olen aina ajatellut, että vähintää aivosyöpä tulee, jos niitä lukee 😄
No joo 😄 on siinä tuokin aspekti. Toisaalta kyllä noi palstat ilman noita radikaali-ääripään trollejakin pyörisi ihan hyvin.

Jep ja jos niitä olisi jokin pakko lukea. Niin sitten noiden lukeminen menisi kyllä kanssa ihan kybällä jonain kidutusvälineenäkin.
 

Yhteistyössä