Nyt se on todistettu, jonka miehet ovat aina tienneet: -”Tutkimus: Kaikenikäiset miehet ovat seksuaalisesti kiinnostuneita parikymppisistä naisista.”

No kun ei hyppäisi. Lähtiskö se kaksvitonen hänen kanssaan metsään vaellukselle ja lasten kanssa pulkkamäkeen, leipoisi sämpylöitä, hieroisi kipeitä hartijoita, ymmärtäisi jo puolesta sanasta, mitä mies tarkoittaa, tietäisi, mikä on miehen lempiruoka? Kaikki ne asiat, joita aikuinen mies arvostaa avioliitossa ja elinikäisessä kumppanuudessa. Pillua vois halutakin, mutta pidemmän päälle se arki painaa päälle ja silloin on kivaa, kun on tuttu ja turvallinen emäntä vierellä (jolta myös saa pillua), niin miksi ihmeessä lähtisi?
En mäkään tajua miksei tuo ukko lähde. Olen joululomallakin ollut sotkuisilla hiuksilla ja pieruverkkaritasoa. Enkä ole koskaan estänyt lähtemästä.

Ai nii, mun miehellähän on aivot. Siksi. :)
 
Enkä mä ymmärrä, mihin Setis pyrkii näillä aloituksilla?

Ei 50-v.naisenkaan _seksuaalinen_ ihanne ole joku 55-v. plösö äijä. Tai 65 v. ruttuinen kurppa joka on luonteeltaan yhtä hehkeä kuin Putin vaihdevuosien kanssa.

Mitä seksiin tulee, niin monet keski-ikäiset naiset tykkäisivät varmasti paneskella vaikka kolmivitosta adonista (esimerkki, en tiedä ikähajontaa). Nuorempi on aina sexympi.

Mutta typerää ois tehdä aloitus:"Keski-ikäiset naiset kuolaavat eniten kolmivitosia!"
Mikä uutinen se olisi? Itsestäänselvyyksiä. Varsinkaan kun se ei 50-v. naistenkaan kohdalla johtaisi tekoihin.

Vähän sama kuin "Pirjo kokeili tuliterää Ferrariaa, kertoi 'on tässä parempi kyyti kuin mun 10 v. Volvossa', mutta ei Pirjo silti viitsisi Ferrariin vaihtaa, koska oma Volvo on lutuisempi.
 
Enkä mä ymmärrä, mihin Setis pyrkii näillä aloituksilla?

Ei 50-v.naisenkaan ihanne ole joku 55-v. plösö äijä. Tai 65 v. ruttuinen kurppa joka on luonteeltaan yhtä hehkeä kuin Putin vaihdevuosien kanssa.

Mitä seksiin tulee, niin monet keski-ikäiset naiset tykkäisivät varmasti paneskella vaikka kolmivitosta adonista (esimerkki, en tiedä ikähajontaa). Nuorempi on aina sexympi.

Mutta typerää ois tehdä aloitus:"Keski-ikäiset naiset kuolaavat eniten kolmivitosia!"
Mikä uutinen se olisi? Itsestäänselvyyksiä. Varsinkaan kun se ei 50-v. naistenkaan kohdalla johtaisi tekoihin.

Vähän sama kuin "Pirjo kokeili tuliterää Ferrariaa, kertoi 'on tässä parempi kyyti kuin mun 10 v. Volvossa', mutta ei Pirjo silti viitsisi Ferrariin vaihtaa, koska oma Volvo on lutuisempi.
Ei noitten vanhojen ihmisten horinoista kannata niin välittää.

Setis on jo hiukka heikkomuistinen ja siksi suoltaa samaa juttua päivästä toiseen :D
 
  • Haha
  • Vihainen
Reactions: setis ja Echo
vierailija
yleisesti- tätä on vaikea kertoa-
mutta eihän miehet kerro-

mutta asia on niin että ei niin kaunista ihanaa naista ole olemassakaan etteikö mies olisi kiinnostunut muistakin...

on tosiaan harvinaista ja erityistä jos niin täysin sitoutunut aviolitto on että ei...

eri asia on että toteuttaako mies koskaan käytännössä kiinnostustaan...

näin asia on- ja kukaan ei tiedä miksi.

Ainoa vihje on että tää yleensä tapahtuu läntisessä nykymaailmassa ja eniten kaupungeissa- mutta jo taitaa olla koko maailmassa...

Naisilla hyvä avioliitto vain lähi-idän ja Afrikan maissa?

ehkä Päivi Räsänen saattaa osaa antaa teille vastaus..
 
No eihän ne kuolaa kenenkään vanhan miehen perään. Lompakon ehkä. Jotenkin äijät luulee, että kiinnostus olisi molemminpuolista. Vähän jopa säälittää
Niin. Mä en löydä kuin 2 syytä, miksi parikymppinen innostuisi 40-50-vuotiaan seurasta.

-Raha
-Huono ja etäinen isäsuhde, jolloin se likka on yksioikoinen raasu, jolle vanhemmat miehet tuo turvaa
 
"kaiken ikäisillä" muttei kaikilla. Siinä on selvä ero.

En ymmärrä yhtään, mitä tekemistä on seksuaalisuudella ja hedelmällisyydellä. Tämä on ehkä vanhankantainen ajattelutapa ja pitäisi tehdä vertaistutkimus muilla seksuaalisuus genreillä
 
Viimeksi muokattu:
Niin, saahan sitä kuolata, kunhan ei mene ilman lupaa lääppimään. Onneksi suurin osa miehistä osaa kuitenkin arvostaa naisessa muutakin kuin pelkkää ulkonäköä tai panotaitoja. Itse olen ollut mieheni kanssa onnellisesti aviossa yli 20-vuotta ja tiedän, että hän ei halaua minusta luopua ollakseen jonkun random 25-v vosun kanssa. Suurimmalla osalla miehistä on moraali ja omatunto ja suurin osa miehistä ei ole valmiita luopumaan hyvästä parisuhteesta pelkän seksin takia. Kyllähän minä itsekin välillä kuolaan jotain parikymppista urheilija- tai näyttelijänuorukaista telkussa, mutta ei tulis mieleenkään tehdä muuta kuin kuolata.
No uskon, että taitoja arvostaa, kun pääsee taitoja kokemaan. Parikymppisillä taidot voi olla hakusessa.
 
vierailija
En mäkään tajua miksei tuo ukko lähde. Olen joululomallakin ollut sotkuisilla hiuksilla ja pieruverkkaritasoa. Enkä ole koskaan estänyt lähtemästä.

Ai nii, mun miehellähän on aivot. Siksi.
pihtaat mutta teet ruokaa ja naisten hommat mukisemati

naapurikylän almalta saa viikottain vonkaamatta ja se on alma kun vonkaa

ei lähe siksi
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
#50
Olisi luullut, että olisit ottanut rinnastuksen sulkana hattuusi.
Miksi esität palstalla machoa, jos et ole sellainen?
Käy myös poistattamassa viestit, joissa olet olet minun kimpussa vuosikausia.
 

Yhteistyössä