Nyt se on todistettu, jonka miehet ovat aina tienneet: -”Tutkimus: Kaikenikäiset miehet ovat seksuaalisesti kiinnostuneita parikymppisistä naisista.”

vierailija
Miehet ovat realisteja: wanhat naiset ovat huonoja synnyttäjiä.
”Syy sille, että miesten seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu noin 25-vuotiaisiin naisiin on se, että tämänikäiset naiset ovat kaikkein hedelmällisimpiä.

– Totta kai kulttuurilla on myös vaikutusta, eli tietyn ikäisiä ihmisiä ihannoidaan seksuaalisesti, psykologian tutkija Jan Antfolk tarkentaa.

– Tutkimus on tehty Suomessa ja tulokset perustuvat siihen, mutta myös esimerkiksi Yhdysvalloissa on saatu samansuuntaisia tutkimustuloksia.

Hedelmällisyyden vaikutus tarkoittaa, että evoluution aikana miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä tämän ikäisten naisten kanssa, on ollut enemmän lapsia kuin miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä muunikäisten naisten kanssa.”
 
Joo, huomasin sen riesaksi asti nuorempana, aina oli joku kuolaamassa, ukkomiehiä myöten.

Tuon tutkimustuloksen tulkinta silti menee päin mäntyä:

En ole mies, mutta ei ukkomiehet mun mielestä kuolaa nuorta naista lisääntymismielessä, vaan haluavat kiinteetä lihaa ja tiukkaa pildeä.
En ole kenenkään 50-v. kävyn kuullut hehkuttavan "uuhh, toi opiskelijatypy tekis mulle varmasti 3 lasta lisää vanhoille päiville hoidettavaksi ja yövalvomisia aiheuttamaan," vaan "panisin".

Evoluutiota on, mutta ei se ohjaa meidän käytöstämme. Joskus kuulee aivan idiootteja selitysmalleja "naiset tykkää vaaleanpunaisesta koska kivikaudella se oli blaablaan merkki".

Ihminen pystyy säätelemään käytöstään - tai se joka ei pysty, on jonkun eläimen tasolla.
Ihmisellä on moraali.
Puoliso on muutakin kuin seksin toinen osapuoli.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Joo, huomasin sen riesaksi asti nuorempana, aina oli joku kuolaamassa, ukkomiehiä myöten.

Tuon tutkimustuloksen tulkinta silti menee päin mäntyä:

En ole mies, mutta ei ukkomiehet mun mielestä kuolaa nuorta naista lisääntymismielessä, vaan haluavat kiinteetä lihaa ja tiukkaa pildeä.
En ole kenenkään 50-v. kävyn kuullut hehkuttavan "uuhh, toi opiskelijatypy tekis mulle varmasti 3 lasta lisää vanhoille päiville hoidettavaksi ja yövalvomisia aiheuttamaan," vaan "panisin".

Evoluutiota on, mutta ei se ohjaa meidän käytöstämme. Joskus kuulee aivan idiootteja selitysmalleja "naiset tykkää vaaleanpunaisesta koska kivikaudella se oli blaablaan merkki".

Ihminen pystyy säätelemään käytöstään - tai se joka ei pysty, on jonkun eläimen tasolla.
Ihmisellä on moraali.
Puoliso on muutakin kuin seksin toinen osapuoli.
Linkki?
 
Asialla ei enää ole mitään merkitystä aapeelle eli palstan vanhalle kurpalle, joka ei siedä minkäänlaista kritiikkiä.
Voi voi voi, upeiden elämänilojen kalkkiviivan jo kauan sitten ylittänyt 🥶🐟🥶 -osaston mamma on täydellisen väärässä jälleen mitä niihin tulee 🙄

Mitä lämpimin ystävyyssuhde (pitää myös sisällään sitä upeaa ässällä alkavaa yhteiseloa 🥰) toi kyllä sanoinkuvaamattoman paljon elämäniloa setiksen hiljaiseen sinkkuelämään reilut pari vuotta sitten. Testosteronin tuotanto nousi ilahduttavasti tappiin vuosien hiljaiselon jälkeen, en tiennyt sen olevan edes mahdollista. Mutta oppia ikä kaikki.

Suosittelisin sinullekin nautintoja elämääsi jonkun kollisedän kanssa, mutta mummotauti se ei taida parantua sitten millään kun on alkanut seittiä ”sinne” pukkaamaan?
 
Tosiaan, ap:n pitäisi päivittää naisensa nuorempaan.
Kiitos, mutta ei kiitos. En ole innostunut lisääntymään enää tässä iässä. Annie kylläkin, mutta hän sanoi ettei taida tulla raskaaksi. Eikä ole tullut kun aika monta kertoja ollaan oltu suojaamattomasti yhtä puuta, ja ollaan huolestuttu kun hillopäivät on myöhästyneet reilustikin.

Annie on minulle ihan täydellinen nainen ♥🥰♥
Tosiaan. Tutkimuksessa painotetaan kriittistä 25 vuoden ikää naisilla.
Setiksen kannattaa myös käydä optikolla.
En tarvitse laseja kuin pientä printtiä hämärässä lukiessa. Kännykällä viestittäessä esim en tarvitse. Kaukonäkö on onneksi ihan huippua edeleenkin, tällaiselle luontoharrastajalle erittäin mieluisaa 👍
 
Raportoin yp:lle kunniaani loukkaavasta valheellisesta viestistä #13, se on syytä poistaa, se muuten loppuu sanoihin ”…Setis edustaa.”

Kirjoittaja on todella hölmö, kun väittää mitä väittää. Annie on aikuinen nainen, kuten hän tietää, mutta idioottina jauhaa puhdasta 💩💩:aa
 
vierailija
Niin, saahan sitä kuolata, kunhan ei mene ilman lupaa lääppimään. Onneksi suurin osa miehistä osaa kuitenkin arvostaa naisessa muutakin kuin pelkkää ulkonäköä tai panotaitoja. Itse olen ollut mieheni kanssa onnellisesti aviossa yli 20-vuotta ja tiedän, että hän ei halaua minusta luopua ollakseen jonkun random 25-v vosun kanssa. Suurimmalla osalla miehistä on moraali ja omatunto ja suurin osa miehistä ei ole valmiita luopumaan hyvästä parisuhteesta pelkän seksin takia. Kyllähän minä itsekin välillä kuolaan jotain parikymppista urheilija- tai näyttelijänuorukaista telkussa, mutta ei tulis mieleenkään tehdä muuta kuin kuolata.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Niin, saahan sitä kuolata, kunhan ei mene ilman lupaa lääppimään. Onneksi suurin osa miehistä osaa kuitenkin arvostaa naisessa muutakin kuin pelkkää ulkonäköä tai panotaitoja. Itse olen ollut mieheni kanssa onnellisesti aviossa yli 20-vuotta ja tiedän, että hän ei halaua minusta luopua ollakseen jonkun random 25-v vosun kanssa. Suurimmalla osalla miehistä on moraali ja omatunto ja suurin osa miehistä ei ole valmiita luopumaan hyvästä parisuhteesta pelkän seksin takia. Kyllähän minä itsekin välillä kuolaan jotain parikymppista urheilija- tai näyttelijänuorukaista telkussa, mutta ei tulis mieleenkään tehdä muuta kuin kuolata.
Ukkosi hyppäisi ihan koska vain kaksvitosen kaunottaren kelkkaan jos vain voisi.
 
vierailija
Ukkosi hyppäisi ihan koska vain kaksvitosen kaunottaren kelkkaan jos vain voisi.
No kun ei hyppäisi. Lähtiskö se kaksvitonen hänen kanssaan metsään vaellukselle ja lasten kanssa pulkkamäkeen, leipoisi sämpylöitä, hieroisi kipeitä hartijoita, ymmärtäisi jo puolesta sanasta, mitä mies tarkoittaa, tietäisi, mikä on miehen lempiruoka? Kaikki ne asiat, joita aikuinen mies arvostaa avioliitossa ja elinikäisessä kumppanuudessa. Pillua vois halutakin, mutta pidemmän päälle se arki painaa päälle ja silloin on kivaa, kun on tuttu ja turvallinen emäntä vierellä (jolta myös saa pillua), niin miksi ihmeessä lähtisi?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Semmosta se on, kun miehet ajattelevat vain munallaan. Aivoja ei osata käyttää. Miesten maailmassa ei olisi ollenkaan vanhenevia naisia. Vain ja ainoastaan max. 25- vuotiaita naisia. Ja nekin mieluusti thaikkuja tai muita vinosilm..tai muita.
Putkiaivo ja tippaleipäaivo ovat edelleen valideja oppeja.
Apu.fi sivulla on naiskirjailija Kekkosen kolumni seksuaalisesta häirinnästä.
8-vuotiaana hän jo tiesi asiasta ennen kuin joutui metsässä tyttökaverinsa seurassa itsensäpaljastelijan häirinnän kohteesi. Tyttö kertoi tapauksen isälleen, joka soitti poliisin.
Olen itse joutunut vastaavaan tilanteeseen aikuisiällä.
Seksuaalinen häirintä on kolumnin mukaan hyvin yleistä vaikka asiaa on jo vuosikausia kiikutettu tikkujen nokissa.
Kun pervot jäävät kiikkiin elävässä elämässä, sinnikkäimmät kokeilevat verkkojaan netin palstoilla.
Saan päivittäin tukun roskasähköpostia.
Ei 25 vuotta täytettyään naiset enää ole helposti höynäytettävissä. Siihen faktaan pohjautuu säälittävien ukonkäppänöiden ikäpyykkiin
tuijotus.
 

Yhteistyössä