Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko missään mitään havaintoja siitä, minä päivänä ne joksut sinne Lontooseen on oikein lähdössä?
Ei ainakaan tiistaina näkynyt Heathrow/Gatwick 😅 Olin hetken molemmilla kentillä - en JO:ta stalkkaamassa. Hyvä etteivät lentäneet, koska laskeutuminen Lontooseen oli tiistaina kovan tuulen vuoksi ihan järkyttävä 😱 Niin hirveä turbulenssi kiitoradalle saakka! Muistelin, että Bojan sanoi jossain haastattelussa että heidän pahin ”bumpy” lento oli Suomesta lähtenyt. Täällä on muuten ihanan lämmintä Suomeen verrattuna, päivällä oli noin 10 astetta.
 
vierailija
Tuo Boitsun uusin stoori. Alkaa oikeesti jännittään mitä sieltä tulee.
En malttaisi odottaa! Ja kuitenkin jännittää, millainen kappale se tulee olemaan, jos kuvauksena nyt on "balladi olematta balladi" ja "syvin itseenmenevä luotaus ikinä", ja kun vielä sanaa "terapeuttinen" on käytetty, niin... Vahva veikkaus, että tässä käsitellään mennyttä kesää ja kaikkea siihen liittyvää. Ehkä sieltä tosiaan tulee se Padam #2, apua. Näen jo ne lukuisat analyysit, joissa kaivetaan esiin shippilasien avulla tai ilman viittauksia K:hon tästä kappaleesta...
 
vierailija
En malttaisi odottaa! Ja kuitenkin jännittää, millainen kappale se tulee olemaan, jos kuvauksena nyt on "balladi olematta balladi" ja "syvin itseenmenevä luotaus ikinä", ja kun vielä sanaa "terapeuttinen" on käytetty, niin... Vahva veikkaus, että tässä käsitellään mennyttä kesää ja kaikkea siihen liittyvää. Ehkä sieltä tosiaan tulee se Padam #2, apua. Näen jo ne lukuisat analyysit, joissa kaivetaan esiin shippilasien avulla tai ilman viittauksia K:hon tästä kappaleesta...
Tuli samoja ajatuksia mieleen. Uskaltaako tuota edes kuunnella, jos se on niin surullinen. Apua ja 3 naista jotka kuulleet sen olivat itkeneet. Ei saa olla mikään luopumis biisi. En kestä 😭
 
vierailija
Sellainen kuva B sta taas, että olen sanaton. Kukaan ei varmaan ymmärrä, mutta tuo B on jotenkin liikaa mulle tällä hetkellä. Varmaan itsellä joku vuoden vaihtumisesta johtuva kriisi päällä. Oman elämän ja muiden ihmisten (B ja joksut, K ja crew ym) ihanan some-elämän välillä on niin iso kuilu. Kiva kuitenkin, että alkaa uusi umk kierros, niin mahdollisesti tässä saa uutta ajattelemista.
Voih, miten mä ymmärränkin. B on "liikaa" eikä maailma ole entisellään.
 
vierailija
En malttaisi odottaa! Ja kuitenkin jännittää, millainen kappale se tulee olemaan, jos kuvauksena nyt on "balladi olematta balladi" ja "syvin itseenmenevä luotaus ikinä", ja kun vielä sanaa "terapeuttinen" on käytetty, niin... Vahva veikkaus, että tässä käsitellään mennyttä kesää ja kaikkea siihen liittyvää. Ehkä sieltä tosiaan tulee se Padam #2, apua. Näen jo ne lukuisat analyysit, joissa kaivetaan esiin shippilasien avulla tai ilman viittauksia K:hon tästä kappaleesta...
Jotain semimelodista hissijatsia from Easternn Europe sieltä tulee. Eipä paljon jännitä
 
vierailija
Mä olen ajautunut siihen pisteeseen kans, etten ole varmaan kevään jälkeen lukenut yhtä ainutta kirjaa . Ja sehän on siis täysin ennen kuulumatonta. Sisko raukka työntää mulle vanhaan tyyliin hyviä kirjaston kirjoja luettavaksi, jos niissä on laina aikaa jäljellä. En kehtaa kieltäytyä, laitan nimet muistiin (kuvittelen siis joskus tulevaisuudessa ne lukevani) ja palautan hetken päästä kirjastoon Juuri jouluna onnistuin jotenkin keskustelemaan kirjasta, josta en ollut avannut sivuakaan
Tiedän, täysin järjetöntä touhua!
Ihanan terapeuttisia vertaisviestejä!
 
vierailija
En ole kyseinen henkilö, mutta pakko mainita, että kun maito on maassa, niin ei sitä enää takaisin purkkiin saa. Parempi pyyhkiä ja yrittää muistuttaa, mitä kaikkea voi tapahtua, jos sitä ei käsittele asiallisesti. Olen pahoillani kyllä, että joku on joutunut tuon kokemaan, mutta ehdottomasti tätä pitää käyttää esimerkkinä siitä, mitä kaikkea voi tapahtua, kun ihmiset keksivät joko pilanpäiten tai tylsyyksiissään asioita ja tekevät pitkälle meneviä tulkintoja joistan varpaankynsistä.
Täysin keksitty juttu. Olen päivystänyt v 23 elokuusta jokaisella K keskukstelupalstalla eikä oo osunu silmiin kyllä tommonen. Toki eri asia jos jostain faniselfiestä on ollu pari kommenttia. Yhden faniselfien muistan, josta oli kommentoitu että naimanaamat ois ja joku oli "luullu" että ovat pari. Muttee todellakaan pidempää juttua.
 
vierailija
Täysin keksitty juttu. Olen päivystänyt v 23 elokuusta jokaisella K keskukstelupalstalla eikä oo osunu silmiin kyllä tommonen. Toki eri asia jos jostain faniselfiestä on ollu pari kommenttia. Yhden faniselfien muistan, josta oli kommentoitu että naimanaamat ois ja joku oli "luullu" että ovat pari. Mutten todellakaan pidempää juttua.
*vuoden 23 helmikuusta* siis
 
vierailija
Naurattaa, että Jokerien hattu ja sen myötä jokeribändi tägätty Härtsän uuteen allaskuvaan Kn kanssa.

Hauskaa, että jokerien merch mukana reissussa, joko vaan somea tai sit myös vapaata varten.

On niiden kaverit/lähipiirit kyllä kiertyny jo yhteen!
 
vierailija
I know this is his feelings he's expressing, but I dont quite understand him here. Croatia and Serbia are far more conservative and less liberal/progressive than Slovenia in pretty much every way. While I can understand how he could feel more free in some other places, I dont quite understand these two.
I know this is his feelings he's expressing, but I dont quite understand him here. Croatia and Serbia are far more conservative and less liberal/progressive than Slovenia in pretty much every way. While I can understand how he could feel more free in some other places, I dont quite understand these two.
Just speculating here, but maybe he means something like swearing, just as an example. I assume there wouldn't be a huge difference in attitudes related to swearing, but if Bojan swears heavily in Slovenia it would be like "our sweet teen idol guy is behaving badly", but in Croatia/Serbia it would be just "some random artist swore on stage, who cares".
 
vierailija
Täysin keksitty juttu. Olen päivystänyt v 23 elokuusta jokaisella K keskukstelupalstalla eikä oo osunu silmiin kyllä tommonen. Toki eri asia jos jostain faniselfiestä on ollu pari kommenttia. Yhden faniselfien muistan, josta oli kommentoitu että naimanaamat ois ja joku oli "luullu" että ovat pari. Muttee todellakaan pidempää juttua.
Et taida olla, kun moni muu on nähnyt ne, miksi toit asian uudelleen esiin, jos siitä oli päästy eteenpäin?
 

Yhteistyössä