Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Wouldnt that also mean that there's only about 60 buyers from Finland then? If the graph is at least somewhat accurate, it seems there's about 3 times more buyers from Finland than USA.
I wouldn't be surprised if the initial amount of buyers is very low. The Stozice album stream counts aren't all that high either and those songs are free (and a single person can listen 20 times). The film is a rental, so many people probably only acquire it when they know for sure they have the time to watch it, perhaps multiple times. If you owned it forever, the numbers would look very different as fans would be much more likely to rush to buy it immediately.
 
vierailija
I wouldn't be surprised if the initial amount of buyers is very low. The Stozice album stream counts aren't all that high either and those songs are free (and a single person can listen 20 times). The film is a rental, so many people probably only acquire it when they know for sure they have the time to watch it, perhaps multiple times. If you owned it forever, the numbers would look very different as fans would be much more likely to rush to buy it immediately.
Tämä on hyvä pointti, itsekin vuokraan sen todennäköisesti vasta ensi viikonloppuna, kun on paremmin aikaa katsoa rauhassa.
 
vierailija
Hei! Oon pari päivää ollut poissa, niin onko hyviä, suositeltavia ficcejä?
No mä tykkäsin tästä Upon A Star -ficistä ja kehuin sitä täälläkin.
"Welcome to a mildly festive, slightly magical tale of what Jere and Bojan's relationship might have looked like if they'd met once upon a time in Finland.
This is a story about love, hurt, and second chances."

Myös Hello, Goodbye oli aika kiva
"Five times Jere and Bojan had to say goodbye, and one time they got to say hello instead."

Toi eka on yksiliäukuinen ja jälkimmäinen kuusilukuinen. Ehkä nuo alle 10 lukua sisältävät ficit on helpompia pitää kasassa kuin sellaiset 20-30 luvun maratonit. Luen just uudelleen Ugly Beautifulia, jossa kyllä on onnistuttu hyvin pitämään jännitettä yllä pituudesta huolimatta.
 
vierailija
No mä tykkäsin tästä Upon A Star -ficistä ja kehuin sitä täälläkin.
"Welcome to a mildly festive, slightly magical tale of what Jere and Bojan's relationship might have looked like if they'd met once upon a time in Finland.
This is a story about love, hurt, and second chances."

Myös Hello, Goodbye oli aika kiva
"Five times Jere and Bojan had to say goodbye, and one time they got to say hello instead."

Toi eka on yksiliäukuinen ja jälkimmäinen kuusilukuinen. Ehkä nuo alle 10 lukua sisältävät ficit on helpompia pitää kasassa kuin sellaiset 20-30 luvun maratonit. Luen just uudelleen Ugly Beautifulia, jossa kyllä on onnistuttu hyvin pitämään jännitettä yllä pituudesta huolimatta.
Kiitos paljon!😊 Olen itse lyhyiden ficcien ystävä.
 
vierailija
En enempää tuosta ikävästä jutusta kirjoita ellei tarpeen. Sanon nyt vaan etten hiljene eikä hilkene ystävänikään. Nyt vastuuta kantamaan ja pohditte käytöstänne ne joilla siihen on tarve. Tuollainen lähentelee jo rikollistakin toimintaa nappailla salakuvia ja esittää niitä valheellisilla tiedoilla milloin kenestäkin.

Sitten kivampiin asioihin.

Hauska tuo Kärpän someloma. Se on vähän niinkuin minun someloma joku aika sitten. 🙈🙃
 
vierailija
No mä tykkäsin tästä Upon A Star -ficistä ja kehuin sitä täälläkin.
"Welcome to a mildly festive, slightly magical tale of what Jere and Bojan's relationship might have looked like if they'd met once upon a time in Finland.
This is a story about love, hurt, and second chances."

Myös Hello, Goodbye oli aika kiva
"Five times Jere and Bojan had to say goodbye, and one time they got to say hello instead."

Toi eka on yksiliäukuinen ja jälkimmäinen kuusilukuinen. Ehkä nuo alle 10 lukua sisältävät ficit on helpompia pitää kasassa kuin sellaiset 20-30 luvun maratonit. Luen just uudelleen Ugly Beautifulia, jossa kyllä on onnistuttu hyvin pitämään jännitettä yllä pituudesta huolimatta.
Tuo Upon A Star on minusta viime aikojen parhaimmistoa, tosi koskettava, ja se ainokainen pitkä luku piti hyvin otteessaan.
 
vierailija
Tämän perusteella kannattaisi tehdä yhteiskiertue ainakin Puolassa, Suomessa ja Iso-Britanniassa ^^
Mielenkiintoinen, mutta jos käsitin oikein noihan on %:a artistin kuulijoista/seuraajista yms. (mistä lie lasketaan). Eli vaikka JO ja K olisi jossain maassa suht samat prosentit ne voi olla ihan erit määrältään, kun esim. 5 %:a K:n 1,6 miljoonasta kuuntelijasta on ihan eri kuin JO:n 269 tuhannesta. Sama juttu someseuraajissa. Mut hauska tietää noi eri maat.
 
vierailija
Minulla oli kaunis ajatus, että saisin hirveästi kaikkea aikaiseksi tammikuun alusta lähtien K:n ollessa lomalla ja Joksujen kohta ahertaessa studiolla.

Totuus: mikään ei ole muuttunut, palstailen edelleen, luen ficcejä, olen yhtä syvällä shippisuossa kuin sohvakuopassakin
Älä välitä, sama meno täälläkin 😅
Ja joo "Tupenrapinat" todellakin...
 
vierailija
Mä en jotenkin enää yhtään jaksa lukea noita ficcejä jotka pohjaa todelliseen, niinkun vaikka Liverpooli tai NT. Alkaa olla niin koluttu aihe, ja yleensä vielä vilisee niin häiritseviä asiavirheitä, että viihdyn paremmin AU ficcien parissa. Siksi toi uggly beautifulkin semisti tympii, kun vasta tässä vaiheessa päästiin Liverpooliin. 😀 Vaikka kesällä mindset oli toinen, silloin AU ficit kummeksutti. 😅
 
vierailija
En minä ole tänne mitään kuvia tuonut. Viimeksikin homma rauhoittui kuvien osalta kun otin asian puheeksi. Toivon samaa nyt. Eilen tuo jatkui taas joten puutuin siihen. Kuten onneksi pari muutakin.

Tuo sinun syyttely ei nyt pure minuun yhtään. Tämä asia on tärkeä. Älkää jakako niitä salakuvia ihmisistä niin ei tarvitse minun viestejä katsoa. Yksinkertaista
Saa olla aika naiivi jos kuvittelee että se siihen (asian puheeksi ottamiseen) loppui. Eilen se loppui siihen kun kyseessä olikin lapsi. Joku toinen kerta siihen ettei asiaan ole lisättävää jne. Keskustelua se ei lopeta. Eikä varsinkaan tuon saman tarinasi kertominen kerta toisensa jälkeen muuta asiaa mihinkään. En tiedä tietääkö kukaan täällä mistä kuvasta on kyse (itse en ainakaan) mutta sen sijaan muistan lukeneeni tuon kertomuksen useampiakin kertoja.
t. eri kuin edellinen
 
vierailija
En enempää tuosta ikävästä jutusta kirjoita ellei tarpeen. Sanon nyt vaan etten hiljene eikä hilkene ystävänikään. Nyt vastuuta kantamaan ja pohditte käytöstänne ne joilla siihen on tarve. Tuollainen lähentelee jo rikollistakin toimintaa nappailla salakuvia ja esittää niitä valheellisilla tiedoilla milloin kenestäkin.

Sitten kivampiin asioihin.

Hauska tuo Kärpän someloma. Se on vähän niinkuin minun someloma joku aika sitten.
Voisitko lopettaa tuon saman asian jatkuvan trollaamisen, aihe ei kuulu tänne, eikä se kiinnosta tippaakaan. Tämä on shippipalsta ja pidetään se sellaisena kiitos.
 
vierailija
Saa olla aika naiivi jos kuvittelee että se siihen (asian puheeksi ottamiseen) loppui. Eilen se loppui siihen kun kyseessä olikin lapsi. Joku toinen kerta siihen ettei asiaan ole lisättävää jne. Keskustelua se ei lopeta. Eikä varsinkaan tuon saman tarinasi kertominen kerta toisensa jälkeen muuta asiaa mihinkään. En tiedä tietääkö kukaan täällä mistä kuvasta on kyse (itse en ainakaan) mutta sen sijaan muistan lukeneeni tuon kertomuksen useampiakin kertoja.
t. eri kuin edellinen
Mitään kuvaa ei ole koskaan ollutkaan, kunhan trollaa.
 
vierailija
Mä en jotenkin enää yhtään jaksa lukea noita ficcejä jotka pohjaa todelliseen, niinkun vaikka Liverpooli tai NT. Alkaa olla niin koluttu aihe, ja yleensä vielä vilisee niin häiritseviä asiavirheitä, että viihdyn paremmin AU ficcien parissa. Siksi toi uggly beautifulkin semisti tympii, kun vasta tässä vaiheessa päästiin Liverpooliin. Vaikka kesällä mindset oli toinen, silloin AU ficit kummeksutti.
Ymmärrän kyllä tuon näkökannan, etenkin Liverpoolin suhteen. NT:ssä on minusta vielä vähän koluttavaa jäljellä. :D UB:ssä ei haittaa kun siinä kuitenkin eri näkökulma eikä vain "khihi tykkäisköhän toi uus kaveri musta silleen, en kyl kehtaa sanoa sille!" :)

Työn alla oleva ficcini sijoittuu Britteihin joskus ehkä vuoden päästä, ei ole kyllä AU.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä