Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen kadottanut ficin, jossa viisujen finaaliyönä K&B ovat baarissa(?) ja päätyvät johonkin sivukujalle panemaan ja lopuksi Bojan järjestää heille "piknikin" varhain aamulla (jossa tosin on vain viiniä jota he eivät edes juo), ennen kuin lähtevät samoilla silmillä lennoilleen. Kellään havaintoa?
Tää?

 
vierailija
Kärtsä niin kauniina

Tuosta asusta ja takana olevasta patsaasta tulee vähän taidekeräilijä-fibat.😊 Ficci-idea: Kärtsä on musiikillaan rikastunut taidekeräilijä, joka on tottunut ostamaan sen mitä haluaa. Eräänä päivänä hän tapaa upeimman näkemänsä taideteoksen, Bojanin, joka itse tekee taidetta varattomana. Kärtsä yrittää rahalla voittaa Bojanin sydämen mutta ei onnistu. Bojan on ainoa taideteos jota hän ei itselleen saa. Hän ei tiedä, että Bojan on ihastunut Kärtsän siihen puoleen, joka on jäänyt rahalla pröystäilyn alle. Lopulta Kärtsä tajuaa, että oli onnellisempi kun omistamisen sijasta sai luoda, ja Bojan ymmärtää, että ansaitsee olla rakastettu. Pari päätyy yhteen ja heistä tehdään maalaus.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tuosta asusta ja takana olevasta patsaasta tulee vähän taidekeräilijä-fibat. Ficci-idea: Kärtsä on musiikillaan rikastunut taidekeräilijä, joka on tottunut ostamaan sen mitä haluaa. Eräänä päivänä hän tapaa upeimman näkemänsä taideteoksen, Bojanin, joka itse tekee taidetta varattomana. Kärtsä yrittää rahalla voittaa Bojanin sydämen mutta ei onnistu. Bojan on ainoa taideteos jota hän ei itselleen saa. Hän ei tiedä, että Bojan on ihastunut Kärtsän siihen puoleen, joka on jäänyt rahalla pröystäilyn alle. Lopulta Kärtsä tajuaa, että oli onnellisempi kun omistamisen sijasta sai luoda, ja Bojan ymmärtää, että ansaitsee olla rakastettu. Pari päätyy yhteen ja heistä tehdään maalaus.
Ihana tarina olisi 🥰
 
vierailija
Bojanissa on sitä jotain. Varmaankin kun hänen persoonastaankin tietää jotain. Damianosta en tiedä henkilönä oikein mitään.
Samaa mieltä Bojanin kuumuudesta ja itsellä vielä sellainen epäsuosittu mielipide, että ei ole minun makuun ulkonäöllisesti tuo Damiano ollenkaan, tosin persoonaankaan en ole samalla lailla tutustunut, enkä edes paljoa musiikkiin siihen voisi tutustua lisää, italia kielenä on kiinnostava ja sitä oon opiskellutkin. K:n kuumuuteen heräsin vähän myöhemmin kuin Bojanin, mutta molemmissa on sitä jotakin spesiaalia ja tietenkin etenkin, kun he ovat yhdessä. Ovat kauniita sisäisesti ja ulkoisesti sekä viisaita
 
vierailija
Sanon suoraan ja nätisti. Jos jonkun elämä menee viikoksi piloille netissä kirjoittelevien ihmisten takia, niin kannattaa miettiä, että onko tämä oikea paikka sitten itselle.
Pakko palata tähän. Ystäväni ei täällä ole kirjoitellut tai muissakaan ryhmissä. Näissä ryhmissä leviteltiin hänestä kuvia ja juttuja Käärijän tyttöystävänä. Juttu meni mustasukkaisen kumppanin korviin kolmannen henkilön kautta. Omainen kyseli asiasta ilmeisesti vauvalla ei täällä lisää ja trolli vakuutteli tietävänsä asian tarkkaan yms. Juttu oli tässä vaiheessa levinnyt jo isolle porukalle ja vaikuttaa laajasti ystäväni elämään.
 
vierailija
Niin kaunis tuo Novi val -osuus Stozicessa. 💛 Valtava valomeri, myös ne värivalot puhelimissa, suuret läpikuultavat ilmapallot ja ihana valaistus muutenkin. Ovat onnellisen näköisiä.
 
vierailija
Pakko palata tähän. Ystäväni ei täällä ole kirjoitellut tai muissakaan ryhmissä. Näissä ryhmissä leviteltiin hänestä kuvia ja juttuja Käärijän tyttöystävänä. Juttu meni mustasukkaisen kumppanin korviin kolmannen henkilön kautta. Omainen kyseli asiasta ilmeisesti vauvalla ei täällä lisää ja trolli vakuutteli tietävänsä asian tarkkaan yms. Juttu oli tässä vaiheessa levinnyt jo isolle porukalle ja vaikuttaa laajasti ystäväni elämään.
Oliko ne pussannu 🤭
 
vierailija
Pakko palata tähän. Ystäväni ei täällä ole kirjoitellut tai muissakaan ryhmissä. Näissä ryhmissä leviteltiin hänestä kuvia ja juttuja Käärijän tyttöystävänä. Juttu meni mustasukkaisen kumppanin korviin kolmannen henkilön kautta. Omainen kyseli asiasta ilmeisesti vauvalla ei täällä lisää ja trolli vakuutteli tietävänsä asian tarkkaan yms. Juttu oli tässä vaiheessa levinnyt jo isolle porukalle ja vaikuttaa laajasti ystäväni elämään.
Ehkä hyvänä ystävänä voisit jättää mainitsematta asiasta jatkossa. Nyt herätit ihmisten mielenkiinnon uudelleen. Itse en ole tällaisesta tapauksesta kuullut, nyt kuulin.
 
vierailija
Ehkä hyvänä ystävänä voisit jättää mainitsematta asiasta jatkossa. Nyt herätit ihmisten mielenkiinnon uudelleen. Itse en ole tällaisesta tapauksesta kuullut, nyt kuulin.
En ole kyseinen henkilö, mutta pakko mainita, että kun maito on maassa, niin ei sitä enää takaisin purkkiin saa. Parempi pyyhkiä ja yrittää muistuttaa, mitä kaikkea voi tapahtua, jos sitä ei käsittele asiallisesti. Olen pahoillani kyllä, että joku on joutunut tuon kokemaan, mutta ehdottomasti tätä pitää käyttää esimerkkinä siitä, mitä kaikkea voi tapahtua, kun ihmiset keksivät joko pilanpäiten tai tylsyyksiissään asioita ja tekevät pitkälle meneviä tulkintoja joistan varpaankynsistä.
 
vierailija
Minua ärsyttää kun ficeissäkin jonkin verran toistuu se "Jere ei osaa lausua Nacen nimeä" -juttu, jossa hän kutsuu Nacea Niceksi, joka tuli siitä kun livessä joku oli itse kirjoittanut Nacen että Nice. :p Toki se voi olla vain vitsi, ilman että ihmiset oikeasti luulevat niin.
 
vierailija
Pakko palata tähän. Ystäväni ei täällä ole kirjoitellut tai muissakaan ryhmissä. Näissä ryhmissä leviteltiin hänestä kuvia ja juttuja Käärijän tyttöystävänä. Juttu meni mustasukkaisen kumppanin korviin kolmannen henkilön kautta. Omainen kyseli asiasta ilmeisesti vauvalla ei täällä lisää ja trolli vakuutteli tietävänsä asian tarkkaan yms. Juttu oli tässä vaiheessa levinnyt jo isolle porukalle ja vaikuttaa laajasti ystäväni elämään.
"Näissä ryhmissä" ei kylläkään levitelty mitään tuollaisia kuvia. Ei siis ainakaan originaalialuksella, joka oli se K&B:stä tehty shippausketju Vauvalla. Puhumattakaan, että TÄÄLLÄ olisi levitelty.
Jos jotain on levitelty, niin se oli sitten umk-ketjussa tai muissa someissa, mutta jostain syystä sitä et voi ikinä mainita.
Ärsyttää vain mukana K&B-ketjussa alusta asti olleena, etten ole kuullukaan asiasta ikinä mistään paitsi tänä valittamisena.
 
vierailija
"Näissä ryhmissä" ei kylläkään levitelty mitään tuollaisia kuvia. Ei siis ainakaan originaalialuksella, joka oli se K&B:stä tehty shippausketju Vauvalla. Puhumattakaan, että TÄÄLLÄ olisi levitelty.
Jos jotain on levitelty, niin se oli sitten umk-ketjussa tai muissa someissa, mutta jostain syystä sitä et voi ikinä mainita.
Ärsyttää vain mukana K&B-ketjussa alusta asti olleena, etten ole kuullukaan asiasta ikinä mistään paitsi tänä valittamisena.
Mitä minä en voi mainita? Kyse on ollut näistä Käärijä ryhmistä vauvalla ja kaksplussalla.

Minäkin olen nähnyt sen kuvan ja muita joten älä valehtele. Kyllä kuvia on levitelty.
 
vierailija
Joymuffinin ficin eilen ilmestynyt luku on ihana! Luin sen monta kertaa, ja todellakin se tuntuu niin uskottavalta että voisi olla totta. 🥰 💕

Tuo taidekeräilijä-ficin idea on aivan mahtava, ja kunpa joku tarttuisi siihen ja kirjoittaisi sen tarinaksi. Ei tulisi tupenrapinoita todellakaan. ☺ (Mulla on nykyään pelkkiä tylsiä tarkistussanoja. MRS:ää en ole saanut kuukausiin, ja joulukin loppui jouluun.)
 
vierailija
Ehkä hyvänä ystävänä voisit jättää mainitsematta asiasta jatkossa. Nyt herätit ihmisten mielenkiinnon uudelleen. Itse en ole tällaisesta tapauksesta kuullut, nyt kuulin.
Asiasta kyllä mainitsen ihan vapaasti niin monta kertaa kuin haluan jotta ihmiset ymmärtäisivät ettei ole ok tuollainen käytös. Eilenkin oltiin jo uuden hwnnilön kimpussa näiden väitteiden kanssa. Nyt kyseessä ALAIKÄINEN. Joku järki päähän kun bongailette jotain kimalluksia ja väitätte totena asioita.

Näitä kuvia kiersi tuossa useampia eri ihmisistä joten ystäväni mielestä riski siihen,.että asiasta mainitseminen vaikeuttaisi hänen tilannetta ei ole suuri.
 
vierailija
"Näissä ryhmissä" ei kylläkään levitelty mitään tuollaisia kuvia. Ei siis ainakaan originaalialuksella, joka oli se K&B:stä tehty shippausketju Vauvalla. Puhumattakaan, että TÄÄLLÄ olisi levitelty.
Jos jotain on levitelty, niin se oli sitten umk-ketjussa tai muissa someissa, mutta jostain syystä sitä et voi ikinä mainita.
Ärsyttää vain mukana K&B-ketjussa alusta asti olleena, etten ole kuullukaan asiasta ikinä mistään paitsi tänä valittamisena.
En tiedä millä.silmällä olet ketjuja seurannut, mutta onhan näitä kuvia levitelty useita ja useista henkilöistä. Eilenkin levitelriin tietoa miten instassa olevassa stoorissa on tyttöystävästä kuva. Kuva oli pienestä lapsesta kauempaa.
 
vierailija
En tiedä millä.silmällä olet ketjuja seurannut, mutta onhan näitä kuvia levitelty useita ja useista henkilöistä. Eilenkin levitelriin tietoa miten instassa olevassa stoorissa on tyttöystävästä kuva. Kuva oli pienestä lapsesta kauempaa.
Nuo on taidettu aika nopeasti poistaa. Luin jälkijunassa enkä löytänyt noita viestejä enää. On siis mahdollista, että joku ei noita kuvia ole palstalla nähnyt, jos lukee koko ajan jäljessä. Tosin minäkin olin kesällä usein jäljessä ja aika monta kuvaa ehdin nähdä silti. Mutta tämä kyseinen tapaus on varmaan kuitenkin sitten keväältä? Ei sillä väliä, viestit ovat joka tapauksessa ehtineet jo ajat sitten poistua ja siksi on tärkeää myös tiedottaa, että tällaista on tapahtunut. Hyssyttely ei palvele varoituksena, vaikka ehkä suojaakin sitten uhria (sen verran kuin suojaa, jos kuvat ovat jo laajalle levinneet).
 

Yhteistyössä