Onko kukaan ollu raskaana ilman MITÄÄN oireita?

  • Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti
"Lilli"
Toivoisin niin että olis onnistanu, mutta mulla ei ole yhden yhtäkään oiretta, ei siis mitään, vaikka kuinka kuvittelisin..

Huoh, viikon päästä pitäis alkaa menkat..
 
no tuota...
No eihän sulla nyt periaatteessa mitään oireita kuulu vielä ollakaan. Mutta siis kysymykseen...molemmilla kerroilla kun olen ollut raskaana, ei mulla ole ollut MITÄÄN oireita. Miutta silloin kun en ole ollut, olen mielestäni oireillut vaikka millä mitalla. Niin myös nyt...ens viikolla pääsee testaamaan :D.
 
öps
Tuosa vaiheessa ei pahemmin varmaan oireita ole ollut jos ei menkatkaan vielä myöhässä. Tokasta lapsesta mulla oli aika lievät oireet muutenkin alussa. Tuskinpa tuossa vaiheessa siis vielä mitään oireita tuntuu monellakaan joten kaikki on vielä mahdollista :) Esim. tokassa odotin että rinnat kipeytyy niinkuin esikoisesta, mutta ei niin käynyt kuin vasta loppuraskaudessa.
 
Kuopuksen odotuksen tajusin käyttäessäni edellistä muksua neuvolassa - kun kerroin terveydenhoitajalle ettei oikein vauva välittänyt enään rintamaidosta.
Samalla hetkellä tajusin että olenkin muuten raskaana.
Ei siis mitään oireita, kuten ei muiltakaan.
 
"miuku"
Mä tajusin vkolla 21olevani raskaana kun vauvan liikkeet alkoi tuntumaan. Tosin netistä ku luin niin aluks luulin et mulla on suolistosyöpä/kohtutulehdus tai vatsahaava. Menkat ku on niin epäsäännölliset ku olla ja voi niin niistä ei voi mitään päätellä. Eka lääkärikäynti vatsahaavan tiimoilta kyllä valaisi aika paljon mistä on oikeesti kyse. Muut oireet liikkeiden lisäksi raskausaikana niin on tietty ne 6raskauskiloa mitkä tuli.
 
Mulla ei myöskään ollu alkuraskaudessa mitään erikoisia oireita :) Tein vaan piruuttani testin kokeillakseni toimivatko (jotain ulkomailta tilattuja halpistestejä...) :D Yllätys oli todella suuri kun plussasin!! Puolentoista vuoden yrityksen jälkeen ensimmäinen alkanut raskaus ja nyt joulutonttua odotellaan :) nimim.sais jo syntyä :xmas: rv.37+0
 
terv
minulkaa ei ollu mtn oireita, ei edes missään vaiheessa raskautta supistellutkaan(käynnistettiin).. joten en tiedä mitään näistä kun jengi valittaa huonoa olo ja ku supistelee! nyt toivon että pikkukakkonen ilmottais itsestään. tsemiä!
 
Mulla ei ollu mitään muuta ku menkkakipuja sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa. Jokasessa raskaudessa sama juttu. Oksetti vasta rv8.
Oli mulla kauhee vilu, mutta sekin taisi olla jotain muuta. :D
 
"nelly83"
Mä en tiedä olenko nyt jotenkin poikkeus tapaus, mutta mulla alko molemmissa raskauksissa se järjetön paleleminen joitakin päiviä (vajaa viikko) ennen kun menkat piti alkaa ja rinnat oli lisäks todella arat (on tosin sitä myös vähän ennen menkkoja). Esikosta en vielä tajunnut, mitä noi oireet tarkotti ja luulin että olen tulossa kipeäksi, mutta kuopuksesta tiesin heti mistä on kyse.
 
vierailija

Mä tajusin vkolla 21olevani raskaana kun vauvan liikkeet alkoi tuntumaan. Tosin netistä ku luin niin aluks luulin et mulla on suolistosyöpä/kohtutulehdus tai vatsahaava. Menkat ku on niin epäsäännölliset ku olla ja voi niin niistä ei voi mitään päätellä. Eka lääkärikäynti vatsahaavan tiimoilta kyllä valaisi aika paljon mistä on oikeesti kyse. Muut oireet liikkeiden lisäksi raskausaikana niin on tietty ne 6raskauskiloa mitkä tuli.
 
Lähes oireettomia ovat olleet. Pelasin maha pystyssä fudista.😬
Joku vanhempi ihminen tuli sanomaan että mun ei pitäis enää juosta.😁

Ihan loppumetreillä jaloissa oli turvotusta. Se oli ainoa oire suppareiden lisäks. Niin ja pelkoja oli jonkin verran että onko kaikki hyvin!
Oijjoi, ai niin, oli vielä se emotionaalinen shitshow: en pystynyt katsoa mitään ohjelmia missä vauvoille/äideille/raskaana oleville tapahtui jotakin pahaa.😔

Oksentelua tai pahoinvointia ei ollut raskauksissa ollenkaan.

Lucky me.🤷‍♀️
Mies joutui nyppiä/ajella pimppukarvat, sellaisia oireita hänellä.😁
 

Yhteistyössä