Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi ihmeessä tuohon on tägätty måneskinin Insta? Poistettiinko sittenkin väärän tägäyksen takia?
Poisti muuten ihan varmaan just ton tägäyksen takia. Ja muutenkin Boitsua ruvennut hävettään känninen karaoken mölinäveto, ka vielä et omg jos Damiano oikeesti näkee. 😆 Eihän se hyvältä kuulostaa tossa, let's be real. Liekö Mark pistänyt alkujaankin kiusoitellakseen.
 
vierailija
Hyvää uutta vuotta! Tässä minificciä kakstuhatta kakskytäneljän kunniaksi. Omistettu Sisilialle. :)


Böle Areena, Helsinki 4.5.2024

K: Tervetuloa Käärijän perheeseen! Täähän on muuten tosi makee mesta tää Böle. Vaan vippiosio kai puuttuu, ei oo Hankenin lippatukille ja muille ökyäijille omaa paikkaa, jossa imailla skumppaa.

Joku yleisössä: Missä on Bojaaaan?

K: Kuin moni täällä tietää kuka on Bojan? Tiiättekste sellasen bändin kuin Joker Out? Slovenialainen rokkibändi, joka oli Euroviisuissa. Mun hyviä frendejä. Ehkä muutakin. Nyt tässä on käynyt silleen, että Bojan on vähän niinku mun poikaystävä.

Yleisö hurraa villisti.

K: Vitsi, vitsi, tietty. Vai onko? Naureskelen tässä teijän kanssa, mut en mä taida itekään tietää. Niin kaunis kundi, ihan upee. Vaikee sellasesta pitää näppejään irti. Seuraavaks me kai rakennetaan yhessä omakotitalo. Tääkin on vitsi. Ehkä. Vitustako tästä ottaa itekään selvää. Läpällä vähän jotain tontteja kateltiin. Kaikenlaista voi käydä. Viime syksynä se oli yötä mun luona ja jätti kalsarinsa ja ties mitkä hepenensä sinne ja meitsi joutui niitä pyykkäämään.

Yleisö hurraa.

K: Oikeestaan mä oon siis enempi sen vaimo varmaan? Ei saatana. Kärtsäristä tullut slovenialaisen popparin rouva, eihän tässä näin pitänyt käydä. Kun se oli viimeks meillä, se unohti taas sinne jotain kamojaan. Ei hele. Luulettekste että se tekee ton tahallaan?

Yleisö: Jooooooooo!

K: Mä kans vähän veikkaan. Se on vähän sellanen pränksteri. Nauraa partaansa Sloveniassa, että taas on Kärtsäriä vedetty höplään. Tartte pestä omia kalsareitaan, kun jättää ne Vantaalle.

Joku yleisössä: Tuleeks Bojan tänään lavalle?

K: Joo, me vedetään Bojanin kanssa kunnon Huhhahgeit yhessä.

Yleisö hurraa.

K: No ei se kyl tuu. Vai tuleeks? Se on sellanen epeli, että en tiiä jos se vaikka piileskelee tuolla rakenteissa lavan alla ja oottelee mua siellä nollarivissä. Saakohan näin sanoa vai cancelloitiinks mut nyt? Ei oo oikeesti mitään nollarivejä täällä. Toivottavasti se ei kuuntele tätä. Bojan, if you listen to this, I love you!

Yleisö: Awwwwwwwww!

Joku yleisössä: Ota Facetime Bojanin kanssa!

K: Pitäskö ottaa Bojcille Facetime?

Yleisö: Jooooooooo!

K: Mieli kyl tekis, mut Allu tuolta kattelee jo vihasesti, ja Mikke facepalmannut viimeset kolme minsaa, että mitä sen broidi taas sönköttää. Ja kohta alkaa yleisöstä kolmiovoikkarit lenteleen lavalle, jos mä en lopeta hölöttämästä. Pitäis kai jotain räppiäkin täällä vetää. Eiköhän jatketa. Paitsi eka kaikki joiden mielestä Bojan on kuuma näyttää sydämen tälleen! Yes! Bojan, I miss you! Come back and get your smelly kalsarit tai mitä underwear onkaan! Ei se kyl oikeesti haise pahalta. Oon huijannut teitä viimeset puol vuotta, hyvältä se tuoksuu. Yes yes. Very good.

- Joymuffin
 
vierailija
Hyvää uutta vuotta! Näin unta, että K julkaisi instaan kuvan uuden vuoden vietosta ja siinä oli paljon porukkaa mukaan lukien aivan B:n näköinen tyyppi mistä innostuttiin palstalla. Lopulta se paljastui kuitenkin Roman Schatziksi. :D
 
vierailija
Hyvää uutta vuotta! Näin unta, että K julkaisi instaan kuvan uuden vuoden vietosta ja siinä oli paljon porukkaa mukaan lukien aivan B:n näköinen tyyppi mistä innostuttiin palstalla. Lopulta se paljastui kuitenkin Roman Schatziksi.
🤣 No luonnollisesti. Roman ja Bojan, kuin kaksi marjaa. 😆 Mut olemme monesti todistaneet kykymme "nähdä" täällä palstoilla, niin vois tapahtua hyvinkin. 🤭
 
vierailija
Jaaha, tuli sitten isoja uutisia, joista olen samaan aikaan hyvin onnellinen ja erittäin surullinen ja koko tulevan vuoden kulku taisikin sitten muuttua samalla. Näin pitkälle sitä päästiinkin. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Keikka kyllä sinänsä näkyi ulkomaille, mutta jokin häiriöhän on voinut tulla just sikäläisiin yhteyksiin, missä olit, Joy. Ja siis sanon tämän vain näkyvyysaspekti-mielessä, en ota kantaa olisiko kenenkään pitänyt katsoa/viritellä/akrobatioida 😁
 
vierailija
Keikka kyllä sinänsä näkyi ulkomaille, mutta jokin häiriöhän on voinut tulla just sikäläisiin yhteyksiin, missä olit, Joy. Ja siis sanon tämän vain näkyvyysaspekti-mielessä, en ota kantaa olisiko kenenkään pitänyt katsoa/viritellä/akrobatioida 😁
Siis heti kun Bessin osuus loppui, Areena ilmoitti, että ohjelma ei näy ulkomailla. Odottelin vähän aikaa, josko tämä menisi ohi, mutta ei se mennyt, joten luovutin, koska olin muutenkin niin poikki, etten olisi todnäk jaksanut valvoa puoleenyöhön asti.

Nyt alkaa kunnolla iskeä tuo jättipommiuutinen, joka putosi äsken niskaani. No, ehkä yritän kirjoittaa ficciä sitä sulatellessani.

- Joymuffin
 
vierailija
Hassuinta tossa lavalle nousussa oli se, että se naisjuontaja työnsi sen lipunheiluttelijan pois. Juoksi siis suoraan K:ta kohti ja oikeasti näytti aika pelottavalta, ja sitten tämä naisjuontaja tönii sen siitä pois tosi rohkeasti ja K kävelee tyynesti ohi siinä kohtaa ja antaa turvamiehen hoitaa tämän pois lavalta. Ihan kuin K ei olisi edes jotenkin tajunnut, mitä siinä tapahtui.
Nuo yllättävät tilanteet ovat tosi hämmentäviä, ei siinä edes oikein tajua mitä tapahtuu. Itse katsoin kerran tallenteen ulkomaalaisesta tapahtumasta, jossa puhe-esiintymisen aikana joku (ilmeisesti yhden esiintyjän humalainen "kaveri") syöksyy lavalle ja lyö yhtä puhujista turpaan niin että hän kaatuu maahan. Kukaan lavalla olleista ei vähään aikaan edes ymmärrä, että mitä oikein tapahtui ja miten siihen pitäisi reagoida, koska ovat niin ällistyneitä koko jutusta.
 
vierailija
Hyvää uutta vuotta! Tässä minificciä kakstuhatta kakskytäneljän kunniaksi. Omistettu Sisilialle.


Böle Areena, Helsinki 4.5.2024

K: Tervetuloa Käärijän perheeseen! Täähän on muuten tosi makee mesta tää Böle. Vaan vippiosio kai puuttuu, ei oo Hankenin lippatukille ja muille ökyäijille omaa paikkaa, jossa imailla skumppaa.

Joku yleisössä: Missä on Bojaaaan?

K: Kuin moni täällä tietää kuka on Bojan? Tiiättekste sellasen bändin kuin Joker Out? Slovenialainen rokkibändi, joka oli Euroviisuissa. Mun hyviä frendejä. Ehkä muutakin. Nyt tässä on käynyt silleen, että Bojan on vähän niinku mun poikaystävä.

Yleisö hurraa villisti.

K: Vitsi, vitsi, tietty. Vai onko? Naureskelen tässä teijän kanssa, mut en mä taida itekään tietää. Niin kaunis kundi, ihan upee. Vaikee sellasesta pitää näppejään irti. Seuraavaks me kai rakennetaan yhessä omakotitalo. Tääkin on vitsi. Ehkä. Vitustako tästä ottaa itekään selvää. Läpällä vähän jotain tontteja kateltiin. Kaikenlaista voi käydä. Viime syksynä se oli yötä mun luona ja jätti kalsarinsa ja ties mitkä hepenensä sinne ja meitsi joutui niitä pyykkäämään.

Yleisö hurraa.

K: Oikeestaan mä oon siis enempi sen vaimo varmaan? Ei saatana. Kärtsäristä tullut slovenialaisen popparin rouva, eihän tässä näin pitänyt käydä. Kun se oli viimeks meillä, se unohti taas sinne jotain kamojaan. Ei hele. Luulettekste että se tekee ton tahallaan?

Yleisö: Jooooooooo!

K: Mä kans vähän veikkaan. Se on vähän sellanen pränksteri. Nauraa partaansa Sloveniassa, että taas on Kärtsäriä vedetty höplään. Tartte pestä omia kalsareitaan, kun jättää ne Vantaalle.

Joku yleisössä: Tuleeks Bojan tänään lavalle?

K: Joo, me vedetään Bojanin kanssa kunnon Huhhahgeit yhessä.

Yleisö hurraa.

K: No ei se kyl tuu. Vai tuleeks? Se on sellanen epeli, että en tiiä jos se vaikka piileskelee tuolla rakenteissa lavan alla ja oottelee mua siellä nollarivissä. Saakohan näin sanoa vai cancelloitiinks mut nyt? Ei oo oikeesti mitään nollarivejä täällä. Toivottavasti se ei kuuntele tätä. Bojan, if you listen to this, I love you!

Yleisö: Awwwwwwwww!

Joku yleisössä: Ota Facetime Bojanin kanssa!

K: Pitäskö ottaa Bojcille Facetime?

Yleisö: Jooooooooo!

K: Mieli kyl tekis, mut Allu tuolta kattelee jo vihasesti, ja Mikke facepalmannut viimeset kolme minsaa, että mitä sen broidi taas sönköttää. Ja kohta alkaa yleisöstä kolmiovoikkarit lenteleen lavalle, jos mä en lopeta hölöttämästä. Pitäis kai jotain räppiäkin täällä vetää. Eiköhän jatketa. Paitsi eka kaikki joiden mielestä Bojan on kuuma näyttää sydämen tälleen! Yes! Bojan, I miss you! Come back and get your smelly kalsarit tai mitä underwear onkaan! Ei se kyl oikeesti haise pahalta. Oon huijannut teitä viimeset puol vuotta, hyvältä se tuoksuu. Yes yes. Very good.

- Joymuffin
😄❤💚
 

Yhteistyössä