vierailija
Eri video, poistu jo.Kun seinällä lukee 2024?
Eri video, poistu jo.Kun seinällä lukee 2024?
Tämä nainen pesee K:n asunnossa hampaita pyyhe päässään.Ei ole sellaisia tietoja vastaan tullut.
Jätähän sinä jo agentti rauhaan, tätä ei nyt aloiteta tässä kohtaaJoku vanha siis. Miksei agentti raportoinut näitä karaokeja? Sanojensa mukaan oli jo alummasta iltaa Ihkussa, aikanaan ymmärsin että ennen klo 24:ää.
Ei se käsivarsi nyt niin lihavahko ollut, juuri tuohon tyyliin eräs henkilö näkyilee.Ei tarvitse olla vanhempi, siellä ollut naisia ja miehiä tupa täysi.
Siis mitä? Se Ihkunkin biisi oli Zitti i buoni? Oikeasti? Miten pitkä video? Suomalainen niin rohkeana..? Bojan suostuisi laulamaan siellä fanin kanssa??Kyllä.
Menehän lukemaan muistin virkistykseksi uudelleen, sanoi että ei ollut paikalla, kun esimerkiksi Kris ja Bojan lauloi. Joidenkin toisten laulaessa oli. Lisäksi hän on tänään sulta toivonut, että antaisit asian jo olla.Joku vanha siis. Miksei agentti raportoinut näitä karaokeja? Sanojensa mukaan oli jo alummasta iltaa Ihkussa, aikanaan ymmärsin että ennen klo 24:ää.
Edellinen tyttöystävä. Hiiamallia ei näy. Juuret näkyy ja tumma ruskeat on ja hoikempi on kuin tämä nykyiseksi väitetty. Väitettiin että on suihkusta videota. Ei kyllä ole. Muuttui kuten nämä jutut aina.Tämä nainen pesee K:n asunnossa hampaita pyyhe päässään.
Lopetahan sinäkin jo.Edellinen tyttöystävä. Hiiamallia ei näy. Juuret näkyy ja tumma ruskeat on ja hoikempi on kuin tämä nykyiseksi väitetty. Väitettiin että on suihkusta videota. Ei kyllä ole. Muuttui kuten nämä jutut aina.
Eikös tämä 2024 seinä ole Mayan kanssa.Kun seinällä lukee 2024?
Niin että eipä saa korjata. Tämä harvinaisen ymmärrettävää.Lopetahan sinäkin jo.
Omalta osaltasi pitkität jankkausta.Niin että eipä saa korjata. Tämä harvinaisen ymmärrettävää.
Edellinen tyttöystävä. Hiiamallia ei näy. Juuret näkyy ja tumma ruskeat on ja hoikempi on kuin tämä nykyiseksi väitetty. Väitettiin että on suihkusta videota. Ei kyllä ole. Muuttui kuten nämä jutut aina.
Eli olet itse pelkkä aiheettomuuksia jankkaava henkilö, et kukaan tositilanteesta oikeasti perille pääsyä haluava, selvä.Edellinen tyttöystävä. Hiiamallia ei näy. Juuret näkyy ja tumma ruskeat on ja hoikempi on kuin tämä nykyiseksi väitetty. Väitettiin että on suihkusta videota. Ei kyllä ole. Muuttui kuten nämä jutut aina.
Minä nyt vähän epäilen tätä juttuaSiis mitä? Se Ihkunkin biisi oli Zitti i buoni? Oikeasti? Miten pitkä video? Suomalainen niin rohkeana..? Bojan suostuisi laulamaan siellä fanin kanssa??
Tämä on yksi keino suojella tätä vääristelijää ja valehtelijaa. Ei saa sanoa mitään. Eikä se auta yhtään mitään. Kunnolla kun jauhot laittaa suuhun on hetken edes hiljaisempi. Käynyt ennenkinOmalta osaltasi pitkität jankkausta.
No miten väitettiin, että se oli Ihkusta! Seuraan Markia, en saanut mitään tuollaisen videon ilmoitusta, joka olisi poistettu.Eikös tämä 2024 seinä ole Mayan kanssa.
Ai jumalauta, minäkin ehdin näkemään sen.Minä nyt vähän epäilen tätä juttua
Niin mäkin. Todella.Minä nyt vähän epäilen tätä juttua
Niinpä niin. Sinä esitit väitteen ensin. Todistapa se.Eli olet itse pelkkä aiheettomuuksia jankkaava henkilö, et kukaan tositilanteesta oikeasti perille pääsyä haluava, selvä.
Poistettu stoori oli Ihkusta.No miten väitettiin, että se oli Ihkusta! Seuraan Markia, en saanut mitään tuollaisen videon ilmoitusta, joka olisi poistettu.
Hän on slovenialainen laulaja, ei hänen instansa katsominen ole enempää stalkkerointia kuin B:n tai K:n instan katsominen. Mahtavasti vetävät tuon esityksen Bojanin kanssa. Eikä siinä sen kummempaa. Voisi jotkut vaan miettiä mistä ne negatiiviset kommentit oikein kumpuaa, ennen kuin edes tietää ihmisestä mitään.No en stalkkeroi kenenkään ulkopuolisen naisen instaa tietenkään
Kuvaile. Varmaan moni twitteristikin ehti.Ai jumalauta, minäkin ehdin näkemään sen.
Antakaa nyt asiasta tietävän kertoaLopetahan sinäkin jo.