Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen miettinyt taas Jerc-haastattelua ja no, jos joku haastattelija kyselisi minulta rakkaustarinasta tyypin kanssa, jonka kanssa minulla ei olisi oikeasti mitään, vaikka ajatus olisi kuinka mieluinen, ja jostain syystä en jaksaisi vaivautua kiistämäänkään asiaa, niin ainakin naureskelisin, huokaisin tai reagoisin "vai niin" tai "juuh, elikkäs, sovitaan niin".

Kyllä siitä joku häkeltynyt reaktio tulisi väistämättä (siis ei nyt ole uusi asia, että häneltä kyytään Jerestä, mutta muotoilu oli aika suorasukainen). Ja olen tosiaan ollut aiemmin oikeasti tilanteissa, että minun on luultu seurustelevan jonkun ystäväni kanssa.

Toki Jeren podcastissa oli vielä ronskimmat muotoilut kysymyksissä.
Onko nämä The Haastattelut (eli tärkeimmät viimeaikaiset erityisesti Jo:n) jossain esim you tubessa? Tai no Josubsin kanavalla tietenkin?
Kärtsän mä löydänkin itsekin, mutta noi Jokereiden ei ole tullut montaakaan kertaa vielä analys.. siis katsottua.
 
vierailija
Tiedän kyllä mitä siellä kirjoitellaan, kun molemmilla palstoilla tulee oltua, en vaan pidä siitä, jos toista palstaa haukutaan täällä, ei noi trollaukset niin ärsytä, kun ne erottaa niin selvästi, voi ohittaa ja pahimmat varmaan poistuu
Ei siinä haukuttu mitään palstaa vaan ketjun tämän hetkistä tilannetta ja se on taas vaihteeksi täysin arsesta.
 
vierailija
Onko nämä The Haastattelut (eli tärkeimmät viimeaikaiset erityisesti Jo:n) jossain esim you tubessa? Tai no Josubsin kanavalla tietenkin?
Kärtsän mä löydänkin itsekin, mutta noi Jokereiden ei ole tullut montaakaan kertaa vielä analys.. siis katsottua.
 
vierailija
No näin päästiin sitten tänne puolelle loppuillaksi näköjään. Jaksan kyllä edelleen ihmetellä sitä täysin hyödytöntä päivitystä vauvapalstalla; mikään ei parantunut, ainoastaan heikennettiin edes jossain määrin aiemmin toimineita ominaisuuksia. 😏
 

Yhteistyössä