Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Englannissa vain huonot naiset juovat isosta tuopista. M
Näin meitä paikalliset tuttumme opastivat, kun oltiin ensin tilaamassa isoja tuoppeja.
Tulee mieleen mummini joskus 70-luvulla, kun tapasi äitini ensimmäistä kertaa ja äiti joi olutta, niin oli täräyttänyt, että naiset eivät juo olutta, ainoastaan miehet. Mutta joo, siitä on 50 vuotta joten luulisi tilanteen hiukan muuttuneen 😆
 
vierailija
Janin seksikkyys ei vähene mun silmissä yhtään vaikka hänellä onkin iso ja lämmin takki päällä. Tuohon takkiin olisi muuten ihana kääriytyä hänen kanssaan… Ei kun siis pääasia että hänellä oli lämmin! Hänellä on ollut aiemminkin söpö tekoturkistakki päällä, näkyy esim. tässä: https://www.instagram.com/reel/Ct36as_gpe3/?igsh=YzQwZWliZXJ0Mm9j
Täh mulle Jan oli ainakin illan kuningas tuo takki päällä, nuo muiden nahkarotsit olivat aika pliisuja sen rinnalla.
 
vierailija
Olen aivan samaa mieltä, mutta tuossa edempänä joku sanoi että noin peittävä takki ei sovi Janille.
Joo, se olin minä, kun ihmettelin, miten moni sitä takkia ihastelee. En siis varsinaisesti sanonut, ettei se sovi Janille vaan että minä en siitä oikein innostu, kun on niin peittävä ja peittomainen. Ja itse asiassa jos yhtälöön vielä lisäisi karvahatun, niin Jan olisi kuin suoraan B-luokan filmistä repäisty venäläinen mafioso. Sori, epäsuosittu mielipide. Piiloudun nyt oman karvapeittoni alle (sellainen sähkölämmittävä ja muistuttaa kyllä erehdyttävästi tuota Janin turkkia eli on varmasti mukava ja lämmin).
 
vierailija
Katsoin ties monettako kertaa NT-videon, enkä kyllästy siihen lainkaan. Suomen (ja Jeren) osuus kokonaisuudesta on mittava ja hienosti kuvattu. Vitsi, mä olen ylpeä meistä. Videosta tulee hieno kuva Suomesta.

Ja Bojan on niiin onnellinen, että jo pelkästään sen takia tämän katsoo kerran toisensa jälkeen. Lopun liikutus herkistää itseäkin.
 
vierailija
Minä olen vähän ruvennut pohtimaan tuota Sea Star -festaria Kroatian Umagissa, kerta nyt näyttää siltä että ei ole lähiaikoina mahdollisesti keikan keikkaa Sloveniassa. Ei olisi kuin reilu 20km matka Piranista, mutta sitten tuleekin ongelma siinä, ettei näiden kahden välillä näytä olevan minkäänlaista julkista liikennettä 🤔 Autonhan voisi vuokrata, mutta olen nuoremmasta päästä nautadomia ja näyttää olevan ainakin joillain vuokraamoilla ikärajoituksia. Ajokortti ja matkakokemusta sentään löytyy. Siitä en osaa hakea tietoa, että pääsisikö matkan taksilla. Pyörällähän tuo ei olisi matka eikä mikään, jos sellaisen saisi jostain lainaan taikka vuokraan! Tykkään ihan huvinkin vuoksi pyöritellä tämmöisiä erilaisia suunnitelmia, mutta olisihan se aivan JOULU jos joku myös toteutuisi! 😄
 
vierailija
Minä olen vähän ruvennut pohtimaan tuota Sea Star -festaria Kroatian Umagissa, kerta nyt näyttää siltä että ei ole lähiaikoina mahdollisesti keikan keikkaa Sloveniassa. Ei olisi kuin reilu 20km matka Piranista, mutta sitten tuleekin ongelma siinä, ettei näiden kahden välillä näytä olevan minkäänlaista julkista liikennettä Autonhan voisi vuokrata, mutta olen nuoremmasta päästä nautadomia ja näyttää olevan ainakin joillain vuokraamoilla ikärajoituksia. Ajokortti ja matkakokemusta sentään löytyy. Siitä en osaa hakea tietoa, että pääsisikö matkan taksilla. Pyörällähän tuo ei olisi matka eikä mikään, jos sellaisen saisi jostain lainaan taikka vuokraan! Tykkään ihan huvinkin vuoksi pyöritellä tämmöisiä erilaisia suunnitelmia, mutta olisihan se aivan JOULU jos joku myös toteutuisi!
Pyörän vuokraamisesta en tiedä, mutta luulisi taksin järjestyvän, eivät ole kalliita Balkanilla. Ihan varmasti järjestyy jotenkin. :)
 

Yhteistyössä