Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä se, ettei päässyt käymään vessassa meni jo vähän yli. Mutta kuten K sanoi, suunnilleen tuhat yhteiskuvaa.
Muistan kun ennen Linnan juhlia puhuttiin, että onkohan hänellä turvamies mukana, ja monet pitivät ajatusta aivan naurettavana. Ois ehkä kuitenkin ollut hyvä, ei varsinaisen turvallisuuden vuoksi, vaan siksi, että olisi joku luotsannut, että pääsee kulkemaan, ja vaikka syömään ja vessaan. Joku, joka auktoriteetilla tekee tietä ja sanoo "pahoittelut, ei juuri nyt ".
 
vierailija
Tai bändiläisestä? Mietin ihan samaa. Tuollainen lausunto on sekä hyvä että huono/pelottava, koska joku voi olla niin pahansuopa ja vallanhimoinen, että keksii syytöksiä omasta päästään. Todella toivon tietenkin, ettei mitään hullua tapahdu.
Tai vaikka yrittää käyttää valtaa bändiläisten henkilökohtaiseen elämään, jos esim joku alkaa tapailla jotain ketä fanit ei halua hyväksyä. Ok, aika ääritapaus, mutta on vaarallista jos osalla faneista on tunne, että heillä on valta vaikuttaa bändin asioihin. Etenkin kun osa faneista on aika nuoria ja olen huomannut, että jotkut shippaavat intohimoisesti (en nyt puhu B&K shipistä). Tätähän näkee jo, että joidenkin julkkisten seurustelua fanit ei hyväksy, mistä seuraa lokakampanja somessa uutta kumppania kohtaan.
 
vierailija
Äh, siis onko Nace leikkauttanut otsiksen? Minusta vanha malli oli parempi ja toi hyvin esiin hänen klassisen komeat piirteensä, siis nacekomeuden, kuten joku taisi Vauvalla hänen kaltaistaan ulkomuotoa kuvailla.
 
vierailija
Voi Boitsu ja paniikkikohtaukset 😔 Sehän puhui Skopjen paneelikeskustelussakin siitä miten ei ole aina varma mitä omassa kehossa on meneillään ja pystyykö hengittämään. Hakisi nyt apua ja keinoja ahdistuksensa lievittämiseen. Bändin suurempi suosio ei ainakaan tule asiaa auttamaan.
 
vierailija
Minusta ei ole mitään järkeä käydä 50 viestin keskustelua siitä, sopiiko joku 10 viestiä pitkä keskustelu palstoille tai ei. Minua kiinnostaa oikeastaan kaikki, mitä näillä palstoilla on juteltu, paitsi Kuumaa ja karjalanpaisti, koska inhoan molempia. Silti luen 10x mieluummin jokusen viestin näistä aiheista kuin valitusta tai jankkausta siitä, miten jotkut aiheet eivät kuulu tänne, asia mistä ei koskaan tule olemaan 100 % yksimielisyyttä.
En tiedä miksi mua naurattaa tää: kiinnostaa kaikki muu paitsi Kuumaa ja karjalanpaisti 🤣🤣🤣 Siis ihan asiallinen mielipide ja kirjoittajalla on siihen täysi oikeus, mutta jotenkin vaan repesin 😅
 
vierailija
Tai bändiläisestä? Mietin ihan samaa. Tuollainen lausunto on sekä hyvä että huono/pelottava, koska joku voi olla niin pahansuopa ja vallanhimoinen, että keksii syytöksiä omasta päästään. Todella toivon tietenkin, ettei mitään hullua tapahdu.
Joo, tuo voi ruokkia vääränlaista vallan tunnetta joissakin. Noh, Joksut olivat puun ja kuoren välissä, ja toivon mukaan mahdollinen seuraava vastaava tilanne ei osu yhtä huonoon hetkeen. Olen sen verran kyyninen, että en ihmettelisi, jos vastaavanlainen somesoppa kiehuisi yli toistekin. Toki toivon, ettei näin enää käy. Onneksi G ehti myötävaikuttaa Eurosonicin ja Szigetin toteutumiseen.
 
vierailija
Äh, siis onko Nace leikkauttanut otsiksen? Minusta vanha malli oli parempi ja toi hyvin esiin hänen klassisen komeat piirteensä, siis nacekomeuden, kuten joku taisi Vauvalla hänen kaltaistaan ulkomuotoa kuvailla.
Nace on mun mielestä niin komea, että näyttää hyvältä oikeastaan ihan millaisessa tukkamallissa tahansa. Ei tämä uusi tyyli huono ole, vähän erilainen vain. Tykkään :)
 
vierailija
Thank you so much! In a sense Bojan got pretty lucky that he only got that panic attack if he had COVID when he was severely overexhausting himself. So many people end up with long-term physical damage, often devastating, from that combination, it's extremely dangerous.

I'm also surprised that he's still interested in acting, or I had just got the idea that he had chosen music over acting because he felt it's too hard to focus on both, but maybe I misunderstood something.
Eli covidin takia luultavasti peruivat keikkoja tuon jälkeen. Kirjoittivat, että terveyssyistä, mutta useimmat tulkitsivat niin, että Bn mielenterveydestä kyse.
 
vierailija
Eli covidin takia luultavasti peruivat keikkoja tuon jälkeen. Kirjoittivat, että terveyssyistä, mutta useimmat tulkitsivat niin, että Bn mielenterveydestä kyse.
Covid (onneksi mitä ilmeisimmin kyse ei kuitenkaan ollut long covidista) selittäisi senkin, että JO saattoi syksymmällä jatkaa keikkailua normaalisti. Mielenterveysongelmista tai vaikkapa burnoutista olisi voinut olla seurauksena pidempi sairausloma.
 

Yhteistyössä