Nyt kun täällä kerta puhutaan seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tappi-Tarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten tällainen ujompi voi kehdata alkaa käyttämään tuollaisia peräpään vehkeitä, kun tämän aiheen aloituskin jo hävetti? Eikö tuollainen oo jotenkin ylihärskiä? Varsinkin jos mies ei oo antanut mitään vihjettä, että peräpään jutut kiinnostais?

Ja onko ne niin kivoja juttuja, että kannattaa ees kokeilla?????????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja Tappi-Tarja:
Miten tällainen ujompi voi kehdata alkaa käyttämään tuollaisia peräpään vehkeitä, kun tämän aiheen aloituskin jo hävetti? Eikö tuollainen oo jotenkin ylihärskiä? Varsinkin jos mies ei oo antanut mitään vihjettä, että peräpään jutut kiinnostais?

Ja onko ne niin kivoja juttuja, että kannattaa ees kokeilla?????????????????????

Siis, mä oon duunarille jo ajat sitten esittänyt toivomukseni kakkoseen laittamisesta, pari kertaa suostuikin, mutta sanoi ettei oo sen juttu ja tosiaan hommas sitten noi kuulat, joita suosittelen lämmöllä sellaiselle jotka asiasta nauttivat. Tosta tapista on kans ollut puhetta, mutta jäänyt laiskuuttaan hankkimatta.. siis käsitin aloituksen että sulla ois kokemusta ja suosittelet myös muille :o

Kaikenlaisilla kuulilla lisää aurinkoa elämään. Ja jos sinne ilmestyy todellinen kirkasvalovampppu vielä!
Olenpa sellaisenkin nähnyt ja kokenut - varsinaisen intelletkuellinen, sieltä ja täältä.
Tekee aina yhtä gutaa, kun sellaisen laitta matkaan, ja vauhdilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu, eiköhän tuolta pari sellastakin löydy

Nyt on pakko kysyä, laitetaanko molemmille oma? Tai siis kaikkihan tekee miten tykkää :D

:laugh: No sanotaan näin että kaikkea varmast ollaan kokeiltu mutta eiköhän se ole enemmänkin mun juttu :laugh:
Haluatko jotain muuta vielä tietää :D ?

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Juu, eiköhän tuolta pari sellastakin löydy

Nyt on pakko kysyä, laitetaanko molemmille oma? Tai siis kaikkihan tekee miten tykkää :D

:laugh: No sanotaan näin että kaikkea varmast ollaan kokeiltu mutta eiköhän se ole enemmänkin mun juttu :laugh:
Haluatko jotain muuta vielä tietää :D ?

Kiitos riittää :D

Meillä on pyllyleikkejä ja käytetään siihen anaalitappia. Veikkaan että sama pätee aika moneen pariskuntaan.
Ei kettu. Ei päde meikäläisten viriilien miesten suhteen ollenkaan 😳

Vain vajavaisesti varustetuilta miehiltä naiset vaativat joitain hemmetin surisevia ja päriseviä muovileluja ahteriin kun eivät muuten saa tyydytystä luomumeiningillä.

En ikinä olisi kertonut ja alentunut kirjoittamaan moista noloutta kyvyttömyydestä, jos olisi ollut moisia fyysisiä vajavaisuuksia kuin sinulla….

Yhteistyössä