Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siellä niin tyyninä samiksissa mustissa t-paidoissa treenailevat Turussa. Päivä sen jälkeen, kun hikinen kostopitsi ja likaiset kalsarit jäivät Vantaalle ja piti löytää Bojanille puhdas paita päälle. Jeren kaapista sellainen löytyi.

Näistä niin näkee sen, että jotain on tapahtunut. Jeren lämmin huolenpito, Bojanin katse, kun hyppii mikrofonin kanssa. Tässä pätkässä on ihan käsinkosketeltava lataus.
Ihana video ja kun tuo iso paita voi tosiaan olla kärtsän. Tuossa tilanteessa tulee esiin jotain ennen näkemätöntä heistä, ainakin minulle.
 
vierailija
I think you should just ignore these messages. Sometimes things might be lost in translation. I think I have read every single message in this thread and I have not seen anything mean.
On the other hand, Finns tend to be a very straightforward nation and it's generally way more common that Finns are perceived as rude by e.g. US/UK people than Finns perceiving people from other countries as rude because of cultural differences.
 
vierailija
Itse en ajattele niin, että parisuhteessa olisi oltava biologisia lapsia tai lapsia ylipäätään. Olen vain molemmista saanut sellaisen kuvan, että ovat hyvin perinteisiä perheasioissa. Eihän heiltä tarkemmin tosiaan ole kysytty sellaisesta aiheesta kuin biologiset lapset. Ja miksi olisikaan kysytty. Itsekin olen ajatellut tuota, että lapset eivät ole itsestään selvyys, vaikka olisi suhteessa naisen kanssa. Hyvä kommentti sinulta, itse olen aika vahvasti elänyt siinä itse luomassani luulossa, että haluavat biologisia lapsia.
Ihmisillä on usein haaveita, jotka ovat ristiriidassa keskenään ja joskus se ristiriidassa oleminen voi itseltä jopa unohtua, niin hassulta kuin se kuulostaakin. Esim. minulla on nyt kylässä Bojanin ikäinen mies, joka on sitä mieltä, että hän voisi hankkia muksuja vaikka suunnilleen heti. Hän ei tosin ole kiinnostunut naisista, ja jotenkin hän pystyy ajattelemaan tuota lasten hankkimista ollenkaan miettimättä sitä miten se tapahtuu, ts. hänellä ei ole mitään pläniä tasoa kumppanuusvanhemmuus/sijaissynnyttäjä/seukataan naisen kanssa vaikka ei nappaa, vaan se hänen pläninsä on oikeasti tasoa, että "voisin hankkia biologisia lapsia öö jotenkin". Ja ehkä tämä nimenomainen ei ole ihan yleistä, mutta se että on hyvin solmussa olevia toiveita on sen sijaan varsin tavallista.

- Joymuffin
 
vierailija
Ihana video ja kun tuo iso paita voi tosiaan olla kärtsän. Tuossa tilanteessa tulee esiin jotain ennen näkemätöntä heistä, ainakin minulle.
He on ihanasti ilman mitään esittämistä, mutta mitään erityistä latausta en kyllä näissä pätkissä näe, kaksi hyvää ystävää hengaamassa bäkkärillä ja vähän harjoittelemassa biisiä.
 
vierailija
He on ihanasti ilman mitään esittämistä, mutta mitään erityistä latausta en kyllä näissä pätkissä näe, kaksi hyvää ystävää hengaamassa bäkkärillä ja vähän harjoittelemassa biisiä.
Mulla kävi nimenomaan päinvastoin, noin luonteva ja avoin toisen seurassa vakavastikin olo vei vaan enemmän something more suuntaan. Ehkä se olen vaan mä.
 
vierailija
Saisikohan tällä puolella vastausta, kun oon unohtanut missä muualla Bojan on näytellyt kuin Kaj pa Ester? Oon unohtanut, Vesolje kappaleessa on mukana, mutta näytteleekö siinä?
Ei ole tietääkseni näytellyt Kaj pa Esterin ja Gospod profesorin lisäksi muissa leffoissa tai sarjoissa. Vesolje med nami -elokuvassa (2022) laulaa tunnarin. Joker Out (koko bändi) esiintyy itsenään soittamassa elokuvassa Nekaj sladkega (2023). Kuvattu silloin, kun Martin oli vielä bändissä ja Nace ei.
 
vierailija
❤💚 TÄMÄ💚❤

”I can't believe I stopped reading hetero romance books because I found them predictable and cliché. Only to get into bojere where Bojan is acting like a classic romcom girlfriend: leaving things behind, stealing clothes, pretending he needs help, teaching cute words like [LOVE], always touching, watching/stalking but faking it doesn't bother him, etc etc UGH”

 

Yhteistyössä