Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon jo yhden ketjun tahattomasti lukituttanut lopullisesti vauvalta (sori siitä, toivottavasti nyt ei käy niin) kertomalla, että nuorena mun oma tarve saada heteronormatiivinen ydinperhe sen helppouden takia oli suurempi kuin viehtymykseni samaan sukupuoleen. En silti ole katunut päätöstäni, vaikka joskus hetken mielessään jossittelee olisiko pitänyt olla rohkeampi.
Minä en taida vieläkään tietää, mikä olen, mutta oon huomannut, että oon kiinnostunut myös samasta sukupuolesta, olin myös nuorempana ja sanoin vanhemmalle, niin sanottiin, että se on vaihe, joka menee ohi, sitten myöhemmin perustin normiperheen niin ei tällä kai sitten enää ole väliä, s.asiat ei ole juurikaan kiinnostaneet koskaan paitsi lasten teon verran, oonkin miettinyt saatanko olla aseksuaali? Tosin K&B herättää jotain tuntemuksia
 
vierailija
JO:n vlogista: muistaakseni veikkasin täällä, et Suomen keikat ei saisi mitään erityistä painoarvoa vlogissa ja olinpa sitten oikein kunnolla väärässä! Oslo ja varsinkin Tukholma vain vilahtivat ohi. 😄 Se kyllä yllätti, et K ja CCC oli noinkin paljon esillä. Olisin jotenkin ajatellut, että K:ta ei haluttaisi nostaa ihan noin paljon esille, mutta onneksi saatiin kivasti myös K-matskua. 🤩

Olin Logomon keikalla ja muistan, et JO vaikutti olevan jotenkin erityisen innoissaan (etenkin Jan), ja tulkitsin sen liittyneen yleisömäärään. Nyt tietysti tulee mieleen, että tieto kultalevystä on varmasti myös vaikuttanut. Onpa kiva, että pojat saivat tietää siitä juuri Suomessa. 🥰

Markilla on ollut kyllä jäätävä työ materiaalin editoinnissa.

LadySLO: Onko JO julkaissut vlogeja jo ennen ESC:ää? Jos on, ymmärrän, että nyt halutaan nostaa esille näitä ulkomailla tehtyjä keikkoja. Jos ei, vähän jännää, jos eivät sisällytä vlogeihinsa Sloveniassa tehtyjä keikkoja, vaikka Mark on ollut kuvaamassa. Vai tulisiko jokin erityinen Slovenia-vlogi sen Stozice-tallenteen julkaisun yhteydessä? 🤔
 
vierailija
JO:n vlogista: muistaakseni veikkasin täällä, et Suomen keikat ei saisi mitään erityistä painoarvoa vlogissa ja olinpa sitten oikein kunnolla väärässä! Oslo ja varsinkin Tukholma vain vilahtivat ohi. Se kyllä yllätti, et K ja CCC oli noinkin paljon esillä. Olisin jotenkin ajatellut, että K:ta ei haluttaisi nostaa ihan noin paljon esille, mutta onneksi saatiin kivasti myös K-matskua.

Olin Logomon keikalla ja muistan, et JO vaikutti olevan jotenkin erityisen innoissaan (etenkin Jan), ja tulkitsin sen liittyneen yleisömäärään. Nyt tietysti tulee mieleen, että tieto kultalevystä on varmasti myös vaikuttanut. Onpa kiva, että pojat saivat tietää siitä juuri Suomessa.

Markilla on ollut kyllä jäätävä työ materiaalin editoinnissa.

LadySLO: Onko JO julkaissut vlogeja jo ennen ESC:ää? Jos on, ymmärrän, että nyt halutaan nostaa esille näitä ulkomailla tehtyjä keikkoja. Jos ei, vähän jännää, jos eivät sisällytä vlogeihinsa Sloveniassa tehtyjä keikkoja, vaikka Mark on ollut kuvaamassa. Vai tulisiko jokin erityinen Slovenia-vlogi sen Stozice-tallenteen julkaisun yhteydessä?
En oo ladyslo mut mun tietääkseni ennen euroviisurumbaa ei oo tullut vlogeja mitä oon joksujen YouTube kanavaa selaillut täs carpe diem sarja tais olla eka vlogisarja jonka ovat julkaisseet. Oiskohan ne aateltu jotenkin joksujen promoamiseen et mahdollisilla uusilla faneilla olis mahdollisuus tutustua bändiin ja halusivat sit tehdä ekasta Euroopan kiertueesta samanlaisen vastaavan sarjan.
 
vierailija
Meillä on niin erilainen lähestymistapa jotenkin, vaikka molemmat varmaan ymmärrämme, että ihmisten kesken ihan kaikenlaiset tilanteet ja tunteet ovat mahdollisia. Luulisin näillä vuosilla ymmärtäväni sen, vaikka en terapeutti olekaan. Yritän miettiä, mikä tässä tilanteessa minua niin vaivaa. Olisiko se jotain sellaista, että en ymmärrä, miksi tilanne jatkuu nykyisen kaltaisena, jos molemmilla on suuria tunteita. Ei ole mitään näkyvää estettä edetä. Ainahan voi itselleen selittää, että siellä varmaan on jotain esteitä, jotka eivät näy ulkopuoliselle. Ehkä ne romanttiset tunteet ei vain riitä, jollain perusteella se valinta on tehty, kenen kanssa suurimman osan ajastaan viettää. Tuskin esim.muiden ihmisten mielipiteet vaikuttavat niin paljon että se olisi esteenä. Minulla on kyllä mielessä yksi syy, miksi homma jatkuu tällaisena, mutta sitä ei voi tänne kirjoittaa. Onhan sellainen tilanne kutkuttavaa kenelle tahansa, että elämässä on olemassa inspiroiva henkilö, joka tuo säpinää ja maustetta omaan elämään muutaman kerran vuodessa (tämä ihan yleisenä toteamuksena).
Luultavasti ymmärrän, mitä syytä ajat takaa. Mutta itse asiassa mielestäni se on kaikista vähäisin syy ja voi jopa olla, että sillä ei edes ole mitään merkitystä.
Molempien nousujohteisista urista johtuva kiire, eri maissa asuminen ja Slovenian ahdasmielinen suhtautuminen lgbt-yhteisöön ovat paljon tärkeämpiä syitä. Ja niihin syihin kun ei ole helppo löytää ratkaisua, niin ei ole tarvetta tehdä mitään muutoksia kenenkään elämään.
 
vierailija
Luultavasti ymmärrän, mitä syytä ajat takaa. Mutta itse asiassa mielestäni se on kaikista vähäisin syy ja voi jopa olla, että sillä ei edes ole mitään merkitystä.
Molempien nousujohteisista urista johtuva kiire, eri maissa asuminen ja Slovenian ahdasmielinen suhtautuminen lgbt-yhteisöön ovat paljon tärkeämpiä syitä. Ja niihin syihin kun ei ole helppo löytää ratkaisua, niin ei ole tarvetta tehdä mitään muutoksia kenenkään elämään.
Itse uskon, että pääsyy ei ole edes mikään näistä mainituista vaan kyse on siitä, ettei Jere ole vielä saanut prosessoitua asioita kunnolla. Toki tämä on omaa spekulaatiotani ja noilla asioilla voi olla myös vaikutusta.
 
En oo ladyslo mut mun tietääkseni ennen euroviisurumbaa ei oo tullut vlogeja mitä oon joksujen YouTube kanavaa selaillut täs carpe diem sarja tais olla eka vlogisarja jonka ovat julkaisseet. Oiskohan ne aateltu jotenkin joksujen promoamiseen et mahdollisilla uusilla faneilla olis mahdollisuus tutustua bändiin ja halusivat sit tehdä ekasta Euroopan kiertueesta samanlaisen vastaavan sarjan.
That's right, the first vlogs were the CD vlogs.
I doubt there will be anything about other Slo gigs in the Stožice documentary, but hopefully at least there will be some Slo fans in the doc, and not the same Twitter group again. 🙄
 
vierailija
That's right, the first vlogs were the CD vlogs.
I doubt there will be anything about other Slo gigs in the Stožice documentary, but hopefully at least there will be some Slo fans in the doc, and not the same Twitter group again.
Yeah I've noticed the same group of fans over and over in the photos and videos, even in the Stožice footage, getting a bit repetitive.
 
vierailija
Itse uskon, että pääsyy ei ole edes mikään näistä mainituista vaan kyse on siitä, ettei Jere ole vielä saanut prosessoitua asioita kunnolla. Toki tämä on omaa spekulaatiotani ja noilla asioilla voi olla myös vaikutusta.
Jere rakastaa Bojania mutta ei riittävän epäheteromaisesti, että se riittäisi parisuhteeseen. Myönnän, etten ihan edes itse tiedä mitä tarkoitan. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu tästä.
 
vierailija
Itse uskon, että pääsyy ei ole edes mikään näistä mainituista vaan kyse on siitä, ettei Jere ole vielä saanut prosessoitua asioita kunnolla. Toki tämä on omaa spekulaatiotani ja noilla asioilla voi olla myös vaikutusta.
Entä lapset? Ihan keskenään he eivät niitä voi saada ja muut järjestelyt voivat olla monimutkaisia. Miten oleelliseksi tällainen asia voi nousta suhteen kannalta. Riippuu tietysti siitä miten tärkeänä pitää omien biologisten lasten saantia ja olen ymmärtänyt, että tärkeää molemmille.
 

Yhteistyössä