Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hm. Ehkä sitten olen vähemmistössä, mutta en todellakaan lämpene ajatukselle Kris-vetoisesta singlestä. En ole koskaan oikein ymmärtänyt ihmisten intoa päästä kuulemaan hänen lauluaan NGVOTissa (paitsi ehkä kuriositeettina), koska Kris ei mun mielestä ole hyvä laulaja, eikä itselläni ainakaan ole mitään mielenkiintoa kuunnella pidempiä pätkiä hänen lauluaan. Toki jos tällainen single nyt tulee, annan sille mahdollisuuden ja kuuntelen sen, mutta lähtökohtaisesti en ole innostunut tai edes kiinnostunut.
Oon ihan samaa mieltä. Krisin ääni ei ole kovin hyvä ja ennenkaikkea epävireinen, nuotissa pysymisessä tuntuu olevan ongelmia. Itse en suostuisi laulamaan kirveelläkään, jos olisin Kris, koska Bojanin ääneen verrattuna ero on valovuosia.
Joku joskus toivorikkaana mielestäni sanoi, että kyllä se Krisin laulutaito varmaan paranisi, jos vaan treenaisi enemmän. Miksi ihmeessä pitäisi väen väkisin tehdä Krisistä bändiin toinen laulaja 🤔?
 
vierailija
Oon ihan samaa mieltä. Krisin ääni ei ole kovin hyvä ja ennenkaikkea epävireinen, nuotissa pysymisessä tuntuu olevan ongelmia. Itse en suostuisi laulamaan kirveelläkään, jos olisin Kris, koska Bojanin ääneen verrattuna ero on valovuosia.
Joku joskus toivorikkaana mielestäni sanoi, että kyllä se Krisin laulutaito varmaan paranisi, jos vaan treenaisi enemmän. Miksi ihmeessä pitäisi väen väkisin tehdä Krisistä bändiin toinen laulaja ?
Minä mietin treenaamista mutta en toki tarkoittanut että Krisistä pitäis tehdä toinen laulaja bändille mutta jos hän haluaisi parantaa laulutaitoaan niin sitten se kyllä paranisi treenaamalla. mutta musta Kris osaa nytkin laulaa ja rakastan sen laulamaa nvgottia ja taustoja <3
 
vierailija
Hm. Ehkä sitten olen vähemmistössä, mutta en todellakaan lämpene ajatukselle Kris-vetoisesta singlestä. En ole koskaan oikein ymmärtänyt ihmisten intoa päästä kuulemaan hänen lauluaan NGVOTissa (paitsi ehkä kuriositeettina), koska Kris ei mun mielestä ole hyvä laulaja, eikä itselläni ainakaan ole mitään mielenkiintoa kuunnella pidempiä pätkiä hänen lauluaan. Toki jos tällainen single nyt tulee, annan sille mahdollisuuden ja kuuntelen sen, mutta lähtökohtaisesti en ole innostunut tai edes kiinnostunut.
Joo, sama homma. En kyllä jaksa hetkeäkään uskoa tähän. Nyt heidän on tärkeintä tehdä hittejä, eikä se kyllä Krisin laululla onnistu.
 
vierailija
Aattoaamun minificci, hyvää joulua!

Jos kaipaat pidempää ja jouluisempaa (ja kuumempaa) ficciä, kannattaa lukea aiempi tarinani Getting Lucky With an Extra Serving of Nuts (A Christmas Special), se on osa ficcisarjaa mutta toimii myös yksinään. :) https://archiveofourown.org/works/52136491


K: Are you?

B: Jere, you’re supposed to wish me Merry Christmas today.

K: Are you?

B: Merry Christmas Jerč!

K: Are you?

B: You really are insufferable.

K: Are you?

B: Two can play this game.

K: Are you?

B: Onks kellään denssii?

K: Are you?

B: Three kaksi ananaslonkero.

K: Are you?

B: Voi vittu sun kanssas.

K: Are you?

B: Will you marry me?

K: What the fuck, Bojan?

B: Are you?

K: Yes.

- Joymuffin
 
vierailija
Oon ihan samaa mieltä. Krisin ääni ei ole kovin hyvä ja ennenkaikkea epävireinen, nuotissa pysymisessä tuntuu olevan ongelmia. Itse en suostuisi laulamaan kirveelläkään, jos olisin Kris, koska Bojanin ääneen verrattuna ero on valovuosia.
Joku joskus toivorikkaana mielestäni sanoi, että kyllä se Krisin laulutaito varmaan paranisi, jos vaan treenaisi enemmän. Miksi ihmeessä pitäisi väen väkisin tehdä Krisistä bändiin toinen laulaja ?
Näin laulua harrastaneena: joo, totta kai harjoituksella ääni paranee ja nuotissakin oppii pysymään, vaikka aluksi ei sekään onnistuisi (nimimerkillä kokemusta on). Mutta ei nyt uusi single ole se hetki, kun ruvetaan laulua treenaamaan kitarististille, varsinkin kun bändissä on jo solisti.
 
vierailija
Oon ihan samaa mieltä. Krisin ääni ei ole kovin hyvä ja ennenkaikkea epävireinen, nuotissa pysymisessä tuntuu olevan ongelmia. Itse en suostuisi laulamaan kirveelläkään, jos olisin Kris, koska Bojanin ääneen verrattuna ero on valovuosia.
Joku joskus toivorikkaana mielestäni sanoi, että kyllä se Krisin laulutaito varmaan paranisi, jos vaan treenaisi enemmän. Miksi ihmeessä pitäisi väen väkisin tehdä Krisistä bändiin toinen laulaja 🤔?
Joo, ei kiitos Krisin laulua enempää. En oikein pysty kuuntelemaan nykyistäkään, Bojan laulaa kuin enkeli 💙
 
vierailija
En ymmärrä mitä vikaa Krisin äänessä on suurin osa faneista vaikuttaa kuitenkin tykkäävän ja sen ja bojanin ääni sopii hyvin yhteen?
Taustalauluna sopii ja Kris pysyy nuotissa, kun saa ottaa mallia Bojanilta. Yksin laulaessaan hän ei taas oikein nuotissa pysy ja kuulee, ettei laulaminen ole hänen ydinosaamistaan. Siksi en taas ymmärrä, miksi väkisin pitäisi hänestä laulaja tehdä? Nykyinen toimii hyvin, Kris voi vetää taustoja, mutta Bojanin laulun voittanutta ei ole.
 
vierailija
Taustalauluna sopii ja Kris pysyy nuotissa, kun saa ottaa mallia Bojanilta. Yksin laulaessaan hän ei taas oikein nuotissa pysy ja kuulee, ettei laulaminen ole hänen ydinosaamistaan. Siksi en taas ymmärrä, miksi väkisin pitäisi hänestä laulaja tehdä? Nykyinen toimii hyvin, Kris voi vetää taustoja, mutta Bojanin laulun voittanutta ei ole.
Eihän kukaan ole ollut tekemässä hänestä väkisin laulajaa, ainoastaan spekuloitu et oisko isompaa roolia ens biisissä ja jotkut sattuu tykkäämään hänen äänestä. Musta tuntuu, et tätä vastustavat vaan henkilökohtaisesti ei haluaisi tän tapahtuvan.
 
vierailija
Taustalauluna sopii ja Kris pysyy nuotissa, kun saa ottaa mallia Bojanilta. Yksin laulaessaan hän ei taas oikein nuotissa pysy ja kuulee, ettei laulaminen ole hänen ydinosaamistaan. Siksi en taas ymmärrä, miksi väkisin pitäisi hänestä laulaja tehdä? Nykyinen toimii hyvin, Kris voi vetää taustoja, mutta Bojanin laulun voittanutta ei ole.
Jep. Ja keikoilla Krisin laulu on söpö ja viihdyttävä kuriositeetti. Kuten kenen tahansa bändin jäsenen laulu olisi, vaikkei se olisikaan objektiivisesti kovin kummoista, mutta ei se tarkoita, että sitä kannattaisi levyttää.

Aikoinaan kuuntelin muuten yhtä bändiä, jossa ihan kaikki jäsenet saivat toisinaan laulaa keikoilla basistia lukuunottamatta - kitaristi, rumpali ja kosketinsoittaja kaikki vetivät joskus kokonaisen biisin. Mutta heillä oli varsin hyvät äänet kaikilla.
 
vierailija
Taustalauluna sopii ja Kris pysyy nuotissa, kun saa ottaa mallia Bojanilta. Yksin laulaessaan hän ei taas oikein nuotissa pysy ja kuulee, ettei laulaminen ole hänen ydinosaamistaan. Siksi en taas ymmärrä, miksi väkisin pitäisi hänestä laulaja tehdä? Nykyinen toimii hyvin, Kris voi vetää taustoja, mutta Bojanin laulun voittanutta ei ole.
Mä en myöskään nauti epävireisen laulun kuuntelemisesta. En ymmärrä, miksi pakosti pitäisi, kun bändissä on jo olemassa loistava laulaja, joka tosiaan laulaa kuin enkeli.
 
vierailija
Eihän kukaan ole ollut tekemässä hänestä väkisin laulajaa, ainoastaan spekuloitu et oisko isompaa roolia ens biisissä ja jotkut sattuu tykkäämään hänen äänestä. Musta tuntuu, et tätä vastustavat vaan henkilökohtaisesti ei haluaisi tän tapahtuvan.
En minä halua tällä hetkellä mitään vaarantamaan JO:n menestystä. Krisin lauluosuudet eivät minusta tällä hetkellä olisi yhtään hyvä juttu, koska ne eivät ole kovin kummoisia. Myöhemmin, jos hän treenaa enemmän, vetäköön vaikka kokonaisen biisin, levylle, mutta nyt ei ole oikea aika sille.
 
vierailija
Eihän kukaan ole ollut tekemässä hänestä väkisin laulajaa, ainoastaan spekuloitu et oisko isompaa roolia ens biisissä ja jotkut sattuu tykkäämään hänen äänestä. Musta tuntuu, et tätä vastustavat vaan henkilökohtaisesti ei haluaisi tän tapahtuvan.
No, vastaavasti sen puolesta spekuloivat henkilökohtaisesti haluavat sen tapahtuvan. :D
 
vierailija
Kaunis ääni Krisillä on. En tiedä tulevasta biisistä että uskonko tohon spekulaatioon, mut onpa ikävää kommentointia asiasta. Ihan kuin se Blle joku uhka olisi.
No ei todellakaan ole uhka Bojanille tuolla laulutaidolla, senhän lapsikin jo ymmärtää. Anteeksi, kun sanon nyt näin suoraan. Mutta, kiva jos teistä suurin osa tykkää. Mulla nämä vain jää/jäisi vähemmälle kuuntelulle.
 
vierailija
En minä halua tällä hetkellä mitään vaarantamaan JO:n menestystä. Krisin lauluosuudet eivät minusta tällä hetkellä olisi yhtään hyvä juttu, koska ne eivät ole kovin kummoisia. Myöhemmin, jos hän treenaa enemmän, vetäköön vaikka kokonaisen biisin, levylle, mutta nyt ei ole oikea aika sille.
Millä tavalla Krisin laulaminen vaarantaisi Jo:n menestystä jos fanit koko ajan haluavat että Kris laulaisi? En usko et jos se yhden biisin laulais tai duettona bojanin kanssa olis mikään uhka Jo:n menestykselle.
 

Yhteistyössä