Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Twitterissä muuten spekuloidaan eniten, että JOn seuraavalla biisillä Kris ois päävastuussa laulamisesta. Siksi Krismas heitot ja vihje, että on jotain, mitä ei ole osattu odottaa.
 
vierailija
Mä en kyllä usko, koska ei ole niin hyvä laulaja, eikä tuo klippikään siihen mielestäni mitenkään viittaa.
En myöskään usko tähän, tai en ainakaan halua uskoa. Kris ei ole tosiaan kovin hyvä laulaja ja hänen epävarmuutensa kuuluu joka kerta läpi, eikä hän ole tainnut missään viitata siihen, että sellaista roolia edes haluaisi ottaa. Siihen kyllä voisin uskoa, että Kris olisi esim. vahvemmin vastuussa uuden singlen kirjoittamisesta.
 
vierailija
Bojanin vastuu bändissä pienenisi edelleen, jos Kris laulaa seuraavan biisin. B ei enää tee biisejäkään jatkossa yksin kuten aiemmin. Tuli vaan mieleen se Bojanin aiempi yritys soolouraan, mutta siitä ei varmaankaan ole kysymys. En osaa kuvitella häntä yksin lavalle.
Kun kaikki aiemmat biisit on hänen laulamiaan, niin ei se rooli nyt yhden biisin vuoksi kovasti pienenisi.
 
vierailija
Ja kaikkialla tosi ihana suhtautuminen. Mun piti nukkua, mut vähän nyt varovaisesti innostuin ajatuksesta.
Hm. Ehkä sitten olen vähemmistössä, mutta en todellakaan lämpene ajatukselle Kris-vetoisesta singlestä. En ole koskaan oikein ymmärtänyt ihmisten intoa päästä kuulemaan hänen lauluaan NGVOTissa (paitsi ehkä kuriositeettina), koska Kris ei mun mielestä ole hyvä laulaja, eikä itselläni ainakaan ole mitään mielenkiintoa kuunnella pidempiä pätkiä hänen lauluaan. Toki jos tällainen single nyt tulee, annan sille mahdollisuuden ja kuuntelen sen, mutta lähtökohtaisesti en ole innostunut tai edes kiinnostunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Hm. Ehkä sitten olen vähemmistössä, mutta en todellakaan lämpene ajatukselle Kris-vetoisesta singlestä. En ole koskaan oikein ymmärtänyt ihmisten intoa päästä kuulemaan hänen lauluaan NGVOTissa (paitsi ehkä kuriositeettina), koska Kris ei mun mielestä ole hyvä laulaja, eikä itselläni ainakaan ole mitään mielenkiintoa kuunnella pidempiä pätkiä hänen lauluaan. Toki jos tällainen single nyt tulee, annan sille mahdollisuuden ja kuuntelen sen, mutta lähtökohtaisesti en ole innostunut tai edes kiinnostunut.
Sama täällä! Bojanin ääni on vaan niin upea! ❤🔥 Ihan yhtä hyvä livenä kuin levyllä - mikä on harvinaista!
 
vierailija
Hm. Ehkä sitten olen vähemmistössä, mutta en todellakaan lämpene ajatukselle Kris-vetoisesta singlestä. En ole koskaan oikein ymmärtänyt ihmisten intoa päästä kuulemaan hänen lauluaan NGVOTissa (paitsi ehkä kuriositeettina), koska Kris ei mun mielestä ole hyvä laulaja, eikä itselläni ainakaan ole mitään mielenkiintoa kuunnella pidempiä pätkiä hänen lauluaan. Toki jos tällainen single nyt tulee, annan sille mahdollisuuden ja kuuntelen sen, mutta lähtökohtaisesti en ole innostunut tai edes kiinnostunut.
Sama juttu. En tykkää Krisin laulusta edes Ngvotin alussa, joten ei kyllä innostaisi hänen laulamansa sinkku. Ja mitä Bojan sitten tekisi kyseisessä biisissä? Osaa toki soittaa kitaraa, mutta ei nyt varsinaisesti ole kitaristi, niin ottaisiko silti Krisin roolin?
 
vierailija
Sama täällä! Bojanin ääni on vaan niin upea! ‍ Ihan yhtä hyvä livenä kuin levyllä - mikä on harvinaista!
Samaa mieltä, kyllä Bojan on niin loistava laulaja että en minäkään lähtisi laulajaa edes yksittäisiin biiseihin vaihtelemaan. ❤ Kris vetää hienosti taustoja, pääsee korkealle, mutta Bojan on kyllä ihan omaa luokkaansa. Mutta jos heillä olisi joku vahva idea miksi se olisikin Kris, joka laulaisi jonkun tietyn kappaleen, niin kuuntelen avoimin mielin, varmaan tietävät mitä tekevät. En kuitenkaan ainakaan vielä usko että se odottamaton juttu olisi tuo.
 
vierailija
Samaa mieltä, kyllä Bojan on niin loistava laulaja että en minäkään lähtisi laulajaa edes yksittäisiin biiseihin vaihtelemaan. Kris vetää hienosti taustoja, pääsee korkealle, mutta Bojan on kyllä ihan omaa luokkaansa. Mutta jos heillä olisi joku vahva idea miksi se olisikin Kris, joka laulaisi jonkun tietyn kappaleen, niin kuuntelen avoimin mielin, varmaan tietävät mitä tekevät. En kuitenkaan ainakaan vielä usko että se odottamaton juttu olisi tuo.
Ehkä ennemmin voisi olla Krisin säveltämä kappale..?? 🤔
 

Yhteistyössä