vierailija
Itse ihailen miehenä urheilullisia naisia erityisesti yleisurheilijoita ja bikini fitness ja body fitness naisia sekä kilpatanssijoita.
Kiitos tästä tiedosta!Itse ihailen miehenä urheilullisia naisia erityisesti yleisurheilijoita ja bikini fitness ja body fitness naisia sekä kilpatanssijoita.
Oletko itse myös urheilullinen adonis?Itse ihailen miehenä urheilullisia naisia erityisesti yleisurheilijoita ja bikini fitness ja body fitness naisia sekä kilpatanssijoita.
En, vaan laiska läski.Oletko itse myös urheilullinen adonis?
linkki?Liisa Hyssälä. Hän oli vahingossa nakuillut uimahallissa ja postannut tapauksesta nauruhermoja kutkuttavan someviestin. Terve itsetunto ja kehopositiivisuus tekevät tyhjäksi tämän palstan tunkkaiset viestiketjut.
kait ne uhriparat sai terapia apua?Liisa Hyssälä. Hän oli vahingossa nakuillut uimahallissa
Liisa Hyssälä. Hän oli vahingossa nakuillut uimahallissa ja postannut tapauksesta nauruhermoja kutkuttavan someviestin. Terve itsetunto ja kehopositiivisuus tekevät tyhjäksi tämän palstan tunkkaiset viestiketjut.
Kyllä, ja korkeuttakin hyppelevät. Naiset joiden lihakset pullistelevat kuin treenatuilla miehillä, ovat meitsille täydellisen turn-offeja.Pituutta hyppelevät naiset ovat parhaimman näköisiä.
Piti ihan googlettaa, kun en tunnistanut nimeä. Eipä ihme noilla tuloksillaNo Allison Stokke tietenkin!
Ikävä, että meni noin nuorena!!Oltiin urheilijakaverin kanssa lukiopoikina tosi lääpällään upeaan ja nopeaan Mona-Lisa Strandvalliin
Kaveri oli keskipitkien matkojen juoksija, esisetis puolestaan sprintteri.
Valitettavasti hän poistui niin aikaisin joukostamme
Mona-Lisa Pursiaisen kuolema 49-vuotiaana oli valtava järkytys – ”Maailman kaunein ja tyylikkäin urheilija”
Suomen nopein nainen oli aikansa ”Kiira Korpi”.www.is.fi
Kournikovaa olis kiva kouria kovaa.Ikävä, että meni noin nuorena!!
Mä fanitin skidinä Kournikovaa!
Pitääkö siis olla persjalkainen maatiaisrotuinen emäntä, hehtaariahterilla?ei mikään noista, kaikilla liian vähän tissiäreittäpersettä
Joo, semmonen on mun makuunPitääkö siis olla persjalkainen maatiaisrotuinen emäntä, hehtaariahterilla?
Ei minusta ollenkaan pervoa. Hyvä kun kaikille eri tyypeille on ottajansaJoo, semmonen on mun makuun
Tiiän että on aika pervoa
Todella pervoa!Joo, semmonen on mun makuun
Tiiän että on aika pervoa
Huh, tää on hyvä.No Allison Stokke tietenkin!