Oikeasti perheriita jouluna? Lapsiperheissä?

tykkään itekki alapäähuumorista mutta tuo alkaa mennä aika mauttomaksi tilanteessa jossa toinen avautuu aika syvällisesti elämästään
No niinpä, joku toinen voisi oikeasti loukkaantua tuollaisesta!🫤
-En minä.

Monet sanovat, että ei kannattaisi/pitäisi avautua, mutta mielestä pitäisi. Kunhan vaan osaa sitten sivuuttaa nämä ihmeelliset kommentit.

Toivoa ei koskaan pidä menettää ja ihmisen elämä voi muuttua hetkessä epätoivosta paremmaksi. Koskaan ei pidä luovuttaa! Kirjoitan siksi, että toivottomassa tilanteessa olevat saisivat jotakin lohtua ja uskoa tulevaan.💪
 
vierailija
No niinpä, joku toinen voisi oikeasti loukkaantua tuollaisesta!🫤
-En minä.

Monet sanovat, että ei kannattaisi/pitäisi avautua, mutta mielestä pitäisi. Kunhan vaan osaa sitten sivuuttaa nämä ihmeelliset kommentit.

Toivoa ei koskaan pidä menettää ja ihmisen elämä voi muuttua hetkessä epätoivosta paremmaksi. Koskaan ei pidä luovuttaa! Kirjoitan siksi, että toivottomassa tilanteessa olevat saisivat jotakin lohtua ja uskoa tulevaan.💪
Olitko täyttänyt 18 kun tuo tapahtui? Entä se MTP-pyöräilijä ja poikkis?
 
Olitko täyttänyt 18 kun tuo tapahtui? Entä se MTP-pyöräilijä ja poikkis?
Ai tuo joulu kun äitini ei ottanut minua?
Olin juuri eronnut tästä mtb-pyöräilijästä, enkä halunnut enää jäädä yhteiseen kotiimme koska siellä oli todella paha olla. Olin reilu parikymppinen, nuori tyttö ehkä hämäsi sinua. Tässä iässä voi sanoa että olin silloin nuori tyttö.😁
 
vierailija
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni (vaikka Lisuun avautumisetkin toki sallitaan), itse en myöskään ymmärrä yletöntä alkoholin juomista jouluna tai milloin muulloinkaan. Meillä otetaan ruoan kanssa lasi viiniä tai olut ja ehkä illalla lasten nukkumaan mentyä snapsit. Lapset eivät tästä kärsi, kenenkään aikuisen käytös ei yhdestä lasillisesta muutu miksikään, ja lapset oppivat huomaamattaan, että on ok ottaa lasi viiniä, siinä ei ole mitään ihmeellistä tai pelottavaa tai mitään tavoiteltavaa. Perheissä, joissa alkoholi on ehdoton no-no, tulee monesti tilanne, että lapset kuitenkin haluavat kokeilla ja homma menee yli. Mutta riitely ja ylenmääräinen ryyppääminen ei todellakaan jouluun kuulu.
 

Yhteistyössä