Haaveena vauva 2024

Tänään alkoi minulla menkkamaiset krampit nyt sitä vuotoa odotellessa. Ei kyllä vielä pitäisi menkat alkaa, mutta imetyksen takia kierto vähän heitellyt niin mistäs sen tietää jos nyt sitten oli tällainen kierto. Ja kun en ole sitä ovistakaan tikutellut niin todellisuudessa ei ole varmaa tietoa milloin oikeasti on ollut tärppipäivät
Muakin kiinnostaisi tietää onko plussa uutisia tullut vai jatkuuko yritys muilla(kin)? onko muilla ollut jotain oireita noin 7-10 päivää oletetun ovulaation jälkeen? Jos nämä ei olisikaan menkka kipuja
Mulla oli dpo 6 ja etenkin dpo7 aika kovaakin kipua kohdun tietämillä
 
Huomenia vaan.
Tänään virallinen testi päivä. Ja negahan sieltä tuli. Mikä ei kyllä yllätyksenä tullut.
Mieli on ihan ok, unia näin että ei ekasta yrityksestä raskauduta. Mutta ei se haittaa. Verinen vuoto alkoi silloi lauantaina ja menkat ne oli. Tänään pitäidi kysille soittaa ja kertoa testi tulos sekä siitä miten jatkot sitten. Jospa ei tarvitse ihan keväälle asti odottaa.
Kohti 2 ivf hoitoa.
 
Täällä mennään varhaisen keskenmenon/tuulimunan jälkeistä kiertoa kp23. Ovista en tikuttanut ollenkaan kun en tiedä onko kroppa jo palautunut vai ei, mutta flo ennusti sen sunnuntaille ja hommailtukin on. Menkkoja flo ennustaa alkavaksi viikon päähän torstaille (kp30). Eilen aamulla tuli pientä tiputteluvuotoa ja ajattelin heti että no nytkö jo ne alkoi ett mahtaa olla kroppa vielä sekaisin. Mutta ei alkaneetkaan ja nyt kuvittelen tietysti että mitä jos olikin kiinnittymisvuotoa! Vaikka niin lupailin itselleni että en innostu/yritä tästä kierrosta vielä, mutta nyt odotan malttamattomana jo että ensi viikolla pääsisi testailemaan.. :LOL:
 
Huomenia vaan.
Tänään virallinen testi päivä. Ja negahan sieltä tuli. Mikä ei kyllä yllätyksenä tullut.
Mieli on ihan ok, unia näin että ei ekasta yrityksestä raskauduta. Mutta ei se haittaa. Verinen vuoto alkoi silloi lauantaina ja menkat ne oli. Tänään pitäidi kysille soittaa ja kertoa testi tulos sekä siitä miten jatkot sitten. Jospa ei tarvitse ihan keväälle asti odottaa.
Kohti 2 ivf hoitoa.
Voi että! ❤ mulla on huomenna virallinen päivä, mutta tietäähän tuon tuloksen jo. Odotan yhä vuotoa. Taitaapi hoidot itsellä mennä selkeästi ensi vuoden puolelle. Toivotaan, että pääsette nopeasti uudelle kierrokselle ja jotain kivaa myös pakkaseen 🫶🏻
 
Mie mietin, että kun tosiaan helmikuussa 2024 saan ottaa kunnalliselle puolelle asiaan liittyen yhteyttä niin mitähän siellä ensin tehdään? onko jollain kokemusta? jotain verikokeita tms?

Heinäkuussa viimeksi gynellä käynyt ja silloin kaikki näytti olevan kunnossa. mutta kaipa ne kunnallisellakin jonkun sisätutkimuksen tekee..
 
täällä dpo10 ja tyylipuhdas nega tältäkin aamua! jotenki on kuiten tässä reilun viikon jomotellut alamahaa ja ihme juilintaa ollu. Oisko sitten jotain kiertoon yleisesti kuuluvaa eikä mitään raskauteen liittyvää, mitä tietenki ensin ajattelin.
Mulla oli täysin samat fiilikset ja tulos :( Testasin kun mies haippas että entä jos se onkin plussa.. no ei ollut.
 
Mulla oli samanlaista ja lopulta plussa testissä 😍
Mikä kierron päivä tai dpo testasit? Mulla alkanut kauhea kuumottelu tohon testiin, mutten vielä uskaltais alkaa testailee kun on suunnilleen joku dpo 9-11 tai jotain sinne päin ja mulla tuskin näyttäisi vielä mitään vaikka oliskin tärpännyt. Täällä siis ei vieläkään menkat alkaneet ja kaikki jomottelut loppunut ihan kokonaan.. muuten kyllä tosi limasta vuotoa, että kokoajan luulen että vuoto alkoi, mutta ei ainakaan vielä🫣
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2.
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

14.12.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä


@heidisofia kp 32/28-32
@rimpsukka84 kp 31/30
@Heinis2017 kp 30/27-29
@Dinaas kp 27/27-33
@Masunen kp 26/24-28
@tamuli kp 26/27
@syksynsävel_ kp 25/28
@Päivänsäde84 kp 24/25-31
@esparsetti kp 23/28
@Frija kp 23/28-30
@Noups kp 23/26-28
@Nelly31 kp 19/?
@haaveillen kp 17/25-28
@annina kp 16/33
@Sunsetcoast kp 15/26-30
@heltsuli kp 9/28
@Cherrymint kp 8/26
@aida91 kp 7/25-28


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@S0nj4 DPO 18
@heidisofia DPO 13
@Masunen DPO 12
@Frija DPO 10
@rimpsukka84 DPO 10
@Noups DPO 10
@Nelly31 DPO 7
@haaveillen DPO -1


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
 
Jee vihdoin sain ovisplussan tänään, kp17 😯 saa luvan olla oikein hyvin kypsynyt follikkeli mikä poksahtaa toivottavasti pian 🙈 no, ainakin tallettelut menee nyt nappiin, dpo -3, -2 ja ainakin vielä tänään dpo-1 kellistän tuon uroksen toimintaan. 🤓 Täytyy iloita tälläsistä jutuista, kun kyllä sitä taas saa nieleskellä pettymystä sitten uuden kierron alkaessa 🙈
 
Huomenia vaan.
Tänään virallinen testi päivä. Ja negahan sieltä tuli. Mikä ei kyllä yllätyksenä tullut.
Mieli on ihan ok, unia näin että ei ekasta yrityksestä raskauduta. Mutta ei se haittaa. Verinen vuoto alkoi silloi lauantaina ja menkat ne oli. Tänään pitäidi kysille soittaa ja kertoa testi tulos sekä siitä miten jatkot sitten. Jospa ei tarvitse ihan keväälle asti odottaa.
Kohti 2 ivf hoitoa.
Ihanaa että saatte vielä uudestaan IVF-hoidot kuitenkin kun pakkaseen ei tullut mitään. Tsemppiä, nyt rennosti kevättä kohti💕 itse yritän kans nyt rauhottua tän kuukauden kun tammikuulla sit kutsuu PAS.
 
  • Tykkää
Reactions: S0nj4
Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan piakkoin lisää plussia. Mä vielä ite hengailen hetken tuol piinalistalla, jotenkin niin epävarma olo. Mul on ollu jonkin verran sellasta jomotusta alavatsalla et vähän huolettaa.. oon tehny valehtelmatta 20 raskaustestiä, ihan ku se jotain auttaisi.

Sit kysymys miten laskisitte raskausviikot: kaikki laskurit laskee joka 28 päivän kierron mukaan ja vähintään siten että olkoot kierto mitä vaan niin ovulaatio tapahtuu 14pv ennen kuukautisia. No mulla taas se kierto ollut nyt maksimissaan 32 ja ovis siis olisi tämän laskutavan mukaan ollut kp18, nyt tiedän tosi varmasti et se oli kp 19. No jos lasken menkkojen mukaan ja 32 pituisella kierrolla olisi nyt 4+2 mut jos lasken oletetun hedelmöittymisen mukaan olisi 3+6 et miten se nyt sit pitäisi laskea.. veren hcg ehkä (toivottavasti) tarkoittaisi noita pienempiä viikkoja. Se tosin tarkoittaisi että olen plussannut ekan haamun jo 3+2 ja aika selvän jo 3+3
Mietin myös sitä että eikö jos on hoidoissa niin ns testi päivä ole sen 14 päivää siitä esim ivf:stä? Joten periaatteessa mulla olisi huomenna se virallinen testipäivä 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan piakkoin lisää plussia. Mä vielä ite hengailen hetken tuol piinalistalla, jotenkin niin epävarma olo. Mul on ollu jonkin verran sellasta jomotusta alavatsalla et vähän huolettaa.. oon tehny valehtelmatta 20 raskaustestiä, ihan ku se jotain auttaisi.

Sit kysymys miten laskisitte raskausviikot: kaikki laskurit laskee joka 28 päivän kierron mukaan ja vähintään siten että olkoot kierto mitä vaan niin ovulaatio tapahtuu 14pv ennen kuukautisia. No mulla taas se kierto ollut nyt maksimissaan 32 ja ovis siis olisi tämän laskutavan mukaan ollut kp18, nyt tiedän tosi varmasti et se oli kp 19. No jos lasken menkkojen mukaan ja 32 pituisella kierrolla olisi nyt 4+2 mut jos lasken oletetun hedelmöittymisen mukaan olisi 3+6 et miten se nyt sit pitäisi laskea.. veren hcg ehkä (toivottavasti) tarkoittaisi noita pienempiä viikkoja. Se tosin tarkoittaisi että olen plussannut ekan haamun jo 3+2 ja aika selvän jo 3+3
Mietin myös sitä että eikö jos on hoidoissa niin ns testi päivä ole sen 14 päivää siitä esim ivf:stä? Joten periaatteessa mulla olisi huomenna se virallinen testipäivä
No jooh, testipäivä on ivf hoidoissa sen 14 päivää jos on 3päivän vanha alkio siiretty. Noilla 5päiväisillä taitaa olla myös niin et se aika vastaa samaa.. 🤔 tosin hommaa voi sekoittaa luonnolliseen kiertoon laitettu pakastettu alkio. Siirtopäivä muodostuu ”hymynaanan” mukaan, mut kuka tietää onko ovulaatio vasta 36h vai milloin.. 🤷🏼‍♀️ joten ei se ihan yks oikoinen ole tämä.. lisääntyminen. Itselläni oli ovisplussa kp15 mut milloin se oikeasti tapahtui niin who knows 😅
 
No jooh, testipäivä on ivf hoidoissa sen 14 päivää jos on 3päivän vanha alkio siiretty. Noilla 5päiväisillä taitaa olla myös niin et se aika vastaa samaa.. tosin hommaa voi sekoittaa luonnolliseen kiertoon laitettu pakastettu alkio. Siirtopäivä muodostuu ”hymynaanan” mukaan, mut kuka tietää onko ovulaatio vasta 36h vai milloin.. joten ei se ihan yks oikoinen ole tämä.. lisääntyminen. Itselläni oli ovisplussa kp15 mut milloin se oikeasti tapahtui niin who knows
Okei jooo 😁 mä kävin sillo kp18 ultrassa ja sillo se gynekologi sano et ovis tapahtuu pian ja sit kp19 oli se kauhea kipu niin aika vahvasti veikkaan et se oli ovis sillo. No kaiketi se sit joskus selviää jos hyvin käy et minkä ne antaa lasketuksi ajaksi 😁 tää odottaminen on kamalaa mul on 2 viikon päästä varattu varhaisultra. Toki vaik siel olisikin kaikki hyvin ni ei se pelko kyl häviä et kesken menee
 
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_
Okei jooo mä kävin sillo kp18 ultrassa ja sillo se gynekologi sano et ovis tapahtuu pian ja sit kp19 oli se kauhea kipu niin aika vahvasti veikkaan et se oli ovis sillo. No kaiketi se sit joskus selviää jos hyvin käy et minkä ne antaa lasketuksi ajaksi tää odottaminen on kamalaa mul on 2 viikon päästä varattu varhaisultra. Toki vaik siel olisikin kaikki hyvin ni ei se pelko kyl häviä et kesken menee
Mä kävin kp10 ultrassa missä ennustettiin ovulaatio sinä lauantaiksi, ei ollut la vaan ma plussa digi ovistestiin. Ei tuntemuksia itselläni sinä aikana. Tsemppiä! Eiköhän se selviä! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_
Hei apua, rintoja kihelmöi, kumpaakin pieneltä alueelta. Kp25/28. Voiko tää olla pms oire, vai...? Ei oo koskaan ollut tämmöstä tunnetta (ei siis aiempia lapsia/raskauksiakaan). Aiemmin tänään oli hassu uusi kipu about keskellä alavatsaa. Vaikea kuvailla sitä, mutta ihan uusi tuntemus, vaikka kaikenlaisia kipuja on tässä ollutkin matkan varrella. Tipun kyllä korkealta jos nyt vaan on joku kehon jekku. 😅 en oo testaillut, ja koitan sen säästää viikonlopulle, koska ovistestitkään ei toimi, niin en tahdo suotta testailla raskaustestejäkään liian aikaisin vaikka kuinka olisi herkkä testi.
 
Jee vihdoin sain ovisplussan tänään, kp17 saa luvan olla oikein hyvin kypsynyt follikkeli mikä poksahtaa toivottavasti pian no, ainakin tallettelut menee nyt nappiin, dpo -3, -2 ja ainakin vielä tänään dpo-1 kellistän tuon uroksen toimintaan. Täytyy iloita tälläsistä jutuista, kun kyllä sitä taas saa nieleskellä pettymystä sitten uuden kierron alkaessa
No toivotaan, ettei uusi kierto alkaiskaan 🥰
 
Täällä dpo11 ja täys tyylipuhdas nega taas 🙈

en tiiä. Mistä sitä sais semmosta energiaa ajatella että ehkä nämä lapset oli tässä kun ikää jo se 39.. 🙄 voihan olla että enää koskaan luomusti raskaudu niin onko tämä yrittäminen ihan turhaa. Hoitoihin varmasti pitkät jonot yms ja eikö nekin lopu jo 40 vuotiaana.
Huoh.

parempaa onnea muille kuitenki 😍
 
  • Surullinen
Reactions: syksynsävel_
Täällä dpo11 ja täys tyylipuhdas nega taas 🙈

en tiiä. Mistä sitä sais semmosta energiaa ajatella että ehkä nämä lapset oli tässä kun ikää jo se 39.. 🙄 voihan olla että enää koskaan luomusti raskaudu niin onko tämä yrittäminen ihan turhaa. Hoitoihin varmasti pitkät jonot yms ja eikö nekin lopu jo 40 vuotiaana.
Huoh.

parempaa onnea muille kuitenki 😍
Voi ei. Tsemppiä tilanteeseen. Voihan se vielä luomustikin tulla. Aikaa vaan ottaa enemmän, kun on ikääkin enemmän. Oliko teillä monta lasta jo?
Yli 35 v pitäisi päästä hoitoihin julkiselle jo puolen vuoden jälkeen, mutta käsittääkseni ei pääse ollenkaan, jos on kaks lasta ennestään. Yksityiselle pääsee vielä yli 40 vuotiaanakin.
 
  • Rakkaus
Reactions: rimpsukka84
Heips kaikille!
Lueskelin pikaisesti moooonta sivua läpi 🙈
Harmittavia tilanteita osalla, hurjasti tsemppiä!
Plussanneitakin on, paljosti onnea!! 🥰
Oon pitäny taukoa palstailusta ja taidan jatkaa edelleen ainakin vuoden loppuun.
Mulle voi kuitenki tälle päivälle päivittää listaan kp5
 

Yhteistyössä