Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Pikkupiirustukseni Boitsusta ☺

Mun piti alun perin julkaista tää osana kolmen Bojan-piirustuksen kasaa, mutta en vaan saanut kolmatta ja vikaa piirustusta onnistumaan. Olin valinnut vaan vääränlaisen mallikuvan: en niinkään sisällön, vaan kuvan laadun takia, koska se oli lopulta vähän liian pikselimössöinen. Sai sitten tuon tuhertaminen jäädä ja itse asiassa olinkin jo halunnut päästä piirtämään jotain ihan muuta. (Sen toisen onnistuneen piirustuksen julkaisen joskus myöhemmin.)

Ai niin... Yhtenä päivänä kun piirsin tätä nyt julkaisemaani piirustusta, kuuntelin tietenkin Joksujen musaa taustalla ja soittolistalta soi putkeen Metulji, Vse kar vem ja A sem tai povedal. Ja voi että, ajauduin silloin johonkin maailman ihanimpaan flow-tilaan ikinä ❤❤❤ Mut vaan valtasi sellainen lämmin rauha ja taisin varmaan saada myös tinglejä. Kyllä mä yleensäkin unohdan ajankulun piirtäessä, mutta tuollaiseen transsiin kun pääsisi vielä joskus uudestaan...

- Jossu
 
vierailija

Pikkupiirustukseni Boitsusta

Mun piti alun perin julkaista tää osana kolmen Bojan-piirustuksen kasaa, mutta en vaan saanut kolmatta ja vikaa piirustusta onnistumaan. Olin valinnut vaan vääränlaisen mallikuvan: en niinkään sisällön, vaan kuvan laadun takia, koska se oli lopulta vähän liian pikselimössöinen. Sai sitten tuon tuhertaminen jäädä ja itse asiassa olinkin jo halunnut päästä piirtämään jotain ihan muuta. (Sen toisen onnistuneen piirustuksen julkaisen joskus myöhemmin.)

Ai niin... Yhtenä päivänä kun piirsin tätä nyt julkaisemaani piirustusta, kuuntelin tietenkin Joksujen musaa taustalla ja soittolistalta soi putkeen Metulji, Vse kar vem ja A sem tai povedal. Ja voi että, ajauduin silloin johonkin maailman ihanimpaan flow-tilaan ikinä Mut vaan valtasi sellainen lämmin rauha ja taisin varmaan saada myös tinglejä. Kyllä mä yleensäkin unohdan ajankulun piirtäessä, mutta tuollaiseen transsiin kun pääsisi vielä joskus uudestaan...

- Jossu
Upea kuva!!!
 
vierailija
Paitakeskusteluista tuli mieleen joksujen vanha haastattelu, jossa kyseltiin heidän ensimmäisistä ihastuksista ja B muistaakseni kertoi, että oli mummonsa kanssa käynyt ostamassa t-paidan tytölle, johon oli ihastunut. Kuulosti aika suloiselta, mutta myös silloin jo ajattelin, että hauska sattuma, että nyt oli itse saanut juuri paidan rakkaalta Jereltä.

Ja sen jälkeenhän on sen yhden tietyn paidan jättänyt itse myös Jerelle, vaikkakin ehkä vahingossa. Tai sitten ei kuitenkaan vahingossa?
 
vierailija
Näkivät tai eivät, minusta ihan periaatteesta on kyseenalaista, että todellisia henkilöitä käytetään oman harrastuksen välineinä. Vastuu omasta toiminnasta siirretään kohteelle, niin minä luen tuon edellisen kommentin.
Ja veikkaisin, että Jania voisi myös vähän kiinnostella Jance-tarinat. Tuskin alkavat kuitenkaan sellaisia lukea, missä on omasta mielestä mitään tosi ällöä tageissa. Paljon ikävämpiä kirjoituksia löytyy ihan muualta kuin AO3:sta.
Mun mielestä tässä on kyseessä ihan sama asia kuin yleensäkin netin kanssa. Moni julkkis on sanonut, että kannattaa välttää oman nimen googlaamista. Ja tämä on ihan järkevä ohje. Paljon ikävämpää tavaraa sieltä varmasti löytyy kuin fanficcit.
 
vierailija
Se Denis Malicic -keissi pyörii yhä mielessä. Tai erityisesti se, miten hän kirjoitti siitä asiasta. Itse olen sellainen ihminen, johon ne sanamuodot kyllä vetoaisivat, jos asia olisi jotenkin itselle relevantti.
 
vierailija
Kris on itse asiassa jättänyt B:n instaan fanfictioniin liittyvän kommentin joskus ajalla ennen viisuja, mutta en nyt harmillisesti muista tarkemmin. Ehkä pitää selata instaa taaksepäin taas joku päivä.

Hämmentävää on, että kyseessä on tosiaan vanha kuva. Tuskin JO-ficcejä on silloin vielä tehtailtu vai onko?
Täähän on hauska juttu:D linkkaa jos tulee joskus vastaan! En oo kuullukaan tästä!
 
vierailija
Hyvin pian, olisko sitten Belgradissa, häntä haastateltiin, ja kertoi siinä viettäneensä juuri aikaa Helsingissä Jeren kanssa. Näytti todella hyvinvoivalta ja onnelliselta. Kun haastattelija alkoi utelemaan parisuhteesta, hän rupesi venkoilemaan single-sanan kanssa. Ei vastannut vaan käänsi sen siten, että kyllä, heiltä on tulossa bändiltä uusi single.
Tää oli Zagrebissa pressipäivänä 15.6. (tai 14.6.)
 
vierailija
Paitakeskusteluista tuli mieleen joksujen vanha haastattelu, jossa kyseltiin heidän ensimmäisistä ihastuksista ja B muistaakseni kertoi, että oli mummonsa kanssa käynyt ostamassa t-paidan tytölle, johon oli ihastunut. Kuulosti aika suloiselta, mutta myös silloin jo ajattelin, että hauska sattuma, että nyt oli itse saanut juuri paidan rakkaalta Jereltä.

Ja sen jälkeenhän on sen yhden tietyn paidan jättänyt itse myös Jerelle, vaikkakin ehkä vahingossa. Tai sitten ei kuitenkaan vahingossa?
Nyt kun kokosit nämä paita-asuit yhteen, niin onpa tosiaan hauskoja sattumia. 😄 Ehkä paidat on B:n rakkauden kieli. 🥰
 
vierailija
Täähän on hauska juttu linkkaa jos tulee joskus vastaan! En oo kuullukaan tästä!
Ei tarvinnutkaan kovin kauas taakse selata, kun tammikuulta löytyi kommentti: https://www.instagram.com/p/Cnwd5ZatTgZ/?igshid=ZTcxMWMzOWQ1OA==

Muistin näköjään väärin, kun ficit mainitsee joku muu, ja Kris vastaa ”called it”. Ficeistä on varmaan kyllä ollut puhetta, kun kommenttiin tägättiin Kris, vaikka kuvassa on B ja Jure.
 
vierailija
Fashion question again if I may
We know we've seen B and Jure wear the same clothes. (the bird shirt etc) And there's one shirt that Kris seems to have worn as well. Have we ever noticed anybody else in JO exchanging clothes?
At least that dark (black??) shirt with sparkly, vertical stripes have been worn by both Kris and B, and so has the cream sweater with the numerous small holes (it's usually on Kris, but B wore it in that balloon photoshoot). For some reason i seem to recall Nace wearing this black thing B is wearing in the linked interview below at some gig, but do correct me if I'm wrong.

 
vierailija

Pikkupiirustukseni Boitsusta

Mun piti alun perin julkaista tää osana kolmen Bojan-piirustuksen kasaa, mutta en vaan saanut kolmatta ja vikaa piirustusta onnistumaan. Olin valinnut vaan vääränlaisen mallikuvan: en niinkään sisällön, vaan kuvan laadun takia, koska se oli lopulta vähän liian pikselimössöinen. Sai sitten tuon tuhertaminen jäädä ja itse asiassa olinkin jo halunnut päästä piirtämään jotain ihan muuta. (Sen toisen onnistuneen piirustuksen julkaisen joskus myöhemmin.)

Ai niin... Yhtenä päivänä kun piirsin tätä nyt julkaisemaani piirustusta, kuuntelin tietenkin Joksujen musaa taustalla ja soittolistalta soi putkeen Metulji, Vse kar vem ja A sem tai povedal. Ja voi että, ajauduin silloin johonkin maailman ihanimpaan flow-tilaan ikinä Mut vaan valtasi sellainen lämmin rauha ja taisin varmaan saada myös tinglejä. Kyllä mä yleensäkin unohdan ajankulun piirtäessä, mutta tuollaiseen transsiin kun pääsisi vielä joskus uudestaan...

- Jossu
Hieno 😊
 
At least that dark (black??) shirt with sparkly, vertical stripes have been worn by both Kris and B, and so has the cream sweater with the numerous small holes (it's usually on Kris, but B wore it in that balloon photoshoot). For some reason i seem to recall Nace wearing this black thing B is wearing in the linked interview below at some gig, but do correct me if I'm wrong.

Yep, I know which sparkly shirt you mean. :) The hole sweater - awesome!! I've never noticed B is wearing that one in the balloon shoot. Thank you!
I think you're right about this black shirt too, it even looks a bit big on B so it would fit Nace.
GREAT CATCHES, thank you! <3
 
vierailija
Lisäkysymys: kenen Joksun haluaisit käyttävän jonkun muun Joksun vaatteita? Myös Jere lasketaan tässä mukaan. :D Haluaisin nähdä Janilla sen yhden pitsisen Asos-paidan. Nacelle jotain pinkkiä Boitsulta lainaan, vaikka ei taida mahtua. :)
 

Yhteistyössä