Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka moni näyttää näin söpöltä kipeenä? Toivotaan pikaista paranemista

Olen nähnyt vain mustavalkoisen kuvan kipeästä Bojanista, mutta kiinnitin huomiota paitaan. Eihän tämä nyt ollut se Kärtsältä Liverpoolissa saatu Pasi-paita?

Sekin oli kyllä ihme juttu. Paitoja tehty "kaveriporukalle" muutama hassu kappale, ja sitten tämä yksi lahjoittaa omansa tuoreeltaan pois. Millainen lienee keskustelu kaverien kesken ollut sen jälkeen.
 
vierailija
Olen nähnyt vain mustavalkoisen kuvan kipeästä Bojanista, mutta kiinnitin huomiota paitaan. Eihän tämä nyt ollut se Kärtsältä Liverpoolissa saatu Pasi-paita?

Sekin oli kyllä ihme juttu. Paitoja tehty "kaveriporukalle" muutama hassu kappale, ja sitten tämä yksi lahjoittaa omansa tuoreeltaan pois. Millainen lienee keskustelu kaverien kesken ollut sen jälkeen.
Mitähän kuvaa nyt oikein tarkoitat? Ei ainakaan tässä tuoreimmassa, jossa kipeänä
 
vierailija
Todella harvassa ficissä on minusta mitään oikeasti loukkaavaa. Ihan yksittäisiä poikkeuksia, kuten yksi kirjoittaja, jonka kaikissa Joksu/K&B-ficeissä henkilöt ovat ihan jäätäviä kusipäitä, enkä ymmärrä niiden kirjoittamisen pointtiakaan. Hyvin ovat julkkikset pystyneet elämään ficcien olemassaolon kanssa kymmeniä vuosia, ja joistain heistä on niitä todella paljon enemmän.
Mä (se alunperin asiaa pohtiva) en tarkoittanutkaan, että ne olisivat oikeastaan loukkaavia, jotkut ovat kauniistikin kirjoitettuja, mutta kyllä pistää välillä ihmettelemään, että kirjoitetaanko niitä se tiedostaen, että päähenkilöt saattavat niitä lukea, vai onko niin, että ajatellaan tyyliin "näin voi hyvin kirjoittaa, kun ei ne tätä kuitenkaan näe"?
 
vierailija
Hyvin pian, olisko sitten Belgradissa, häntä haastateltiin, ja kertoi siinä viettäneensä juuri aikaa Helsingissä Jeren kanssa. Näytti todella hyvinvoivalta ja onnelliselta. Kun haastattelija alkoi utelemaan parisuhteesta, hän rupesi venkoilemaan single-sanan kanssa. Ei vastannut vaan käänsi sen siten, että kyllä, heiltä on tulossa bändiltä uusi single.
Jep, tämä haastis myös, tosin sehän taisi tulla julki tosi paljon myöhemmin, vähän ennen NT:tä?
 
vierailija
Mä (se alunperin asiaa pohtiva) en tarkoittanutkaan, että ne olisivat oikeastaan loukkaavia, jotkut ovat kauniistikin kirjoitettuja, mutta kyllä pistää välillä ihmettelemään, että kirjoitetaanko niitä se tiedostaen, että päähenkilöt saattavat niitä lukea, vai onko niin, että ajatellaan tyyliin "näin voi hyvin kirjoittaa, kun ei ne tätä kuitenkaan näe"?
Julkkisten ei kuulu lukea fanficcejä itsestään. Jos niitä kuitenkin menee uteliaisuudesta lukemaan, se on ihan oma moka. Jotkut kirjoittavatkin ficciensä alkuun jonkin disclaimerin, että jos nimesi on tägeissä, niin älä nyt helvetissä lue tätä.
 
vierailija
Mä luulen, että juuri näin suosion kasvaessa, niin uteliaisuuttaan saattavat lukeakin ja ovat vähän, että "mitä ihmettä!?" Myöhemmin varmaan ei niinkään enää kiinnostele, mutta uutena ilmiönä luultavasti ainakin jonkin verran.
Voisin kuvitella et Kris saattaisi olla kiinnostunut jos kerta lukee kaikkia ilkeitä juttuja niistä niin varmaan alkaa fanficitkin kiinnostaa pikkuhiljaa :D
 
vierailija
Voisin kuvitella et Kris saattaisi olla kiinnostunut jos kerta lukee kaikkia ilkeitä juttuja niistä niin varmaan alkaa fanficitkin kiinnostaa pikkuhiljaa
Ja veikkaisin, että Jania voisi myös vähän kiinnostella Jance-tarinat. :) Tuskin alkavat kuitenkaan sellaisia lukea, missä on omasta mielestä mitään tosi ällöä tageissa. Paljon ikävämpiä kirjoituksia löytyy ihan muualta kuin AO3:sta.
 
vierailija
Voisin kuvitella et Kris saattaisi olla kiinnostunut jos kerta lukee kaikkia ilkeitä juttuja niistä niin varmaan alkaa fanficitkin kiinnostaa pikkuhiljaa
Kris on itse asiassa jättänyt B:n instaan fanfictioniin liittyvän kommentin joskus ajalla ennen viisuja, mutta en nyt harmillisesti muista tarkemmin. Ehkä pitää selata instaa taaksepäin taas joku päivä.

Hämmentävää on, että kyseessä on tosiaan vanha kuva. Tuskin JO-ficcejä on silloin vielä tehtailtu vai onko?
 
vierailija
Kris on itse asiassa jättänyt B:n instaan fanfictioniin liittyvän kommentin joskus ajalla ennen viisuja, mutta en nyt harmillisesti muista tarkemmin. Ehkä pitää selata instaa taaksepäin taas joku päivä.

Hämmentävää on, että kyseessä on tosiaan vanha kuva. Tuskin JO-ficcejä on silloin vielä tehtailtu vai onko?
Ensimmäiset JO-ficit AO3:ssa ovat viime vuodelta, mutta niitä on vain yksittäisiä. Toki on mahdollista, että Sloveniassa on jokin paikallinen Demi .fi, jossa on sloveeniksi kirjoiteltu Joksu-fantasioita. :D
 
vierailija
J: Honey, you look really miserable. Can you talk if I call?

B: Call. I am not sure, I can talk to you but you can talk to me. Speak in the same voice, you talked to Häärijä in OF.

J: Bojan. do you have our OF?

B: We all have. At least I think so, although others have not admitted it.

J: Oh, lovely. I call you. Take a relaxed position, I will tell you little naughty things in that exactly voice that you especially like.

B: You have always known, what is good for me. Just can't wait.

J: Yes, yes.
 
vierailija
Julkkisten ei kuulu lukea fanficcejä itsestään. Jos niitä kuitenkin menee uteliaisuudesta lukemaan, se on ihan oma moka. Jotkut kirjoittavatkin ficciensä alkuun jonkin disclaimerin, että jos nimesi on tägeissä, niin älä nyt helvetissä lue tätä.
Näkivät tai eivät, minusta ihan periaatteesta on kyseenalaista, että todellisia henkilöitä käytetään oman harrastuksen välineinä. Vastuu omasta toiminnasta siirretään kohteelle, niin minä luen tuon edellisen kommentin.
 
vierailija
Olen ihmetellyt sitä Pasi paidan antamista. Niinkuin miksi. Kun eikö se tosiaan ollut jonkun tietyn ryhmän oma juttu?
Mun kuvitelmissa kumpikin ollut aivan naamat finaalin jälkeen, ja B on nähnyt paidan jossain siellä Suomen pukutiloissa ja kysynyt siitä. K on sitten päissään antanut sen B:lle lahjaksi ja selittänyt ummet lammet, miten tulee ikävä, tajuamatta kunnolla, mitä tuli tehneeksi.
 

Yhteistyössä