Mites Lissu suhtaudut kun venäläiset aivopesevät Terijoella sieppaamiaan ukrainalaislapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli jos Venäjä hyökkää tänne, Lissu vain toteaa, että Suomi halusi sitä. Venäjää tsi Putinia ei kävisi syyttäminen.

Ja sitten hän vielä penää todisteita, että miten niin hän on Venäjän puolella....

Mutta jäitä hattuun, hänhän vain pilailee kuten Trumpinkin jutussa...

Mä olen alkanut miettimään, pilaileeko Lissu melkein koko ajan (myös tässä ketjussa esim) palstalla?

Osaako keskustella mistään tosissaan?

Vai onko ihan oikeasti koko ajan (myös tässä ketjussa) tosissaan?

En tiedä kumpi on pelottavampi ajatus:(

LISSU, MUISTSTHAN ETTÄ MYÖS UKRAINA SAI VENÄJÄLTÄ TURVATAKUUT KUN VENÄJÄ EI HALUNNUT UKRAINAA NATOON.

JA KUINKAS SITTEN KÄVIKÄÄN?
Usa eskaloi sodan.
Se oli muuten Ukraina joka aloitti sodan ampumalla koko rintaman leveydeltä Donbassin aluetta. Siksi nimi on erityisoperaatio että Ukraina ei käytönnössä ole pommittanut Venäjää vaan Venäjän suojeluksessa ollutta Donbassin aluetta.

Mä olen alkanut miettimään, pilaileeko Lissu melkein koko ajan (myös tässä ketjussa esim) palstalla?

Osaako keskustella mistään tosissaan?

Vai onko ihan oikeasti koko ajan (myös tässä ketjussa) tosissaan?

En tiedä kumpi on pelottavampi ajatus
Sivusta kirjoitan. Sinä olet trolli. Ei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa, etkä kirjoita yhtään perusteltua järkevää asiaa, eikä sinulla ole mielipidettä mihinkään asiaan liittyen. Sinä haukut ja hämmennät joka ketjussa ketä milloinkin.

Venäjä suojeli donpassia, siksi se oli erikoisoperaatio. Ei ollu tarkootus koko ukraiinaa vallottaa. Venäjä meni monesta suunnasta siksi, että pääsi käsiks ukraiinan aseisiin ja asemiin, että ne ei pääse vastustamaan donpassin suojelemista.
Tämä! Mitä Venäjä edes tekis jollain kehariroskalla mikä Ukraina on? Pelkkiä kuluja tollasesta tulis, koko infra pitäis rakentaa uusiksi ja modernisoida kaikki

Yhteistyössä