Mä oon ollu nuorena paljon Venäjällä ja sokea Reettakin näkee nanosekunnissa, että se on paska maa. Ei siellä ole muuta hyvää kuin woketuksen poissaolo.En minäkään luota, ellei ole jotakin luotettavaa dokumenttia väitteiden tueksi.
Esim. kyllähän valtamedia muistaakseni uutisoi, että Venäjä oli syyllinen Tochka-U-Puola keissiin ja NS oli kuulema Venäjän syy. Kyllä minä heti tiesin, että ei ollut Venäjä, koska siinä ei olisi ollut yhtään mitään järkeä.
Sinä kyllä syyttelit Venäjää ja kaikki venäläiset olisi pitänyt taas tappaa ja Venäjä oli taas astetta paskempi maa…
Se oma järki auttaa hyvin monessa asiassa. Ei ihan kaikkea tarvitse lukea jostakin - eihän? Sinullakin on ihan terävät aivot niin käytä niitä tehokkaammin. Ei kannata aina luottaa, että joku muu ”fiksumpi valtamedian asiantuntija” kertoo sinulle miten tulee ajatella jotta voit välittää tiedon tänne ja naapureille/määkiä samassa laumassa muiden lampaiden kanssa.
Esim.suomalaiset joilla on siellä kesämökkejä, joutuvat mökiltä lähdettyään roudaamaan kotia ihan kaikki mökin kahvinkeittimistä alkaen, koska varkaat käyvät siellä aina.
Jos jätät lapion ulos verannalle, se on aamulla hävinnyt.